Ve spolupráci s APR nabízíme pro motor 2,0 TFSI EA113 širokou škálu úprav. Ty začínají od základního naladění na 251hp a pokračují až k vrcholné úpravě na 400+hp. Jako jedni z mála v ČR tak nabízíme nejen základní úpravy, ale i kvalitní pokročilé úpravy, které posouvají výkony ještě dále. Navíc APR v roce 2018 inovovalo své úpravy pro motor 2,0 TFSI, takže si můžete být jistí, že dostanete moderní naladění, které dokáže plně využít plný potenciál jak motoru, tak případných dalších dílů. U většiny menších ladičů často získáte v oblasti chiptuningu prehistorické 8 a více let staré naladění ještě z dob, kdy ladiči neuměli využít plný potenciál těchto motorů. To se Vám u nás nestane. Úpravy jsou plně přizpůsobeny jak pro manuální převodovku, tak hlavně i pro DSG, které s úpravou spolupracuje bezproblémově. Spotřeba se při stejném stylu jízdy neliší.
APR nabízí možnost nahrátí několika výkonových map do řídící jednotky. Můžete si pak přepínat mezi mapami s různými výkony, pro různé specifikace paliva nebo si můžete přepnout na mapu se sériovým výkonem (hodí se třeba na sněhu). Navíc je zde funkce Anti-theft neboli ochrana proti krádeži. Pokud tuto funkci aktivujete, tak se auto znehybní. Připadnému zloději, i když by měl vaše klíče, nebude fungovat plynový pedál a s autem tak neodjede. Auto se aktivuje až zadáním vašeho bezpečnostního kódu. Tyto všechny funkce jsou ovládány skrze páčku tempomatu.
Zvýšení výkonu na 285hp:
Tato pokročilejší úprava posune výkon až na 285hp a 435Nm. Aby se zvýšil výkon na tuto úroveň, tak je potřeba mimo speciální úpravy řídící jednotky dosadit určité sportovní díly, viz výpis produktů níže, které nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané a jsou součástí hlavní nabídky. U některých dílů máte možnost si dle vlastních preferencí vybrat jinou ověřenou alternativu.
Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou, sériová spojka nebude schopná dlouhodobě přenést zvýšený točivý moment a její životnost se dle stavu výrazně zkrátí. Doporučujeme tak vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR nebo pokud máte jedno z prvních DSG, tak máme k dispozici úpravu od TVS Engineering. Po úpravě se chování DSG převodovky tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.
Počáteční výkon: 200HP
Počáteční točivý moment: 280Nm
Výsledný výkon: 285HP
Výsledný točivý moment: 435Nm
Použité komponenty
APR úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia RS 2,0 TFSI BWA AXX
DPP-2.0T-MK5
13 357 Kč
11 353 Kč
Skladem více než 5 Ks
Autotech HPFP upgrade kit vysokotlaká palivová pumpa 2,0 TFSI EA113
10.127.100K
11 894 Kč
Na objednávku
Základní cena realizace: 37 264 Kč
Cena za montáž: 4 500 Kč
Čas realizace: 8 Hodin
Celková cena realizace: 41 764 Kč