Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

Kodiaq RS 2,0 TSI 180 kW

V ČR jsme se stali průkopníky v ladění motoru 2,0 TSI. Jako první v ČR jsme tento motor upravili na 400+hp, jako první jsme jej naladili na více jak 500+hp a jako jediní jsme auto s tímto motorem rozjeli přes 300km/h. Nabízíme tak nejširší sortiment úprav pro tento vůz s tím, že i když tento motor dokážeme upravit na velmi vysoké výkony, tak se vždy jedná o uživatelsky velmi přívětivé úpravy bez jakýchkoliv neduhů a problémů s denní použitelností vozidla. Hlavní zásluhu na tom má speciální kalibrace řídící jednotky od APR, která dokáže hladce a bezpečně zvýšit výkon v celém spektru otáček a upravuje naladění plynového pedálu tak, aby jeho chod byl lineární pro snadné dávkování výkonu. Další velmi důležitou roli hraje způsob naladění, kdy vozy s pohonem předních kol mají omezený točivý moment na první dva převodové stupně. Díky tomu se nestane to, že by bylo velmi nepříjemné se s vozem rozjet. Drtivá většina naší konkurence toto nenabízí a rozjezdy jsou často velmi kousavé, není pořádně možné se razantně rozjet bez nekontrolovatelného hrabání, které velmi snižuje životnost pneu. To se u nás nestane a rozjezdy bude možné velmi snadno kontrolovat. 

Zvýšení výkonu na 358hp:
Tato základní úprava posune výkon až na 345hp a 547Nm (možnost i verze se sníženým točivým momentem na 500Nm). Pro toto základní naladění není potřeba nic jiného, než samotná úprava řídící jednotky. Žádné další komponenty nejsou potřeba. V nabídce je ale i silnější naladění na 358hp a 547Nm, které již další komponenty vyžaduje. Pokud tak chcete dosáhnout vyššího výkonu,pak jednoduše přidejte k úpravě i sportovní sání včetně vstupu do turbodmychadla a lepší chladič stlačeného vzduchu. Díky těmto úpravám se tak dostanete na ještě vyšší výkon, který stále zachovává sériové emise.

Jak je to s DSG převodovkou:
APR úpravy jsou speciálně odladěné pro hladký chod s DSG převodovkou a slabší úpravu zvládnou bez jakékoliv další úpravy. Nicméně i zde pro příjemnější chování převodovky a její delší životnost doporučujeme její softwarovou úpravu úpravou od APR. Její chování se tak moc zlepší, že si budete klást otázku, proč takto naladěné chování převodovky nebylo již z výroby. Navíc se zrychlí řazení, zlepší se launch control, zvýší se schopnost spojek přenést vyšší výkon a prodlouží se jejich životnost. Pro silnější naladění je již úprava převodovky nutná.

Počáteční výkon: 245HP

Počáteční točivý moment: 370Nm

/

Výsledný výkon: 345-358HP

Výsledný točivý moment: 547Nm

Použité komponenty

Základní cena realizace: 15 800

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 15 800

K nabídce lze přidat tyto komponenty

Úprava převodovky

Pro celkové zlepšení chování vozu doporučujeme úpravu převodovky, která po úpravě začně řadit tak, jak by si většina řidičů představovala. Přestane podtáčet motor a bude držet vyšší otáčky, zrychlí se řazení, končeně bude použitelný kick down a navíc nebudou tolik namáhané spojky. Od silnější varianty je úprava DSG nutnost.

Volitelné komponenty

Sání motoru - Filterbox

Originální sací trakt je velmi nevhodný pro další zvyšování výkonu. Výměnou originálního filtru za sportovní získáte lehce lepší reakce motoru a minimální zvýšení výkonu. Dosazení kompletního sání včetně vstupu do turbodmychadla má největší přínos při zvyšování výkonu, zlepší se reakce motoru a zvýrazní zvuk sání. Nejlepší volba je uzavřené sání s přívodem náporového vzduchu zpředu. APR jako jediné má sání celé včetně vstupu do turbodmychadla. U ostatních je potřeba vstup do turbodmychadla přidat k úpravě o kategorii níže. Sání APR lze také rozšířit i o horní kryt, díky kterému se z otevřeného stane uzavřené náporové. I to můžete vybrat o kategorii níže.

