V ČR jsme se stali předním úpravcem motorů 2,0 TFSI EA113, které jsou vybaveny větším K04 turbodmychadlem. Desítky našich zákazníků tak provozují vozy se základními úpravami od 310 hp až po vrcholně úpravená auta na 480hp! Ti zákazníci, kteří se účastní závodních akcí, tak končí jako nejrychlejší vozy koncernu VW v danných soutěžích, viz oba české poháry ve sprintu na 400m nebo český okruhový pohár Carbonia Cup, kde VW Scirocco R s úpravou od nás na 388hp dojelo sezónu na bedně. Z těchto motorů umíme bezpěčně získat nejvyšší výkony v ČR, kterým zde zatím nikdo nedokázal konkurvat a vozy upravené od nás byly vždy rychlejší než srovnatelně upravené vozy s naladěním od ostatních menších úpravců. Hlavní zásluhu na tom má nedávno vydané moderní naladění od APR, které svým uvedením na trh udělalo v tuningovém světě malou revoluci a APR od té doby celosvětově dominuje tuningovému trhu úprav koncernových vozů. Chceteli využít plný potenciál jak svého vozu, tak případně dodatečných dalších úprav, tak vězte, že APR a potažmo my, pro Vás máme vždy nejlepší řešení jak z hlediska výkonu, rychlosti, uživatelské přívětivosti, tak hlavně bezpečnosti.
Zvýšení výkonu na 337hp:
Tato lehce pokročilejší úprava posune výkon až na 337hp a 419Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje k dosažení tohoto výkonu dosazení sportovního sání, které tak nahradí pro vyšší výkon nevhodný a restriktivní originální sací trakt. Největší přínos má námi doporučené sání od Racingline Performance, nicméně máte možnost si u něj vybrat jinou alternativu.
Pokud k úpravě přidáte i lepší vysokotlakou palivou pumpu, pak pro to máme speciální naladění řídící jednotky, kdy se zvýší výkon ve středních otáčkách a točivý monent vyskočí až na 457Nm.
Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.
Jak je to u vozů s manuální převodovkou:
U vozů s manuální převodovkou, sériová spojka nebude schopná dlouhodobě přenést zvýšený točivý moment a její životnost se dle stavu výrazně zkrátí. Doporučujeme tak vyměnit spojkovou sadu za silnější, viz naše nabídka, která dokáže zvýšený výkon přenést.
Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a úpravu zvládne bez jakékoliv další úpravy. Nicméně pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.
Počáteční výkon: 270HP
Počáteční točivý moment: 350Nm
Výsledný výkon: 337HP
Výsledný točivý moment: 419-457Nm
Použité komponenty
APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning AUDI TTS 2,0 TFSI
DPP-2.0T-PS
13 885 Kč
11 802 Kč
Skladem více než 5 Ks
Základní cena realizace: 11 802 Kč
Cena za montáž: 1 000 Kč
Čas realizace: 3 Hodiny
Celková cena realizace: 12 802 Kč
K nabídce lze přidat tyto komponenty
Úprava převodovky
Jak již bylo zmíněno, u této úpravy se musí upravit i pevodovka. U manuální převodovky se musí vyměnit spojka za odolnější a u DSG je potřeba provést SW úpravu. Tam se nemění spojky, ale upravuje se řídící jednotka převodovky, která po úpravě mimo jiné vyvine větší tlak oleje, který působí na sériové spojky a ty tak dokáží přenést vyšší točivý moment. Vyberte si tedy díl, který je potřebný pro Váš vůz. Spojkovou sadu v případě manuální převodovky nebo úpravu řídící jednotky, v případě DSG převodovky.
Volitelné komponenty
Autowerks Stage 2 Spojková sada do 600Nm pro 2,0 TSI MQB Škoda Octavia RS Golf 7 GTI R
ATWRKS_Clutch
20 990 Kč
Na objednávku
Vysokotlaká palivová pumpa
Pokud chcete zvýšit výkon a hlavně točivý moment nad rámec základní úpravy, tak je možné přidat i vysokotlakou palivovou pumpu. Ta výrazně ovlivní jak výkon, tak i točivý moment, a to hlavně ve středních otáčkách.
Volitelné komponenty
Autotech HPFP upgrade kit vysokotlaká palivová pumpa 2,0 TFSI EA113
10.127.100K
11 894 Kč
Poslední kus skladem
Vysokotlaká palivová pumpa HPFP pro 2,5 TFSI AUDI TT RS & RS3 KTM X-Bow - LOBA Motorsport
SW10104
26 026 Kč
Na objednávku
Zadní část výfuku (Catback výfuk)
Pro lepší zvukový projev můžete k úpravě přidat zadní část výfuku (Catback), kde můžete vybrat ze dvou variant. Hlasitější (bez rezonátoru) nebo tišší (s rezonátorem neboli jedním tlumičem výfuku navíc).
