APR Stage 1 2,0 TFSI VL chiptuning AUDI A4 A5 Q5 B8 & B8.5 2,0 TFSI EA888 Gen2
- Audi
- A4 B8 (08-16)
- Motor
- APR Stage 1 2,0 TFSI VL chiptuning AUDI A4 A5 Q5 B8 & B8.5 2,0 TFSI EA888 Gen2
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-2.0T-PS
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:10.10.2018
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Běžná prodejní cena:13 357 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:11 353 Kč
Cena bez DPH:9 383 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR představuje ultimátní úpravu Řídící jednotky pro druhou generaci motoru 2,0 TSI Valve Lift. APR úprava řídící jednotky je nabízena v několika variantách podle oktanového čísla a je konvenčně prováděna přehráním softwaru skrze OBD-II zásuvku, aniž by se muselo řídící jednotky nějak fyzicky dotknout.
Bosch MED17 motorový management je odpovědný za správný chod motoru během konstantně se měnících okolních a zátěžových podmínek. S naprogramovanými kompenzačními algoritmy pro různé podnebí, nadmořskou výšku a míru zatížení, je seriová Řídící jednotka daleko komplexnější a inteligentnější, než jiné jednotky nacházející se v ostatních vozidlech jiných značek na trhu.
APR inženýři proto strávili měsíce laděním, včetně mnoha hodin testování na vlastní motorové brzdě a na závodní dráze. Díky důkladnému porozumění fungování všech struktur Řídící jednotky, APR kalibrační inženýři správně zvýšili výkon a točivý moment již od volnoběžných otáček až po omezovač. APR úprava řídící jednotky zvyšuje tlak turbodmychadla, optimalizuje časování vačkových hřídelí, zdvih ventilů, časování zapalování, regulaci lambdasond a mnoho dalšího pro docílení vyššího výkonu. Za použití APR vlastního vysoko-rychlostního data logovacího programu, tým kalibračních inženýrů mohl během vývoje ihned přesně sledovat efekty všech těchto změn, aby se ujistili, že tato úprava Řídící jednotky nesníží jízdní vlastnosti a denní použitelnost u tohoto motoru.
APR úprava řídící jednotky zprostředkuje excelentní skok jak u hodnot výkonu, tak i u točivého momentu, při zachování originálního nastavení mezních hodnot čidel klepání a dalších zabudovaných ochraných prvků. Výsledkem je bezpečně dosažený vysoký výkon optimalizovaný pro různé druhy paliva. U APR to nazýváme "výkon bez kompromisů".
Podrobné informace:
APR Stage I Úprava Řídící jednotky je navržena pro seriový motor bez potřeby dalších mechanických úprav. S pouhou úpravou řídící jednotky naměřili APR kalibrační inženýři vyšší maximální výkon B8 / B8.5 - 266/284 koní a točivý moment 436/458Nm za použití 98 oktanového paliva. Velký nárust výkonu a točivého momentu je v celém spektru otáček a dosahuje až +78 koní a 100!! Nm.
Jednoduchým přidáním APR Cast Downpipe prvního dílu výfuku (máme poslední díl skladem 27000 Kč) a APR karbonového sání dokáže APR Stage 2 úprava řídící jednotky zvýšit výkon až na 291/302 koní a 480/465 Nm
Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se negativně ovlivnila jeho citlivost.
APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomezoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Váš zážitek z jízdy.
APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.
APR Left Foot Braking Vám dovolí více kontroly nad plynovým pedálem. U seriového motoru je přerušen signál od plynového pedálu, pokud se sešlápne zároveň jak plynový, tak brzdový pedál. Left Food Braking je častá technika používaná v motorsportu a umožňuje řidiči převzít kompletní kontrolu nad autem, která se může na závodní dráze velice hodít. Tuto možnost lze na přání nepovolit.
Výkon podle oktanového čísla B8 Před Facelift
Úprava je nabízena pro různé specifikace paliva, podle oktanového čísla. Zde můžete shlédnout výkonostní tabulky v závislosti na použitém palivu. Mapy pro různé oktanové specifikace si pak můžete přepínat podle aktuální dostupnosti paliva ve Vašem okolí.
