APR S3 K04 Turbokit 348hp a 460Nm AUDI A4 A5 B8 2,0 TFSI
- Audi
- A5 (07-16)
- Motor
- APR S3 K04 Turbokit 348hp a 460Nm AUDI A4 A5 B8 2,0 TFSI
Výrobce:APR
Kód:APR-T2100016
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:07.12.2013
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Cena s DPH:84 666 Kč
Cena bez DPH:69 972 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR S3 K04 úprava je nyní k dispozici i pro AUDI A4 / A5 B8 a Q5 2,0 TFSI Valvelift. APR vyvinulo excelentní prvo stupňový turbo kit pro 2,0 TFSI VL motor sestavený z originálního turbodmychadla původem z AUDI S3, které je spojeno s expertně upravenou Řídící jednotkou. APR tak vytvořilo výkonný a spolehlivý upgrade, který zachovává původní vzhled motorového prostoru a přidává 137 koní a 113 Nm točivého momentu oproti seriovému motoru.
Spolehlivost, jízdní projev, nenápadný vzhled a vyšší výkon, které nejdou jen tak překonat jsou to nejlepší, co nejnovější upgrade od APR založený na originálních komponentech dokáže nabídnout.
Inženýři od APR precizně překalibrovali Řídící jednotku tak, aby zprostředkovali téměř plochou křivku točivého momentu mezi 2800ot/min a 5000ot/min. To ve výsledku znamená hladký tah v rozsáhlém spektru otáček. Samozřejmě bylo myšleno i na okruhové nadšence a tato úprava nepovede k nekontrolovatelnému přívalu výkonu, ale naopak umožní plynulé zrychlení a dávkování výkonu, které zajistí schopnost hladkého průjezdu zatáčkami.
Turbodmychadlo Borg Warner K04, vybrané inženýry od VW, se perfektně hodí pro motor 2,0 TFSI. Zajistí vysoké hodnoty výkonu v širokém spektru otáček a neuvadá v otáčkách vysokých, jako originální malé turbodmychadlo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podpora originálního i APR RSCTM výfuku
I když kompletní APR RSCTM výfuk velice doporučujeme, ale vy jste v situaci, kdy ho nelze z jakýchkoliv důvodů dosadit, APR pro Vás vyvinulo úpravu Řídící jednotky jak pro seriový výfuk, tak pro sportovní APR RSCTM výfuk. Vy si proto můžete vybrat podle Vašich preferencí. Pokud zpočátku vsadíte na originální výfuk a později se rozhodnete dosadit sportovní, budete mít úpravu Řídící jednotky pro tento výfuk zdarma.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výkonové hodnoty:
APR úprava je kalibrovaná pro použití rozličných paliv:
Úprava kalibrovaná pro 95 oktanový benzín:
Úprava kalibrovaná pro 98 oktanový benzín:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Doporučené další úpravy:
1) APR Carbonio sportovní sání
2) APR RSCTM Downpipe výfukový systém nebo v lepším případě APR RSCTM Turboback výfukový systém
- s těmito komponenty můžete dosáhnout plného potenciálu tohoto kitu.
* v případě pozdějšího dosazení výfuku budete mít možnost úpravy řídící jednotky, aby se využil plný potenciál APR RSCTM výfuku, zdarma.
* udané hodnoty platí v případě dosazení výfukového systému. V případě seriového výfuku budou hodnoty výkonu nižsí
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Určení:
AUDI A4 B8 2,0 TFSI Valvelift
AUDI A5 B8 2,0 TFSI Valvelift
AUDI A6 C6 2,0 TFSI Valvelift
AUDI Q5 2,0 TFSI Valvelift
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
APR EMCS programy a vlastnosti:
APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System přináší možnost výběru programů a funkcí pro Vaší seriovou Řídící jednotku, bez nutnosti dokupování dalšího externího zařízení. Ostatní společnosti se pokusily napodobit EMCS neohrabanými přídavnými přepínacími zařízeními, které pouze nahrazují nebo násobí části základního nastavení. Nicméně EMCS má schopnost kompletně přepsat celý kód řídících map, takže každá mapa má kompletní sadu precizního nastavení. APR EMCS funkce a programy je možné aktivovat jednoduše skrze páčku ovládání tempomatu, přičemž tato páčka bude stále sloužit jako ovladač tempomatu.
