Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

Q3 F3 45TFSI 2,0 TSI

V ČR jsme se stali průkopníky v ladění motoru 2,0 TSI. Jako první v ČR jsme tento vůz upravili na 300+hp, jako první jsme jí naladili na více jak 400+hp a jako jediní jsme se s ním rozjeli přes 300km/h. Nabízíme tak nejširší sortiment úprav pro tento vůz s tím, že i když tento motor dokážeme upravit na velmi vysoké výkony, tak se vždy jedná o uživatelsky velmi přívětivé úpravy bez jakýchkoliv neduhů a problémů s denní použitelností vozidla. Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček a upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování výkonu. Úprava splňuje emise vozu.

Zvýšení výkonu na 344hp:
Tato pokročilejší úprava posune výkon až na 344hp a 510Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje ke svému chodu určité sportovní díly, viz. výpis produktů níže. Těmto dílům dominuje nové větší turbodmychadlo, které se sériově montuje např. do VW Golf 7R. Další komponenty pak nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané, jsou součástí hlavní nabídky a vy máte u nich možnost si případně vybrat alternativy. 

Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro daný výkon si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou. Nicméně zde už se dostáváme k vyšším výkonům a APR úprava převodovky je tak nezbytná pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Počáteční výkon: 230HP

Počáteční točivý moment: 350Nm

/

Výsledný výkon: 344HP

Výsledný točivý moment: 510Nm

Základní cena realizace: 113 417

Cena za montáž: 17 000

Čas realizace: 2 Dny

Celková cena realizace: 130 417

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Úprava převodovky

Pro celkové zlepšení chování vozu doporučujeme úpravu převodovky, která po úpravě začně řadit tak, jak by si většina řidičů představovala. Přestane podtáčet motor a bude držet vyšší otáčky, standardně nad 1400ot, zrychlí se řazení, končeně bude použitelný kick down a navíc nebudou tolik namáhané spojky.

Volitelné komponenty

Sání motoru - Filterbox

Originální sací trakt je velmi nevhodný pro další zvyšování výkonu. Výměnou originálního filtru za sportovní získáte lehce lepší reakce motoru a minimální zvýšení výkonu. Dosazení kompletního sání včetně vstupu do turbodmychadla má největší přínos při zvyšování výkonu, zlepší se reakce motoru a zvýrazní zvuk sání. Nejlepší volba je uzavřené sání s přívodem náporového vzduchu zpředu.

Volitelné komponenty

Sání motoru - Vstup do turbodmychadla

Vstup do turbodmychdla má sacím traktu velký vliv na zvýšení výkonu a zlepšení rekcí motoru. Nahrazením originálního vstupu za tuningový, tak odstraníte zbytečnou restrikci v sacím traktu. 

Volitelné komponenty

Sání motoru - Vedení vzduchu

Nahrazením originální hadice pro vedení vzduchu k turbodmychadlu získáte zlepšení zvuku sání a lepší vzhled motorového prostoru. Vedení je nezbytné pro sání od Forge Motorsport. Pro sání od HG-Motorsport naopak nezbytné není (je již součástí sání). 

Volitelné komponenty

Intercooler kit

Při zvyšování výkonu je originální chladič stlačeního vzduchu velká restrikce jak z pohledu účinnosti chlazení, tak co se týče průtoku vzduchu skrz něj. Rozdíl v plnícím tlaku pak může být i 0,2-0,3b před a za chladičem, to znamená, že turbodmychadlo se při použití originálního intercooleru musí více namáhat, aby do motoru dostalo potřebné množství vzduchu. To má za následek nižší výkon, nižší životnost turbodmychadla a horší průběh výkonu.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Jako první úprava při zlepšování jízdních vlastností nejčastěji bývá výměna pružin podvozku nebo rovnou celých tlumičů s pružinami za sportovnější. Můžete si vybrat z několika variant od základních pružin až po pokročilé nastavitelné tlumiče. Pružiny jsou skvělý základ (jsou kompatibilní i s DCC tlumiči) a dokáží lehce posunout jízdní vlastnosti, zlepší stabilitu vozu a snížením i zlepší vzhled. Sada KW DCC tlumičů pak může nahradit kompletní funkci celých tlumičů i s pružinami a zachovává možnosti nastavení různých jízdních režimů skrz originální infotainment. Budete si tedy moci zvlolit měkké komfortní nebo tvrdé sportovní nastavení. Jedná se o velmi funkční řešení, které posune Váš vůz o veliký kus dál. Dále jsou k dispozici  sportovní tlumiče, které nemají elektronickou regulaci. K nim je potřeba přikoupit také ST DCC Cancellation kit, aby vůz nehlásil chybu. Jsme schopni vše nastavit dle vašich představ a požadavků.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Jako první úprava při zlepšování jízdních vlastností nejčastěji bývá výměna pružin podvozku nebo rovnou celých tlumičů s pružinami za sportovnější. Můžete si vybrat z několika variant od základních pružin až po pokročilé nastavitelné tlumiče. Pružiny jsou skvělý základ (jsou kompatibilní i s DCC tlumiči) a dokáží lehce posunout jízdní vlastnosti, zlepší stabilitu vozu a snížením i zlepší vzhled. Kompletní set tlumičů a pružin pak posouvá zlepšení jízdních vlastností ještě o veliký kus dále. U pokročilejších variant lze štelovat světlou výšku vozu a tuhost stlačení i roztažení tlumičů. Jsme schopni vše nastavit dle vašich představ a požadavků.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Stabilizátory

Úprava stabilizátorů přináší obrovský posun v jízdních vlastnostech. Snižuje náklony karoserie, potlačují nedotáčivost a zlepšují trakci předních kol. 

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Silentbloky podvozku

Silentbloky podvozku dále zlepšují přesnost řízení a jízdní vlastnosti tím, že neustále drží nastavenou geometrii. Při různých stylech jízdy jako je prudká akcelerace nebo brzdění se rameno v lůžku originálního silentbloku vychyluje ze své polohy, a tím se tak v tu chvíli "rozhodí" nastavená geometrie. Vůz tak při těchto situacích může být neklidný, případně až ztratí stabilitu. Sportovní silentbloky tomuto pohybu zabraňují a vůz tak bude stabilnější a jistější při akceleraci, brzdění i při zatáčení. Lze si vybrat verzi silentbloků přední nápravy, které drží tovární geometrii předních ramen nebo verzi s lehce zlepšeným odklonem a záklonem předních kol, která dále zlepšuje geometrii podvozku a tím i jízdní vlastnosti.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Horní uložení tlumičů

Horní uložení tlumičů je další krok ke zlepšení jízdních vlastností. Můžete vybírat čistě jen z tužších, kde lůžko pro uchycení tlumiče je zajištěno pevnější gumou nebo můžete vybrat z odklonové varianty, která oproti klasickému tužšímu uložení přidává možnost uprvit geometrii odklonu předních kol. To má za následek další velké zlepšení vozu při zatáčení, čímž se dále potlačí nedotáčivost.

Volitelné komponenty

Brzdy

Při zvyšování výkonu by se mělo myslet i na zlepšení brzdného účinku. Dá se docílit lehkého zlepšení dosazením lepších kotoučů, destiček, brzdových hadic a brzdové kapaliny nebo se dají brzdy rovnou vyměnit za větší brzdový kit.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 113 417

Cena za montáž: 17 000

Čas realizace: 2 Dny

Celková cena realizace: 130 417

Objednat


Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00