Volitelné komponenty
Catback výfuk Audi TTS 8J quattro 2,0 TFSI 200kW Milltek Sport - bez rezonátoru
SSXAU292
26 507 Kč
23 856 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Catback výfuk Audi TTS 8J quattro 2,0 TFSI 200kW Milltek Sport - S rezonátorem
SSXAU293
30 428 Kč
27 385 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Catback výfuk AUDI TTS 8J 2,0 TFSI 200kW Scorpion Exhaust - Bez rezonátoru
SAUS026
19 473 Kč
Dodáme Vám do 10 ti dní
Catback výfuk AUDI TTS 8J 2,0 TFSI 200kW Scorpion Exhaust - S rezonátorem
SAU026
21 779 Kč
Dodáme Vám do 10 ti dní
Cobra Sport Cat Back výfuk AUDI TTS (8J) Quattro Coupé - s rezonátorem, koncovky YTP9
AU35YTP09LR
26 631 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Cobra Sport Cat Back výfuk AUDI TTS (8J) Quattro Coupé - s rezonátorem, koncovky YTP7
AU35YTP07LR
26 631 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Cobra Sport Cat Back výfuk AUDI TTS (8J) Quattro Coupé - s rezonátorem, koncovky YTP20
AU35YTP20LR
26 631 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Cobra Sport Cat Back výfuk AUDI TTS (8J) Quattro Coupé - bez rezonátoru, koncovky YTP9
AU33YTP09LR
23 883 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Cobra Sport Cat Back výfuk AUDI TTS (8J) Quattro Coupé - bez rezonátoru, koncovky YTP7
AU33YTP07LR
23 883 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Cobra Sport Cat Back výfuk AUDI TTS (8J) Quattro Coupé - bez rezonátoru, koncovky YTP20
AU33YTP20LR
23 883 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče
Úprava jízdních vlastností by měla jít ruku v ruce se zvyšováním výkonu. Základní úpravou bývá výměna pružin. Pokud již nemáte sériové tlumiče v dobrém stavu, pak doporučujeme zvolit pevný podvozek, který obsahuje jak sportovní pružiny, tak i nové sportovnější tlumiče. Obecně platí, že tyto úpravy posunou jízdní vlastnosti více do sportovna, ale stále zachovávají velkou část komfortu. Jako pokročilejší úprava je brána montáž výškově nebo i tuhostně štelovacího podvozku, které si můžete přizpůsobit dle vlastních preferencí. Pro nadšence nabízíme za příplatek úpravu nastavení tlumičů a speciální nastavení geometrie podvozku přímo na míru vašim potřebám.
Volitelné komponenty
ST Suspensions výškově stavitelný podvozek AUDI TTS Quattro 8J 2,0 TFSI 195kW - Coupe
13210063
25 892 Kč
23 302 Kč
Dodáme Vám do 10 ti dní
ST Suspensions ST X výškově stavitelný sportovní podvozek Audi TTS 8J Quattro Roadster 2.0 TFSI 200kW
13210039
24 319 Kč
21 886 Kč
Dodáme Vám do 10 ti dní
Úprava podvozku - Silentbloky podvozku
Silentbloky podvozku dále zlepšují přesnost řízení a jízdní vlastnosti tím, že neustále drží nastavenou geometrii. Při různých stylech jízdy jako je prudká akcelerace nebo brzdění se rameno v lůžku originálního silentbloku vychyluje ze své polohy, a tím se tak v tu chvíli "rozhodí" nastavená geometrie. Vůz tak při těchto situacích může být neklidný, případně až ztratí stabilitu. Sportovní silentbloky tomuto pohybu zabraňují a vůz tak bude stabilnější a jistější při akceleraci, brzdění i při zatáčení. Lze si vybrat verzi silentbloků přední nápravy, které drží tovární geometrii předních ramen nebo verzi s lehce zlepšeným odklonem a záklonem předních kol, která dále zlepšuje geometrii podvozku a tím i jízdní vlastnosti.
Volitelné komponenty
SuperPro - Kompletní silentbloky přední nápravy Octavia II, Golf 5 & 6, Scirocco, Leon, A3, TT
KIT5238CAK
4 688 Kč
Na objednávku
Set PUR SPORT silentbloků přední nápravy Strongflex Škoda Octavia II RS 1Z 2,0 TFSI TDI
226167A
4 004 Kč
3 804 Kč
Dodáme Vám do 10 ti dní
Základní cena realizace: 11 802 Kč
Cena za montáž: 1 000 Kč
Čas realizace: 3 Hodiny
Celková cena realizace: 12 802 Kč