APR Catback sportovní výfuk AUDI RS Q8 4.0T
- Audi
- APR Catback sportovní výfuk AUDI RS Q8 4.0T
Výrobce:APR
Kód:CBK0051
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:14.10.2024
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Cena s DPH:143 988 Kč
Cena bez DPH:118 999 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR Klapkový catback výfuk AUDI RS-Q8 4.0 TFSI V8 (4M)
Prémiový celonerezový výfukový systém pro AUDI RSQ8 má precizně zpracované vedení stejné délky, odlité příruby pro hladký přechod od seriový katalyzátorů do APR výfuku a zvětšené vedení na 76mm. Celonerezová T304 strojově ohýbaná konstrukce s kvalitními TIG sváry. Klapky mají odlité tělo a zahrnují kvalitní komponenty s robustní konstrukcí pro maximální životnost. Veškeré držáky jsou CNC naohýbány a laserově vyříznuty pro maximální presnost a snadnost montáže celého výfuku. Veškeré tyto vlastnosti zajišťují to, aby tento výfuk šel snadno namontovat, měl větší propustnost, podpořil vyšší výkon, vážil méně jak originální díl a zněl perfektně v každém směru, zvlaště pak s úpravou řídící jednotky od APR.
Výfuk ústí do originálních koncovek skrz vedení s klapkami o průměru 3" a bezklapkové větve o průměru 2,5". Díky tomu lze získat jak vysokou hlasit s otevřenými klapkami, tak decentní zvukový projev se zavřenými klapkami.
Určení:
AUDI RS-Q8 (4M) 4.0 TFSI V8
- Určeno jak pro napojení za originální katalyzátory a filtry pevných částic, tak případně za RACE Downpipe.
Vlastnosti:
Vyroben z T304 nerezové oceli
Kompletní systém napojený za filtry pevných částic (zachovává emisní komponenty)
Hladké napojení přes odlité příruby
Lehčí jak originální výfuk
Zvětšené průchozí vedení na 76mm
Klapky ve výfuku pro optimalizaci zpětných tlaků a hlasitosti zvuku
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu
Zvýrazňuje zvuk bez nežádoucího dunění
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Přehled systému:
Originální výfuk je těžké ocelové konstrukce s maximálním průměrem vedení 70mm (2,75") které je na mnoha místech uškrceno do menšího průměru. Navíc obsahuje několik druhů tlumičů výfuku, které dále omezují proudění spalin a potlačují krásný zvuk této V8.
APR výfuk je vyrobený z kvalitní nerezové T304 oceli, která je strojově naohýbaná tak, aby byl prúchod spalin co nejpřímější. Jednotlivé části jsou svařené technologií TIG s foukáním argonu pro dosažení co nejhladčích svárů. Díky přesným držákům padne výfuk na originální uchycení bez potřeby dalších úprav. Výfuk začíná již hned za filtry pevných částic, takže nijak neovlivňuje emise vozu a je napojený přes odlité příruby, které zajistí extrémně hladký přechod mezi originálním downpipe a tímto sportovním výfukem. Celý výfuk ústí do sportovních tlumičů, ve kterých se rozdvojuje vedení na neklapkové tiché 2,5" vedení a klapkové hlasité vedení o průměru 3". Během klidné jízdy budou klapky zavřené a výfuk tak bude extrémně komfortní a neobtěžující. Ve sportovním módu nebo při plném plynu se pak klapky otevřou a zprostředkují úžasný zvukový projev V8.
Tlumiče výfuku:
Tlumiče výfuku zajišťují variabilní zvukový projev bez nežádoucích restrikcí. Každý z nich je plně průchozí s perforovanou vnitřní částí obalenou kvalitní nerezovou vlnou a skelným vláknem. Vnějšek je vyvedený v líbivé broušené variantě.
Výfukové klapky:
APR výfuk obsahuje dvě klapky, které se starají o přepínání proudění výfukových spalin mezi průchozí a tlumenou větví. Regulují tak hlasitost a zpětné tlaky. Díky tomu může výfuk snadno přejít z tichého režimu do exotického a výrazného zvukového projevu. Klapky jsou odlité, robustní konstrukce z nerezové oceli s bronzovými ložisky, na které se namontují originální motorky pro jejich ovládání.
Držáky výfuku:
Precizní zpracování robustních držáků zajistí jak snadnou montáž, tak dlouhou životnost bez nutnosti servisu a oprav výfuku.
Vedení a sváry:
Kompletní nerezové vedení z T304 oceli. Strojově naohýbáno do přesných tvarů. Kvalitní foukané TIG sváry. Systém obsahuje dilatační sekci, která zabraňuje prasknutí během pnutí při rychlých změn teplot.
Vlnovec:
Využíváme flexi sekci s kompletně utěsněným řešením, keré je vyztuženo pro maximální odolnost.
Spony a napojení:
Pro napojení používáme robustní nerezové spony, které převléknou výfuk stejně jako originální spony. Součástí je také kompletníé příslušenství, aby byla montáž maximálně hladka a snadná.
Zakazníkům se také líbí
APR Silnější zapalovací moduly 1,4 TSI 1,8 TSI 2,0 TSI 2,5 TFSI 2,9 TFSI 4,0 TFSI
MS100192
1 490 Kč
Na objednávku
APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning 4,0 TFSI EA825 AUDI RSQ8 4M
DPP-40T-EA825-4M
50 092 Kč
42 578 Kč
Skladem více než 5 Ks