APR silikonové tlakové hadice 1,8 & 2,0 TSI EA888 Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance S3
- Audi
- A3 8V (12- )
- Motor
- APR silikonové tlakové hadice 1,8 & 2,0 TSI EA888 Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance S3
Výrobce:APR
Kód:MS100115
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:12.10.2018
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Cena s DPH:8 468 Kč
Cena bez DPH:6 999 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR Silikonové tlakové hadice 1,8 & 2,0 TSI EA888 Gen3 MQB 2013-2021
APR s hrdostí představuje ultimátní tlakové silikonové hadice pro nové motory MQB platformy 1,8 a 2,0 TSI.
APR Tlakové hadice jsou kompletní systém, který se montuje jako přímá náhrada za faktorové gumové hadice, které se nacházejí v tlakovém vedení od turbodmychadla ke škrtící klapce motoru. Tento kit obsahuje v mnoha směrech vylepšené hadice, které jsou navrhnuty pro maximální výkon, životnost a jako pojištění prototi výkon ubírajícím únikům vzduchu z vedení, Jedná se o kompletní kit určený pro všechna seriová turbodmychadla (IS20, IS38...), který je plně kompatibilní se seriovou škrtící klapkou a s jak se seriovým, tak s APR Intercooler kitem.
Krátká fakta:
- Přímá náhrada
Kompatibilní s originálním i APR intercoolerem, originální škrtící klapkou a s originálními turbodmychadly, které se nacházejí na motorech 1,8 & 2,0 TSI
- APR EZ-Flow design
APR EZ-Flow schodový design zprostředkovává maximum průtoku pro maximální výkon skrze hladké a průměrově stejné přechody mezi hadicemi a pevným vedením.
- Několikavrstvé silikonové hadice
Hadice jsou tlakově testované daleko nad možnosti motoru, hadicový kit zachovává výkon i za nejextrémnějších teplotních a tlakových podmínek.
- Fluorosilikonový vnitřní povrch
Potažení vnitřku hadic vrstvou fluorosilikonu výborně zvyšuje odolnost proti narušení hadice olejem a palivem.
- Clampco T-Bolt sponky
Clampco nahrazují seriové šroubovací sponky. Jsou vyrobené z nerezové oceli s větší stahovací plochou pro lepší utěsnění a zamezení sklouznutí hadice ve spoji s pevným vedením.
- Zvýšená kontrola kvality
APR bere pohled na kvalitu vážně. Každá hadice je plně testována před tím, než opustí bránu APR. Zajistí se tak plná kompatibilita a hladké přechody ve spojích.
APR Inženýři udělali několik kroků při optimalizaci tlakových hadic, aby minimalizovali možnost úniků tlaku, snížili turbulence uvnitř vedení a zamezili dalším výkon-beroucím neduhům. Čtyř-vrstvý silikon byl použit za účelem dosažení požadované tloušťky hadic a nezbytné pevnosti, aby s rezervou vydržel i ty nejvyšší výkony, kterých lze na tomto motoru dosáhnout. Fluorosilikonová vnitřní vrstva byla přidána, aby se zajistila odolnost vůči oleji a palivu, které se mohou do hadic dostat skrze originální PCV ventil a EVAP systém. Dodávané Clampco T-Bolt sponky zajišťují, aby se hadice udržely navlečené na pevném vedení i při extrémních tlakových výkyvech ve vedení a za extrémních teplot. APR EZ-Flow design spojů umožňuje hladké proudění vzduchu skrz vedení bez nežádoucích turbulencí a bez dalších výkonových ztrát. Výsledkem je hadicový kit, který nahrazuje originální gumové hadice, zajistí udržení výkonu při delší živostnosti a navíc skvěle vypadají.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.