V ČR jsme se stali předním úpravcem motorů 2,0 TFSI EA113, které jsou vybaveny větším K04 turbodmychadlem. Desítky našich zákazníků tak provozují vozy se základními úpravami od 310 hp až po vrcholně úpravená auta na 480hp! Ti zákazníci, kteří se účastní závodních akcí, tak končí jako nejrychlejší vozy koncernu VW v danných soutěžích, viz oba české poháry ve sprintu na 400m nebo český okruhový pohár Carbonia Cup, kde VW Scirocco R s úpravou od nás na 388hp dojelo sezónu na bedně. Z těchto motorů umíme bezpěčně získat nejvyšší výkony v ČR, kterým zde zatím nikdo nedokázal konkurvat a vozy upravené od nás byly vždy rychlejší než srovnatelně upravené vozy s naladěním od ostatních menších úpravců. Hlavní zásluhu na tom má nedávno vydané moderní naladění od APR, které svým uvedením na trh udělalo v tuningovém světě malou revoluci a APR od té doby celosvětově dominuje tuningovému trhu úprav koncernových vozů. Chceteli využít plný potenciál jak svého vozu, tak případně dodatečných dalších úprav, tak vězte, že APR a potažmo my, pro Vás máme vždy nejlepší řešení jak z hlediska výkonu, rychlosti, uživatelské přívětivosti, tak hlavně bezpečnosti.
Zvýšení výkonu na 362hp:
Tato pokročilejší úprava posune výkon přes 362hp a 502Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje k dosažení tohoto výkonu dosazení některých důležitých dílů jako jsou sportovní sání, které nahradí pro vyšší výkon nevhodný a restriktivní originální sací trakt. Dále je třeba dosadit silnější vysokotlakou palivovou pumpu, aby měl motor dostatek paliva, účinnější chladič stlačného vzduchu pro zlepšení chlazení a odstranění restrikce ve vedení stlačeného vzduchu a průchodnější svod výfuku (downpipe) pro lepší odvod spalin od motoru. Tyto díly jsou pečlivě vybrané, jsou součástí hlavní nabídky a vy máte u nich možnost si případně vybrat jiné alternativy.
Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou je potřeba vyměnit spojku, jelikož sériová spojka již nebude schopna přenést zvýšený točivý moment.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.
Počáteční výkon: 265HP
Počáteční točivý moment: 350Nm
Výsledný výkon: 362HP
Výsledný točivý moment: 502Nm
Použité komponenty
APR Stage 2+ Zvýšení výkonu chiptuning VW Golf 5 ED30 6 ED35 6R Scirocco R Polo R WRC 2,0 TFSI 195kW
DPP-2.0T-PS-STG2
17 999 Kč
15 299 Kč
Skladem více než 5 Ks
Sportovní odcloněné sání VW Golf Scirocco R 2,0 TFSI Racingline Performance
VWR12G60R
14 830 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Autotech HPFP upgrade kit vysokotlaká palivová pumpa 2,0 TFSI EA113
10.127.100K
11 894 Kč
Poslední kus skladem
Základní cena realizace: 75 903 Kč
Cena za montáž: 0 Kč
Celková cena realizace: 75 903 Kč