Ve spolupráci s APR nabízíme bezpečné a výkonné naladění tohoto motoru. APR Stage 1 úprava řídící jednotky zvyšuje výkon i točivý moment v celém spektru otáček, upravuje chod plynového pedálu tak, aby se dal výkon velmi dobře dávkovat, zachovává stejnou spotřebu při stejném stylu jízdy a zachovává emise motoru tak, aby nebyl problém při jejich měření. Veškeré úpravy jsou kalibrované tak, aby hladce spolupracovaly s DSG převodovkou. Ta se tak nemusí dále upravovat, aby zvládla zvýšený výkon.
Doba úpravy je cca 30-40min.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou jsme nezaznamenali snížení životnosti sériové spojky.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. Nicméně u 7° DSG DQ200 doporučujeme pro příjemnější chování převodovky její softwarovou úpravu od TVS Engineering. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon, prodlouží se jejich životnost a úprava opraví i nesprávné řazení z prvního na druhý rychlostní stupeň.
Počáteční výkon: 189HP
Počáteční točivý moment: 320Nm
Výsledný výkon: 252HP
Výsledný točivý moment: 390Nm
Použité komponenty
APR Stage 1 252hp 390Nm chiptuning VW Polo GTI 6R SEAT Ibiza Cupra 1,8 TSI
DPP-1.8T-MQB-SP
16 696 Kč
14 192 Kč
Skladem více než 5 Ks
Základní cena realizace: 14 192 Kč
Cena za montáž: 0 Kč
Čas realizace: 1 Hodina
Celková cena realizace: 14 192 Kč