IE Stage 1 úprava řídící jednotky 2,0 TSI EA888.3 IS20 VW Golf 7 GTI Škoda Octavia RS
- Audi
- A3 8V (12- )
- IE Stage 1 úprava řídící jednotky 2,0 TSI EA888.3 IS20 VW Golf 7 GTI Škoda Octavia RS
Výrobce:Integrated Engineering
Kód:IESOVN11
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:15.12.2021
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Cena s DPH:16 670 Kč
Cena bez DPH:13 777 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
IE Stage 1
Zvýšení výkonu IE Stage 1 pro motor 2,0 TSI zvyšuje výkon až na 310hp a 527Nm. Pro tento výkon není potřeba dalších dodatečných dílů a provádí se přehráním map skrz OBD zásuvku do originální řídící jednotky motoru.
IE kompletně přepracovalo originální mapy v řídící jednotce, aby dosáhlo zvýšeného výkonu a zároveň i uhlazeného komfortního projevu motoru. Takovéto ladění spočívá ve vývoji na vlastním testovacím voze, který je podroben stovkám hodin na válcové zkušebně výkonu, ověřováním veškeré funkčnosti a spolehlivosti jak v provozu za různých klimatických a výškových podmínek, tak na závodních tratích. Po veškerých testech následovalo dolaďování a následné další testování až se docílilo velmi výkonného a spolehlivého naladění.
Vlastnosti:
- Zvýšení výkonu až na 310hp a 527Nm
- Není potřeba ždádných dodatečných dílů nebo jiných úprav k dosažení výkonu
- Podpora 95 a 98 okanového paliva
- Možný výběr low a high boost map
- Zvýšený omezovač otáček na 7000rpm
- Odstraněn omezovač rychlosti
- Aktivace plynového pedálu při brzdění (možnost Brake boosting)
- Snadný upgrade na další Stage ( Stage 2 & Stage 3 IS38 / Garrett Stg1 Turbo)
- Zachování veškerých bezpečnostních limiterů v ŘJ
- Navrženo pro široký rozsah klimatických a výškových podmínek
- Kompatibilní se sportovním sáním
- Kompatibilní s lepším intercoolerem
- Kompatibilní s úpravou DSG převodovky
Grafy výkonu:
Naladění na 95 oktanový benzín:
Naladění na 98 oktanový benzín:
Určení:
Toto naladění je určené pro motory třetí generace 2,0 TSI EA888 s turbodmychadlem IS20, který byly naladěné na 162-169kW s rokem výroby od 2013+ až po cca 2018, kdy vyjely poslední motory bez filtrů pevných částic.
AUDI A1
AUDI A3
AUDI TT
Škoda Octavia RS
VW Golf 7 GTI
VW Passat B8