APR Stage 1 316hp 516Nm chiptuning AUDI A3 8V TT 8S 2,0 TSI
- Audi
- APR Stage 1 316hp 516Nm chiptuning AUDI A3 8V TT 8S 2,0 TSI
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-2.0T-MQB-IS20-SP
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:10.05.2016
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Běžná prodejní cena:17 364 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:14 758 Kč
Cena bez DPH:12 197 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR představuje tuningový program pro motor 2,0 TSI 220-230hp, který se nachází v AUDI A3 a TT, VW Golf 7 GTI, VW Passat, VW Sharran, Škoda Octavia 3 RS, Škoda Superb a dalších.
APR základní úprava řídící jednotky má největší přínos u bezpečného zvýšení výkonu vozu a je tak nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 2,0 TSI. Tato úprava APR Stage 1 je určená pro jinak naprosto sériové auto, bez žádných dalších modifikací. Nejsou vyžádovány žádné díly a čistě úpravou řídící jednotky dosáhnete velkého posunu ve výkonu, akceleraci, v pružném zrychlení, a to vše s možností legálně projít emisní kontrolou.
Úprava je nicméně kompatibilní i s dalšími sportovními díly jako jsou Sportovní sání, Lepší Intercooler kit, Catback výfuk nebo propustnější tlakové vedení. Díky těmto dílům lze dosáhnout ještě vyššího výkonu s jeho lepším průběhem, kdy motor začne zabírat dříve a potáhne lépe i ve vyšších otáčkách. Zlepší se také reakce motoru a lehce se sníží spotřeba. To vše stále legálně projde emisní kontrolou na STK. Úprava se nahrává do seriové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku. Řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat.
Další funkce APR úprav:
APR úprava řídící jednotky u vozů s pohonem pouze předních kol, neplatí u vozů s pohonem 4x4, přináší nový rozměr v použitelnosti takto výkonných vozů, které disponují náhonem pouze na přední kola. Na první dva převodové stupně je zde omezený točivý moment tak, aby byl vůz vždy na hraně trakce a plný výkon se odemkne až od třetího převodového stupně. To vše s perfektním sladěním s kontrolou trakce ASR. To znamená, že vůz na první tři kvalty zrychluje naprosto lineráně, bez prokluzu předních kol, bez zásahů ASR, které často způsobuje nekomfortní "houpání" vozu v akceleraci. Je zde obrovský posun v životnosti předních pneumatik, jak oproti sériovému vozu, tak hlavně oproti úpravám od veškeré konkurence. APR úprava se může zdát lehce dražší, nicméně rozdíl se rychle obrátí v následných nákladech na nové přední pneu. Hlavně ale získáte vyšší výkon na vyšší kvalty, kde je to potřeba, kultivovanější chod s lepším průběhem výkonu a lepším dávkováním výkonu skrze upravený chod plynového pedálu. Ten nyní zabírá lineárně a s větší, nicméně stále komfortní, citlivostí. K úpravě na přání zdarma vypínáme problematický "Start stop".
Fáze APR úprav:
APR úpravy řídící jednotky jsou dostupné v několiká fázích (stageích), které jsou kalibrované pro různé druhy paliva a jak pro seriový motor, tak i pro motor s různými hardwarovými modifikacemi. Úprava je kalibrovaná pro hladký chod jak s DSG převodovkou, tak samozřejmě i s manuální převodovkou. Pokročilé optimalizace řídící jednotky jsou kalibrované pro použití s APR FWD Cast Downpipe výfukovým systémem, APR FWD Cast Downpipe výfukovým systémem a s IS38 Turbodmychadlem. Všechny úpravy jsou kompatibilní pro případné použití lepšího APR karbonového sání vzduchu, APR Vstupu do turbodmychadla, intercooleru (chladiče stlačeného vzduchu), Catback výfuku popřípadě i pro další menší úpravy, které Vám rádi doporučíme. Základní APR Stage 1 úprava je nabídnuta i ve verzi se sníženým točivým momentem a výkonem, která je určena pro zachování maximální životnost seriové spojky u manuální převodovky.
APR Stage I výkon:
APR Stage 1 úprava řídící jednotky nevyžaduje žádné sportovní díly, je tak určená pro naprosto sériový vůz a produkuje 305-316hp a 503-516Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Nárust výkonu 78-87hp a 142-154Nm je dostupný ve středních otáčkách. Tato úprava je určena pro naprosto seriový vůz, nicméně i tak je kompatibilní s lepším sáním vzduchu, intercoolerem a catback výfukem. K dispozici je i úprava se sníženým točivým momentem pro prodloužení životnosti originální spojky u manuální převodovky, kde je točivý moment limitován na 452Nm.