Úprava Stage 1 kalibrovaná pro 95 oktanové palivo:
Úprava Stage 1 kalibrovaná pro 98 oktanové palivo:
Výkon podle oktanového čísla B8.5 Po Faceliftu
Úprava Stage 1 kalibrovaná pro 95 oktanové palivo:
Úprava Stage 1 kalibrovaná pro 98 oktanové palivo:
Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník
Naměřené zrychlení:
APR EMCS programy a vlastnosti
APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System přináší možnost výběru programů a funkcí pro Vaší seriovou Řídící jednotku, bez nutnosti dokupování dalšího externího zařízení. Ostatní společnosti se pokusily napodobit EMCS neohrabanými přídavnými přepínacími zařízeními, které pouze nahrazují nebo násobí části základního nastavení. Nicméně EMCS má schopnost kompletně přepsat celý kód řídících map, takže každá mapa má kompletní sadu precizního nastavení. APR EMCS funkce a programy je možné aktivovat jednoduše skrze páčku ovládání tempomatu, přičemž tato páčka bude stále sloužit jako ovladač tempomatu.
Přepínání programů: dovolí uživateli měnit čtyři různé nastavení motoru a funkce, bez nutnosti míti externí hardware
Seriové nastavení: Vybráním seriového nastavení, je řídící jednotka resetována do původního továrního nastavení. Motor tak pojede přesně tak, jako před úpravou APR
APR výkonové mapy: APR nabízí možnost nastavení na konkrétní paliva, od běžných premiových až po závodní benzín. Každé nastavení je kompletně překalibrováno tak, aby maximálně využilo danné oktanové specifikace paliva
APR Valet mode: Tento ekonomický mód od APR chrání Vaše vozidlo, aby se z něj nestala nákladná hračka pro nepovolané osoby. Aktivováním tohoto módu se sníží výkon, maximální otáčky i maximální rychlost.
Fault Code Erase: Tato schopnost dovolí uživateli smazání a resetování chybových hlášek a adaptací Řídící jednotky bez nutnosti použití speciálních zařízení.
Security Lockout: Možnost uzamknutí jednotky předejde zneužití APR EMCS funkcí neautorizovanou osobou. Pokud je tato funkce zapnuta, EMCS nebude viditelná dokud se nevyvolá zadáním 2-4 místného hesla.
Anti-Theft: Pokud je aktivovaný, tak Anti-Theft znefunkční startér a to i když je originální klíč v zapalování. Vozidlo tak bude znehybněno do doby, než se zadá bezpečnostní 2-4 místné heslo.
Ovládání EMCS:
APR Mobile
APR Mobile je jednoduchá a výkonná mobilní aplikace, která posouvá tuningové úpravy zase u kus dále.
APR Mobile aplikace se instaluje na mobilní chytré telefony, tablety a další zařízení, které má možnost bezdrátového připojení k Řídící jednotce motoru. Jakmile jste připojení, můžete snadno měnit nastavení a funkce APR EMCS. Můžete si měnit nahrané programy, zobrazit chybové hlášky a mazat je, nalogovat data z Řídící jednotky v reálném čase a s vysokou datovou propustností. To jsou vše možnosti, které nenajdete nikde jinde na trhu než u APR. Aplikace slouží také k dostávání nejnovějších zpráv od APR, k vyhledání nejbližšího dealera APR a k prohlížení historie logování motoru.
Doporučené další úpravy
APR Stage I je určena pro seriové auto. I tak ale lze lehce vylepšit výkon a ostrost motoru dodatečnými úpravami:
1) APR Carbonio sportovní sání
- s těmito komponenty můžete dosáhnout ještě vyššího výkonu
Upgrade:
V případě, že si od nás necháte upravit Řídící jednotku APR Stage I a do budoucna budete plánovat dosazení APR Cast Downpipe 1. dílu výfuku, pak budete mít možnost upgradu Vaší Stage I na APR Stage 2 zdarma.
Platba a provední úpravy:
Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách našeho Performance shopu na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011. Platba může být na místě v hotovosti, okamžitým převodem nebo předem na bankovní účet dle faktury.
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Úprava na zkoušku:
Všechny úpravy řídící jednotky provedeny skrz přímé nahrání lze zdarma na 6 hodin vyzkoušet. Po složení zálohy budete mít možnost 6 hodin otestovat nové nastavení auta a auto pak případně vrátit do originální stavu bez jakéhokoliv poplatku.
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky.
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.