Volitelné komponenty

Sání motoru - Doplňky

Zde si můžete vybrat rozšíření pro sání motoru. Ať již vstup do turbodmychadla nebo kryt sání pro maximální efekt.

Volitelné komponenty

Intercooler kit

Při zvyšování výkonu je originální chladič stlačeního vzduchu velká restrikce jak z pohledu účinnosti chlazení, tak co se týče průtoku vzduchu skrz něj. Rozdíl v plnícím tlaku pak může být i 0,2-0,3b před a za turbodmychadlem, to znamená, že turbodmychadlo se při použití originálního intercooleru musí více namáhat. To má za následek nižší životnost turbodmychadla a horší průběh výkonu.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Pružiny a Tlumiče

Jako první úprava při zlepšování jízdních vlastností nejčastěji bývá výměna pružin podvozku nebo rovnou celých tlumičů s pružinami za sportovnější. Můžete si vybrat z několika variant od základních pružin až po pokročilé nastavitelné tlumiče. Pružiny jsou skvělý základ (jsou kompatibilní i s DCC tlumiči) a dokáží lehce posunout jízdní vlastnosti, zlepší stabilitu vozu a snížením i zlepší vzhled. Sada KW DCC tlumičů pak může nahradit kompletní funkci celých tlumičů i s pružinami a zachovává možnosti nastavení různých jízdních režimů skrz originální infotainment. Budete si tedy moci zvlolit měkké komfortní nebo tvrdé sportovní nastavení. Jedná se o velmi funkční řešení, které posune Váš vůz o veliký kus dál. Dále jsou k dispozici  sportovní tlumiče, které nemají elektronickou regulaci. K nim je potřeba přikoupit také ST DCC Cancellation kit, aby vůz nehlásil chybu. Jsme schopni vše nastavit dle vašich představ a požadavků.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Stabilizátory

Úprava stabilizátorů přináší obrovský posun v jízdních vlastnostech. Snižuje náklony karoserie, potlačují nedotáčivost a zlepšují trakci předních kol. Ideální je vždy namontovat oba, jak přední, tak zadní, případně celý set, který bude obsahovat další komponenty jako tyčky stabilizátorů, které mohou dále zlepšit ovladatelnost vozu. (Set vyberte jeden, jednotlivé stabilizátory pak vyberte oba, jak přední, tak zadní)

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Silentbloky podvozku

Silentbloky podvozku dále zlepšují přesnost řízení a jízdní vlastnosti tím, že neustále drží nastavenou geometrii. Při různých stylech jízdy jako je prudká akcelerace nebo brzdění se rameno v lůžku originálního silentbloku vychyluje ze své polohy, a tím se tak v tu chvíli "rozhodí" nastavená geometrie. Vůz tak při těchto situacích může být neklidný, případně až ztratí stabilitu. Sportovní silentbloky tomuto pohybu zabraňují a vůz tak bude stabilnější a jistější při akceleraci, brzdění i při zatáčení. Lze si vybrat verzi silentbloků přední nápravy, které drží tovární geometrii předních ramen nebo verzi s lehce zlepšeným odklonem a záklonem předních kol, která dále zlepšuje geometrii podvozku a tím i jízdní vlastnosti.

Volitelné komponenty

Úprava podvozku - Horní uložení tlumičů

Horní uložení tlumičů je další krok ke zlepšení jízdních vlastností. Můžete vybírat čistě jen z tužších, kde lůžko pro uchycení tlumiče je zajištěno pevnější gumou nebo můžete vybrat z odklonové varianty, která oproti klasickému tužšímu uložení přidává možnost uprvit geometrii odklonu předních kol. To má za následek další velké zlepšení vozu při zatáčení, čímž se dále potlačí nedotáčivost.

Volitelné komponenty

Brzdy

Při zvyšování výkonu by se mělo myslet i na zlepšení brzdného účinku. Dá se docílit lehkého zlepšení dosazením lepších kotoučů, destiček, brzdových hadic a brzdové kapaliny nebo se dají brzdy rovnou vyměnit za větší brzdový kit.

Volitelné komponenty

Základní cena realizace: 15 800

Cena za montáž: 0

Čas realizace: 1 Hodina

Celková cena realizace: 15 800

Objednat


Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00