Výkonová křivka silnější verze Stage 1 pro 95 oktanový benzín:
Výkonová křivka silnější verze Stage 1 pro 98 oktanový benzín:
Výkonová křivka umírněnější verze pro 95 oktanový benzín:
Výkonová křivka umírněnější verze pro 98 oktanový benzín:
Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník
Shrnutí výkonu APR úprav
Zrychlení:
Výkony námi upravených aut:
V současné době jsme počtem úprav největšími úpravci těchto motorů v ČR. Díky podpoře, kterou našim zákazníkům nabízíme, zatím žádný z nich nepřišel o záruku, i když již řešili servisní i záruční úkony. Pro více informací nás kontaktujte na: prodej@autowerks.cz
Napsali o našich úpravách:
Autoforum.cz - Tohle je nejsilnější Škoda Octavia III RS, má 329 koní na brzdě
VAG-MAG.cz - Když s Octavií předjedete AUDI R8 V10
TopSpeed.sk - Videotest Škoda Octavia RS350 APR
Určení:
Všechny vozy platformy MQB s motorem 2,0 TSI 220 / 230hp
* Důležitá poznámka. VW AG vypouští mnoho řídících jednotek s rozdílnými kódy a revizemi softwaru. Vzhledem k tomuto množství mohou být zpočátku úpravy pro některé řídící jednotky nedostupné. Zdali je software již uzpůsoben i pro Vaší řídící jednotku, můžete zjistit kontaktováním nebo navštívením kteréhokoliv APR dealera.
AUDI A3
AUDI TT
Škoda Octavia III RS
Škoda Superb III
VW Golf VII GTI
VW Golf VII GTI Performance
Volkswagen Passat B8
Doporučené další úpravy:
Využijte nás unikátní APR konfigurátor úprav
Proč zvolit APR:
Často se lidé rozhodují jestli zvolit dražší řešení od APR nebo zdali si nechat naladit individuálně chip na míru vozu nebo zvolit nějaké levné řešení a doufat, že to bude také dobré. Velmi důležité je, zdali má úpravce dostatek dat, na základě kterých může úpravu vyvinout. Lidé si často představují ladění jako takový ekvalizér na rádiu, kde posouvají s hodnotami nahoru a dolů, nicméně toto je velmi milná představa a ladění motoru je velmi komplexní a zdlouhavý proces.
Jak na to jde automobilka:
Automobilka odlaďuje své motory tak, že je osadí mnoha dodatečnými čidly, které monitorují veškeré veličiny jako jsou tlak turbodmychadla, různé tlaky a podtlaky ve vedení vzduchu a výfuku, teploty a mnoho dalšího. Tato pokročilá diagnostika je velmi drahá a do sérivové podoby se již kvůli nákladům nedostane. Následně vůz testuje a naladění se neustále dolaďuje na základě takto získaných dat. Vy tak můžete vidět testovací exempláře v alpských průsmycích, v tropických oblastech, v arktických oblastech a prostě všude, kde se budou auta prodávat. Tento vývoj může trvat třeba i rok a výsledkem tohoto ladění a testování je bezpečné a stabilní naladění motoru, které se dokáže přizpůsobit všem těmto podmínkám skrze omezené možnosti čidel, které na motoru pro jeho řízení zůstaly.
Jak to chodí ve vrcholném motorsportu:
V podobném měřítku se ladí motory i ve vrcholném motorsportu jako jsou Formule 1, Le Mans, WRC, GT3, DTM a mnoho dalších závodních sériích. Motor je vždy osazen extrémně drahou diagnostickou technikou, která skrz mnoho čidel kontroluje správný chod motoru v prostředí, kde bude vůz nasazen a na základě toho se ladí, dolaďuje a testuje, aby byly vozy výkonné a hlavně spolehlivé. Rozdíl je v tom, že zde je vůz naladěn tak, aby měl pro danné podmínky vždy maximální výkon a když se podmínky změní, tak týmy většinou změní i naladění pro nové klimatické podmínky.
