Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

Octavia RS 2,0 TSI

V ČR jsme se stali průkopníky v ladění Škody Octavia 3 RS. Jako první v ČR jsme tento vůz upravili na 300+hp, jako první jsme jí naladili na více jak 400+hp a jako jediní jsme Škodu Octavia 3 RS rozjeli přes 300km/h a to přesně s touto úpravou. Nabízíme nejširší sortiment úprav pro tento vůz a i když tento motor dokážeme upravit na velmi vysoké výkony, tak jsou na českém trhu naše úpravy nejpříjemnější na běžné ježdění. Hlavní zásluhu má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární. Jak sešlápnete plyn, tak bude zrychlovat. Další velmi důležitou roli hraje způsob naladění, kdy je u vozů s pohonem předních kol omezený točivý moment na první dva převodové stupně. Díky tomu se nestane to, že by bylo velmi nepříjemné se s vozem rozjet. Drtivá většina naší konkurence toto nenabízí, rozjezdy jsou často velmi kousavé a není pořádně možné se razantně rozjet bez nekontrolovatelného hrabání, které velmi snižuje životnost pneu. To se u nás nestane a rozjezdy bude možné velmi snadno kontrolovat. 

Zvýšení výkonu na 386hp:
Tato pokročilejší úprava posune výkon až na 386hp a 546Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje ke svému chodu určité sportovní díly, viz. výpis produktů níže. Těmto dílům dominuje nové větší turbodmychadlo, které se sériově montuje např. do VW Golf 7R. Další komponenty pak nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané, jsou součástí hlavní nabídky a vy máte u nich možnost si případně vybrat alternativy. 

Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro daný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U majitelů vozů s manuální převodovkou je nutné vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz. naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou. Nicméně zde už se dostáváme k vyšším výkonům a APR úprava převodovky je tak nezbytná pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 220-230HP

Počáteční točivý moment: 350Nm

/

Výsledný výkon: 386HP

Výsledný točivý moment: 546Nm

Úprava převodovky

Jak již bylo zmíněno, tak se musí vyměnit jak spojka u manuální převodovky za odolnější, tak se musí upravit i DSG převodovka. Tam se nemění spojky, ale upravuje se řídící jednotka převodovky, která po úpravě mimo jiné vyvine větší tlak oleje, který působí na sériové spojky a ty tak dokáží přenést vyšší točivý moment. Vyberte si tedy díl, který je potřebný pro Váš vůz. Spojkovou sadu v případě manuální převodovky nebo úpravu řídící jednotky, v případě DSG převodovky.

Základní cena realizace: 107 665

Cena za montáž: 22 000

Čas realizace: 4 Dny

Celková cena realizace: 129 665

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Zadní část výfuku (Catback výfuk)

Balík produktů potřebných ke zvýšení výkonu obsahuje pouze první díl výfuku, který má sice velký vliv na výkon, ale minimální vliv na zvukový projev. Pokud tedy chcete zlepšit i zvukový projev vozu, pak si můžete vybrat z nabídky výfukových systémů, které nabízíme.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Jako první úprava při zlepšování jízdních vlastností nejčastěji bývá výměna pružin podvozku nebo rovnou celých tlumičů s pružinami za sportovnější. Můžete si vybrat z několika variant od základních pružin až po pokročilé nastavitelné tlumiče. Pružiny jsou skvělý základ (jsou kompatibilní i s DCC tlumiči) a dokáží lehce posunout jízdní vlastnosti, zlepší stabilitu vozu a snížením i zlepší vzhled. Sada KW DCC tlumičů pak může nahradit kompletní funkci celých tlumičů i s pružinami a zachovává možnosti nastavení různých jízdních režimů skrz originální infotainment. Budete si tedy moci zvlolit měkké komfortní nebo tvrdé sportovní nastavení. Jedná se o velmi funkční řešení, které posune Váš vůz o veliký kus dál. Dále jsou k dispozici  sportovní tlumiče, které nemají elektronickou regulaci. K nim je potřeba přikoupit také ST DCC Cancellation kit, aby vůz nehlásil chybu. Jsme schopni vše nastavit dle vašich představ a požadavků.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Stabilizátory

Úprava stabilizátorů přináší obrovský posun v jízdních vlastnostech. Snižuje náklony karoserie, potlačují nedotáčivost a zlepšují trakci předních kol. Ideální je vždy namontovat oba, jak přední, tak zadní, případně celý set, který bude obsahovat další komponenty jako tyčky stabilizátorů, které mohou dále zlepšit ovladatelnost vozu. (Set vyberte jeden, jednotlivé stabilizátory pak vyberte oba, jak přední, tak zadní)

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Silentbloky podvozku

Silentbloky podvozku dále zlepšují přesnost řízení a jízdní vlastnosti tím, že neustále drží nastavenou geometrii. Při různých stylech jízdy jako je prudká akcelerace nebo brzdění se rameno v lůžku originálního silentbloku vychyluje ze své polohy, a tím se tak v tu chvíli "rozhodí" nastavená geometrie. Vůz tak při těchto situacích může být neklidný, případně až ztratí stabilitu. Sportovní silentbloky tomuto pohybu zabraňují a vůz tak bude stabilnější a jistější při akceleraci, brzdění i při zatáčení. Lze si vybrat verzi silentbloků přední nápravy, které drží tovární geometrii předních ramen nebo verzi s lehce zlepšeným odklonem a záklonem předních kol, která dále zlepšuje geometrii podvozku a tím i jízdní vlastnosti.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Horní uložení tlumičů

Horní uložení tlumičů je další krok ke zlepšení jízdních vlastností. Můžete vybírat čistě jen z tužších, kde lůžko pro uchycení tlumiče je zajištěno pevnější gumou nebo můžete vybrat z odklonové varianty, která oproti klasickému tužšímu uložení přidává možnost uprvit geometrii odklonu předních kol. To má za následek další velké zlepšení vozu při zatáčení, čímž se dále potlačí nedotáčivost.

Volitelné komponenty

Brzdy

Při zvyšování výkonu by se mělo myslet i na zlepšení brzdného účinku. Dá se docílit lehkého zlepšení dosazením lepších kotoučů, destiček, brzdových hadic a brzdové kapaliny nebo se dají brzdy rovnou vyměnit za větší brzdový kit.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 107 665

Cena za montáž: 22 000

Čas realizace: 4 Dny

Celková cena realizace: 129 665

Objednat


Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00