Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

Q3 40TFSI 2,0 TSI

V České republice nabízíme nejširší sortiment zvýšení výkonu, které zároveň splňují přísné emise výfukových plynů. I když se jedná o výrazné navýšení výkonu, vždy je dbán velký zřetel na uživatelskou přívětivost úpravy, která sice dramaticky zvyšuje dynamiku vozu, ale nikterak nezhoršuje denní použitelnost vozidla. Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky motoru od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček. Nabízí lineární křivku výkonu a točivého momentu bez nechtěnných propadů nebo naopak "kopanců". Dále upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování takto vysokého výkonu.

Zvýšení výkonu na 259hp:
Tato nejpokročilejší úprava posune výkon až na 259hp a 444Nm. Aby se tak stalo, vyžaduje ke svému chodu určité sportovní díly, viz výpis produktů níže, které nahrazují nevhodné restriktivní díly nebo nahrazují díly, jejichž účinnost je potřeba zlepšit. Tyto díly jsou pečlivě vybrané, jsou součástí hlavní nabídky a vy máte u nich možnost si případně vybrat ověřené alternativy. 

Nad rámec základních úprav, které jsou potřebné pro úpravu pro danný výkon, si můžete z naší nabídky níže vybrat ještě doplňující úpravy. Ty mohou dále vylepšit vůz lepším zvukem, jistějším podvozkem nebo lepšími brzdami.

Jak je to u vozů s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a silnější úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. Nicméně i zde pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost.

Proč zvolit úpravu od nás?
V ČR jsme se stali průkopníky a experty na úpravy motoru 2,0 TSI MQB, kdy jsme ho zde jako první naladili na 300+hp, jako první jsme ho také naladili na více jak 400hp a držíme v ČR rekord v maximálním výkonu vydolovaného z tohoto motoru čistě na benzín (bez použití WMI) s hodnotou 560hp a 630Nm. Sami jsme tento motor vlastnili v rekordních vozech AUDI S3, která zde drží rekord ve sprintu na 400m čistě na benzín a jako první zajela v ČR čas pod 11s. SEAT Leon Cupra, která také vyhrávala ve sprintech na 400m, dostala zrychlení ze 100-200km/h pod 6s, což se dodnes žádnému koncernovému 2,0 TSI v ČR nepovedlo. Škoda Octavia 3 RS, se kterou máme s naladěním ve 20ti tis km na 429hp a 556Nm najeto na úpravu již přes 150 tisíc km bez jediného problému, kdy v mezi čase stihla ve své době stanovit třeba rekord koncernové daily předokolky na Autodromu v Mostě s časem 1:51,93s. V České republice tak nenajdete zkušenějšího úpravce, který vlastní i servisní zázemí, jak nás.

Počáteční výkon: 190HP

Počáteční točivý moment: 320Nm

/

Výsledný výkon: 259HP

Výsledný točivý moment: 444Nm

Použité komponenty

APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning 2,0 TSI 140 kW EA888.3B GPF OPF

DPP-2.0T--EA888-3B-T-OPF

APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning 2,0 TSI 140 kW EA888.3B GPF OPF

Sleva20%

19 375

15 500

Skladem více než 5 Ks

Základní cena realizace: 15 500

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 2 Hodiny

Celková cena realizace: 15 500

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Úprava převodovky

Pro celkové zlepšení chování vozu doporučujeme úpravu převodovky, která po úpravě začně řadit tak, jak by si většina řidičů představovala. Přestane podtáčet motor a bude držet vyšší otáčky, standardně nad 1400ot, zrychlí se řazení, končeně bude použitelný kick down a navíc nebudou tolik namáhané spojky.

Volitelné komponenty

Sání motoru - Filterbox

Originální sací trakt je velmi nevhodný pro další zvyšování výkonu. Výměnou originálního filtru za sportovní získáte lehce lepší reakce motoru a minimální zvýšení výkonu. Dosazení kompletního sání včetně vedení kolem motoru má největší přínos při zvyšování výkonu, zlepší se reakce motoru a zvýrazní zvuk sání. Nejlepší volba je uzavřené sání s přívodem náporového vzduchu zpředu.