Jak ladí APR:
V prvé řadě je třeba říct, že chiptuning a úpravy motorů se rychle vyvijejí a APR jako jedna z velmi mála společností, na základě svých předchozích zkušeností, v roce 2019 nově komplěně vyvinula naladění pro tyto motory. Vy si tak můžete být jisti, že získáte nejnovější úpravu, postavenou na základě nejnovějších poznatků v oblasti tuningu a více jak osmi letých zkušeností APR s laděním těchto motorů. APR při ladění, stejně jako automobilky nebo vrcholné motorsportové společnosti, osadilo motor dodatečnými čidly MOTEC Dash, kterými se měřily teploty, tlaky a průtoky vzduchu v sání, ve vedení vzduchu mezi turbem a intercoolerem, mezi intercoolerem a škrtící klapkou, mezi škrtící klapkou a hlavou válců. Teploty a tlaky se měřily také ve výfuku ve svodech před turbem, za turbodmychadlem a za katalyzátorem. Cílem těchto měření bylo vejít se do bezpečných mezí, aby se třeba příliš teplé výfukové spaliny a velké zpětné tlaky nepostaraly o předčasnou destrukci turbodmychadla nebo jiných komponent nebo aby se naopak nedosáhlo nižšího výkonu, než jaký by v rámci bezpečnosti mohl být. S touto diagnostickou technikou se začalo ladit na brzdě (APR vlastní 4 motorové brzdy), po kterých následovalo testování a dolaďování v běžném provozu, na závodní dráze, ať již okruhové nebo sprintařské, a to vše v různých klimatických podmínkách. Díky obrovskému sběru dat bylo možné naladit řídící jednotku tak, že se vždy přizpůsobí na základě dat ze sériových čidel na motoru okolním podmínkám a vždy se tak dosáhne aktuálního maxima bezpečného výkonu. Jedná se o takové "individuální naladění", které se vždy přizpůsobí aktuálním podmínkám. APR je jediná společnost na světě, která tyto pokročilé technologie využívá k vývoji úprav pro vozy VW AUDI SEAT Škoda a Porsche. Tento vývoj u APR trvá běžně půl roku, po kterém se úprava zpřístupní APR dealerům po celém světě, kteří mají možnost jí otestovat na svých vozech v různých podmínkách jako jsou nížiny, vysoké nadmořské výšky, sucha, vlhka, parna či zimní podmínky. Po ověření, že je úprava stabilní a výkonná, tak může jít do prodeje. Pro Vás to znamená, že za všech okolností budete mít maximální bezpečný výkon. Na těchto videích se můžete přesvědčit, jak takové ladění vypadá. Od osazení motoru různými čídly, přes testování a sběr dat za jízdy až po výrobní možnosti APR.
Jak je to s ostatními úpravci:
Jak jsme již napsali, APR je jediná firma na světě, která využívá toto pokročilé zařízení k vývoji svých úprav. Ostatní firmy nemají přístup k těmto datům a nemají tak informace o tom, co se v motoru pořádně děje. Na základě těchto neůplných dat, kdy se ladí jen podle originálních čidel na motoru, které nemají takovou přesnost, obnovovací frekvenci a kdy datová sběrnice motorové elektriky nemá takovou datovou propustnost, se nedá přesně upravit řídící jednotka a možnosti výsledného naladění tedy mohou být nepřesné. Výsledkem může být nižší výkon nebo naopak vyšší, než jaký motor snese a tím pádem se sníží životnost některých komponent. Může se dosáhnout horšího průběhu výkonu a dalších neduhů. Dalším problémem je nedostatek testování. Rychloobrátkové firmy často nabízejí úpravy od "tříkolky až po kombajn", mají obsáhlé všechny osobní nebo i nákladní vozy. Pro tyto firmy je priorita rychle chrlit kvanta úprav pro různé vozy, aby se rychle vydělávalo. Tím pádem se zde úpravy netestují nebo se jejich vývoj (často stačí půl den) extrémně zrychluje. Další problém je, že tyto firmy mají svoji úpravu vyvinutou na začátku produkce těchto motorů, tojest v roce 2013-2014 a vy tak dostanete v oblasti chiptuningu prehistorické naladění. Výsledkem je tedy pouze neúplné, neaktuální nebo nekvalitní naladění a obecně doporučujeme firmám, které mají úpravu na vše, se obloukem vyhnout.
Mýtus ladění na míru:
Často se milně vyzdvihují možnosti ladění na míru, že každý motor je jiný a je proto potřeba každý motor naladit zvlášť. Jedná se o velký omyl, jelikož motory musí být v rámci tolerancí stejné. Pokud jsou některé hodnoty mimo tolerance (dávkování vstřkovačů, funkce turbodmychadla atd), tak by se měl motor opravit a dát znovu do správného funkčního stavu a až pak ladit. Pokud se ladí motor, který není v pořádku, tak se jen urychlí jeho selhání. Další bariéra je stejně jako o odstavec výše, že menší úpravci nemají kvalitní diagnostické zařízení a nedokáží motor naladit dle relevantních dat. Navíc se často ladí jen půl den nebo den, kdy úpravce nemá šanci otestovat, co se s motorem bude dít po načtení adaptačních dat, při jiných klimatických podmínkách, v jiné nadmořské výšce a po nějakém nájezdu, kdy se kondice motoru může znovu změnit. To vše vede k úpravě, která nemusí spolehlivě fungovat. Další věcí je, že tito úpravci, kteří nemají technologické možnosti ani možnosti testovat, tak nastavují úpravy takzvaně "natvrdo", to znamená, že motor se řídí neustále stejně bez ohledu na klimatické podmínky. Výsledkem je nižší výkon v podmínkách, které by umožnily mít výkon vyšší nebo naopak vyšší výkon, než jaký by byl za daných podmínek zdravý pro motor. O tom, že u většiny úpravců je "ladění na míru" čistě podvod na zákazníky a také používají jedno naladění už x let, protože jim to prostě "tak nějak funguje", se asi nemusíme zmiňovat. To je jako by neustále znovu a znovu vynalézali kolo a většina zákazníků tak dostane naprosto identické naladění jako zákazníci před deseti a více lety.
Platba a provední úpravy:
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.