Pro motor 1,8 TSI nabízíme širokou škálu úprav, které ho posunou dynamicky nad dvoulitr. S větším točivým momentem a tím i větší ochotou zrychlovat v celém spektru otáček, bude jízda s takto upraveným motorem příjemnější za každé situace. Spotřeba zůstane při stejném stylu jízdy stejná, stejně tak zůstane zachována funkce volby jízdních režimů (sport, eco, normal....). Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček a upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování výkonu. Další velmi důležitou roli hraje způsob naladění, kdy vozy s pohonem předních kol mají omezený točivý moment na první dva převodové stupně. Díky tomu se nestane to, že by bylo velmi nepříjemné se s vozem rozjet. Drtivá většina naší konkurence toto nenabízí a rozjezdy jsou často velmi kousavé, není pořádně možné se razantně rozjet bez nekontrolovatelného hrabání, které velmi snižuje životnost pneu. To se u nás nestane a rozjezdy bude možné velmi snadno kontrolovat.
Zvýšení výkonu na 256hp:
Tato pokročilejší úprava posune výkon přes 256hp a 412Nm. Aby se zvýšil výkon na tuto úroveň, tak je potřeba mimo speciální úpravy řídící jednotky dosadit určité sportovní díly, viz výpis produktů níže, které nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané a jsou součástí hlavní nabídky. U některých dílů máte možnost si dle vlastních preferencí vybrat jinou alternativu.
Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou jsme nezaznamenali snížení životnosti sériové spojky.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a 6° DSG DQ250 a silnější úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. U 7° DSG převodovky DQ200 úpravu na tento výkon nedoporučujeme, případně Vám můžeme nabídnout konverzi na silnější 6° DSG DQ250 převodovku.
U 6° DSG DQ250 doporučujeme pro příjemnější chování převodovky její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.
Počáteční výkon: 180HP
Počáteční točivý moment: 250Nm
Výsledný výkon: 256HP
Výsledný točivý moment: 412Nm
Použité komponenty
APR Stage 1 Úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia 3 SEAT Leon AUDI A3 1,8 TSI
DPP-1.8T-MQB-LOW-SP
16 696 Kč
14 192 Kč
Skladem více než 5 Ks
APR Zvětšený vstup do turbodmychadla 1,8 & 2,0 TSI EA888 MQB Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance S3
MS100137
5 082 Kč
Na objednávku
APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT
CI100033
14 196 Kč
Na objednávku
Základní cena realizace: 40 211 Kč
Cena za montáž: 3 900 Kč
Čas realizace: 8 Hodin
Celková cena realizace: 44 111 Kč