Volitelné komponenty

Sání motoru - Vstup do turbodmychadla

Vstup do turbodmychdla má sacím traktu velký vliv na zvýšení výkonu a zlepšení rekcí motoru. Nahrazením originálního vstupu za tuningový, tak odstraníte zbytečnou restrikci v sacím traktu. 

Volitelné komponenty

Sání motoru - Vedení vzduchu

Nahrazením originální hadice pro vedení vzduchu k turbodmychadlu získáte zlepšení zvuku sání a lepší vzhled motorového prostoru.

Volitelné komponenty

Intercooler kit

Při zvyšování výkonu je originální chladič stlačeního vzduchu velká restrikce jak z pohledu účinnosti chlazení, tak co se týče průtoku vzduchu skrz něj. Rozdíl v plnícím tlaku pak může být i 0,2-0,3b před a za chladičem, to znamená, že turbodmychadlo se při použití originálního intercooleru musí více namáhat, aby do motoru dostalo potřebné množství vzduchu. To má za následek nižší výkon, nižší životnost turbodmychadla a horší průběh výkonu.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Jako první úprava při zlepšování jízdních vlastností nejčastěji bývá výměna pružin podvozku nebo rovnou celých tlumičů s pružinami za sportovnější. Můžete si vybrat z několika variant od základních pružin až po pokročilé nastavitelné tlumiče. Pružiny jsou skvělý základ (jsou kompatibilní i s DCC tlumiči) a dokáží lehce posunout jízdní vlastnosti, zlepší stabilitu vozu a snížením i zlepší vzhled. Kompletní set tlumičů a pružin pak posouvá zlepšení jízdních vlastností ještě o veliký kus dále. U pokročilejších variant lze štelovat světlou výšku vozu a tuhost stlačení i roztažení tlumičů. Jsme schopni vše nastavit dle vašich představ a požadavků.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Stabilizátory

Úprava stabilizátorů přináší obrovský posun v jízdních vlastnostech. Snižuje náklony karoserie, potlačují nedotáčivost a zlepšují trakci předních kol. 

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Silentbloky podvozku

Silentbloky podvozku dále zlepšují přesnost řízení a jízdní vlastnosti tím, že neustále drží nastavenou geometrii. Při různých stylech jízdy jako je prudká akcelerace nebo brzdění se rameno v lůžku originálního silentbloku vychyluje ze své polohy, a tím se tak v tu chvíli "rozhodí" nastavená geometrie. Vůz tak při těchto situacích může být neklidný, případně až ztratí stabilitu. Sportovní silentbloky tomuto pohybu zabraňují a vůz tak bude stabilnější a jistější při akceleraci, brzdění i při zatáčení. Lze si vybrat verzi silentbloků přední nápravy, které drží tovární geometrii předních ramen nebo verzi s lehce zlepšeným odklonem a záklonem předních kol, která dále zlepšuje geometrii podvozku a tím i jízdní vlastnosti.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Horní uložení tlumičů

Horní uložení tlumičů je další krok ke zlepšení jízdních vlastností. Můžete vybírat čistě jen z tužších, kde lůžko pro uchycení tlumiče je zajištěno pevnější gumou nebo můžete vybrat z odklonové varianty, která oproti klasickému tužšímu uložení přidává možnost uprvit geometrii odklonu předních kol. To má za následek další velké zlepšení vozu při zatáčení, čímž se dále potlačí nedotáčivost.

Volitelné komponenty

Brzdy

Při zvyšování výkonu by se mělo myslet i na zlepšení brzdného účinku. Dá se docílit lehkého zlepšení dosazením lepších kotoučů, destiček, brzdových hadic a brzdové kapaliny nebo se dají brzdy rovnou vyměnit za větší brzdový kit.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 15 500

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 2 Hodiny

Celková cena realizace: 15 500

Odeslat poptávku


Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00