Přepínání programů: dovolí uživateli měnit čtyři různé nastavení motoru a funkce, bez nutnosti míti externí hardware
Seriové nastavení: Vybráním seriového nastavení, je řídící jednotka resetována do původního továrního nastavení. Motor tak pojede přesně tak, jako před úpravou APR
APR výkonové mapy: APR nabízí možnost nastavení na konkrétní paliva, od běžných premiových až po závodní benzín. Každé nastavení je kompletně překalibrováno tak, aby maximálně využilo danné oktanové specifikace paliva
APR Valet mode: Tento ekonomický mód od APR chrání Vaše vozidlo, aby se z něj nestala nákladná hračka pro výjmečné osoby. Aktivováním tohoto módu se sníží výkon, maximální otáčky i maximální rychlost
Fault Code Erase: Tato schopnost dovolí uživateli smazání a resetování chybových hlášek a adaptací Řídící jednotky bez nutnosti použití speciálních zařízení.
Security Lockout: Možnost uzamknutí jednotky předejde zneužití APR EMCS funkcí neautorizovanou osobou. Pokud je tato funkce zapnuta, EMCS nebude viditelná dokud se nevyvolá zadáním 2-4 místného hesla.
Anti-Theft: Pokud je aktivováný, tak Anti-Theft znefunkční startér a to i když je originální klíč v zapalování. Vozidlo tak bude znehybněno do doby, než se zadá bezpečnostní 2-4 místné heslo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ovládání EMCS
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
APR Mobile
APR Mobile je jednoduchá a výkonná mobilní aplikace, která posouvá tuningové úpravy zase u kus dále.
APR Mobile aplikace se instaluje na mobilní chytré telefony, tablety a další zařízení, které má možnost bezdrátového připojení k Řídící jednotce motoru. Jakmile jste připojení, můžete snadno měnit nastavení a funkce APR EMCS. Můžete si měnit nahrané programy, zobrazit chybové hlášky a mazat je, nalogovat data z Řídící jednotky v reálném čase a s vysokou datovou propustností. To jsou vše možnosti, které nenajdete nikde jinde na trhu než u APR. Aplikace slouží také k dostávání nejnovějších zpráv od APR, k vyhledání nejbližšího dealera APR a k prohlížení historie logování motoru.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Platba a provední úpravy
Lze objednat a zaplatit bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena na adrese naší prodejny a dílny Zaříčanská 686, Praha 9 - Újezd nad Lesy, 19016.
* vzhledem k velkému počtu druhů motorových managementů nás kontaktujte pro ověření, že tato úprava je k dispozici i pro Váš konkrétní vůz. Bude potřeba dodat informace o čísle Řídící jednotky a revizi softwaru.
* APR nedoporučuje tuto úpravu pro vozy s lineární převodovkou AUDI Multitronic CVT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
APR Technologický náskok
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
APR ECU Explorer: APR vyvinutý ECU Exlorer poskytuje vývojovým inženýrům od APR bezkonkurenční výhodu v přístupu k celému systému řízení motoru vozidla. Typické komerční nástroje pro zapisování dat do Řídící jednotky používané většinou tunerů, dovolí přístup pouze maximálně k 12ti provozním sekcím a to při extrémně nízké datové propustnosti. Tyto nástroje také limitují k ovlivnění pouze několika sekcí v celém systému řízení motoru. APR ECU Explorer je schopný upravit veškeré data v řídící jednotce, přes 100 sekcí při datové propustnosti přes 100 logů za sekundu včetně správného synchronizování dat.
APR ECU Composer: APR vyvinutý ECU Composer je užíván pro upravování dat v řídící jednotce. S plným přístupem do každe sekce, každé mapy a možností všech úprav nejsou inženýři u APR omezeni na úpravu pár základních map, jako je to běžné u většiny tuningových společností. ECU Composer posouvá úpravy Řídící jednotky na novou úroveň kvality i rychlosti. Úprava řídící jednotky proto nezabere více jak 10-20 minut.
APR ECU Assembly: APR elektrotechničtí inženýři mají schopnost měnit kódovou strukturu v Řídící jednotce a přidat tak funkce, které nejsou vůbec k dispozici z výrobního závodu. Další změny dovolují třeba vyšší limit točivého momentu, než jakých lze dosáhnout pouze změnou klasické kalibrace Řídící jednotky. To dovoluje APR inženýrům nevyžadovat úpravu softwaru DSG převodovky, aby se dosáhlo udávaného výkonu. To na samém vrcholu znamená, že se dá provozovat auto s úpravou Stage III stejně, jako by se jednalo o seriové auto. Spoustu věcí máte také pod kontrolou vy, díky APR patentované funkci EMCS.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.