Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

Leon 1P 1,8 TSI

Ve spolupráci s APR nabízíme pro motor 1,8 TSI EA888 širokou škálu úprav. Ty začínají od základního naladění na 190hp a pokračují až k vrcholné úpravě na 330+hp. Jako jedni z mála v ČR tak nabízíme nejen základní úpravy, ale i kvalitní pokročilé úpravy, které posouvají výkony ještě dále. Můžete si být jistí, že dostanete moderní naladění, které dokáže plně využít plný potenciál jak motoru, tak případných dalších dílů. Úpravy jsou plně přizpůsobeny jak pro manuální převodovku, tak hlavně i pro DSG, které s úpravou spolupracuje bezproblémově. Spotřeba se při stejném stylu jízdy neliší.

APR nabízí možnost nahrátí několika výkonových map do řídící jednotky. Můžete si pak přepínat mezi mapami pro různé specifikace paliva nebo si můžete přepnout na mapu se sériovým výkonem (hodí se třeba na sněhu). Navíc je zde funkce Anti-theft neboli ochrana proti krádeži. Pokud tuto funkci aktivujete, tak se auto znehybní. Připadnému zloději, i když by měl vaše klíče, nebude fungovat plynový pedál a s autem tak neodjede. Auto se aktivuje až zadáním vašeho bezpečnostního kódu. Tyto všechny funkce jsou ovládány skrze páčku tempomatu.

Zvýšení výkonu na 230hp:
Tato pokročilejší úprava posune výkon až na 230hp a 370Nm. Aby se zvýšil výkon na tuto úroveň, tak je potřeba mimo speciální úpravy řídící jednotky dosadit určité sportovní díly, viz výpis produktů níže, které nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané a jsou součástí hlavní nabídky. U některých dílů máte možnost si dle vlastních preferencí vybrat jinou ověřenou alternativu.

Nad rámec základní úpravy řídící jednotky, která je potřeba pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Vydrží motoru s úpravou:
Motor 1,8 TSI má dva hlavní problémy. Přeskakující rozvody a spotřebu oleje. Rozvody lze nahradit nejnovější revizí, která přeskakováním řetězu netrpí. Spotřebu oleje lze vyřešit novými písty s lepšími pístními kroužky. Vše je možné udělat v našem servisu. Pokud máte tedy tyto věci vyřešené, tak Vám nic nebrání ve zvyšování výkonu a motor nemá problém ani s úpravou na 330+hp. 

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
Pokud je sériová spojka v dobrém stavu, tak s touto základní úpravou dlouhodobě nemá větší problém.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Po úpravě se chování DSG převodovky tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 160HP

Počáteční točivý moment: 250Nm

/

Výsledný výkon: 230HP

Výsledný točivý moment: 370Nm

Použité komponenty

Základní cena realizace: 25 311

Cena za montáž: 3 100

Čas realizace: 6 Hodin

Celková cena realizace: 28 411

Objednat


Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00