Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

Passat B6 2,0 TFSI EA113 BWA AXX

Ve spolupráci s APR nabízíme pro motor 2,0 TFSI EA113 širokou škálu úprav. Ty začínají od základního naladění na 251hp a pokračují až k vrcholné úpravě na 400+hp. Jako jedni z mála v ČR tak nabízíme nejen základní úpravy, ale i kvalitní pokročilé úpravy, které posouvají výkony ještě dále. Navíc APR v roce 2018 inovovalo své úpravy pro motor 2,0 TFSI, takže si můžete být jistí, že dostanete moderní naladění, které dokáže plně využít plný potenciál jak motoru, tak případných dalších dílů. U většiny menších ladičů často získáte v oblasti chiptuningu prehistorické 8 a více let staré naladění ještě z dob, kdy ladiči neuměli využít plný potenciál těchto motorů. To se Vám u nás nestane. Úpravy jsou plně přizpůsobeny jak pro manuální převodovku, tak hlavně i pro DSG, které s úpravou spolupracuje bezproblémově. Spotřeba se při stejném stylu jízdy neliší.

APR nabízí možnost nahrátí několika výkonových map do řídící jednotky. Můžete si pak přepínat mezi mapami s různými výkony, pro různé specifikace paliva nebo si můžete přepnout na mapu se sériovým výkonem (hodí se třeba na sněhu). Navíc je zde funkce Anti-theft neboli ochrana proti krádeži. Pokud tuto funkci aktivujete, tak se auto znehybní. Připadnému zloději, i když by měl vaše klíče, nebude fungovat plynový pedál a s autem tak neodjede. Auto se aktivuje až zadáním vašeho bezpečnostního kódu. Tyto všechny funkce jsou ovládány skrze páčku tempomatu.

Zvýšení výkonu na 251hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 251hp a 399Nm, využít můžete i variantu s nižším výkonem 238hp a točivým momentem na 347Nm. Není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Pokud i tak chcete vůz posunout ještě dále, jak výkonově, tak jízdně, tak si můžete pod hlavní úpravou vybrat i další doplňující úpravy pro Váš vůz. Tato úprava nijak negativně neovlivňuje emise.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Pokud je sériová spojka v dobrém stavu, tak s touto základní úpravou dlouhodobě nemá větší problém.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR nebo pokud máte jedno z prvních DSG, tak máme k dispozici úpravu od TVS Engineering. Po úpravě se chování DSG převodovky tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 200HP

Počáteční točivý moment: 280Nm

/

Výsledný výkon: 251HP

Výsledný točivý moment: 400Nm

Použité komponenty

APR úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia RS 2,0 TFSI BWA AXX

DPP-2.0T-MK5

APR úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia RS 2,0 TFSI BWA AXX

Sleva15%

13 357

11 353

Skladem více než 5 Ks

Základní cena realizace: 11 353

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 11 353

Objednat


Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00