Catback výfuk AUDI A4 B6 quattro 1.8T (163 PS) Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky 90mm JET
- Audi
- A4 B6 (01-05)
- Výfuk
- Catback výfuk AUDI A4 B6 quattro 1.8T (163 PS) Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky 90mm JET
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXAU304
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:31.07.2019
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Catback výfuk AUDI A4 B6 quattro 1.8T (163 PS) Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky 90mm JET - 30 980 Kč
- Catback výfuk AUDI A4 B6 quattro 1.8T (163 PS) Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky 90mm JETCena: 30 980 Kč
- Catback výfuk AUDI A4 B6 quattro 1.8T (163 PS) Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky 100mm JETCena: 31 372 Kč
- Catback výfuk AUDI A4 B6 quattro 1.8T (163 PS) Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky GT90Cena: 32 543 Kč
- Catback výfuk AUDI A4 B6 quattro 1.8T (163 PS) Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné koncovky 90mm JETCena: 35 191 Kč
- Catback výfuk AUDI A4 B6 quattro 1.8T (163 PS) Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné koncovky 100mm JETCena: 35 583 Kč
- Catback výfuk AUDI A4 B6 quattro 1.8T (163 PS) Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné koncovky GT90Cena: 36 753 Kč
Běžná prodejní cena:34 423 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:30 980 Kč
Cena bez DPH:25 603 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Catback výfuk
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje díl bez rezonátoru (hlasitější verze), nebo s rezonátorem (tišší verze), rozdvojení a vedení kolem zadní nápravy s tlumičem výfuku za zadní nápravou a zakončuje ho kulatá koncovka v několika provedeních. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu lze čekat ve spojení s úpravou řídící jednotky od APR.
Varianty:
Milltek Sport nabízí několik variant catback výfuků pro AUDI A4 (B6) quattro 1.8T / 163 PS. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je nejhlasitější, což nemusí každému vyhovovat.
Druhá verze je s rezonátorem, díky tomu je tato verze velmi tichá, což je vhodné při častém cestování na delších cestách nebo když vzadu často vozíte pasažéry.
Rozdělení je zároveň dle provedení koncovek výfuku.
1) Varianta bez rezonátoru s leštěnými koncovkami výfuku Dual 90mm JET
2) Varianta bez rezonátoru s leštěnými koncovkami výfuku Dual 100mm JET
3) Varianta bez rezonátoru s leštěnými koncovkami výfuku Dual 90mm GT90
4) Varianta s rezonátorem a leštěnými koncovkami výfuku Dual 90mm JET
5) Varianta s rezonátorem a leštěnými koncovkami výfuku Dual 100mm JET
6) Varianta s rezonátorem a leštěnými koncovkami výfuku Dual 90mm GT90
Varianta:Bez rezonátoru - hlasitější
Leštěné koncovky Dual 90mm JET (průměr koncovek 90mm)
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
AUDI A4 (B6) quattro 1.8T 119 kW / 163 PS (2001-2005)
- určeno pouze pro verzi quattro
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 63,50mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 2)
Zvýrazňuje zvuk bez nežádoucího dunění
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.