APR Stage 2 úprava řídící jednotky chiptuning AUDI S4 S5 B8 3,0 TFSI V6
- Audi
- APR Stage 2 úprava řídící jednotky chiptuning AUDI S4 S5 B8 3,0 TFSI V6
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-3.0T-PS
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:04.02.2019
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Běžná prodejní cena:26 076 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:22 164 Kč
Cena bez DPH:18 317 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR s potěšením představuje ultimátní úpravu Řídící jednotky pro motor 3,0 V6 TFSI. Úprava je k dispozici v několika naladěních v závislosti na specifikaci paliva, které máte k dispozici a je konvenčně aplikovaná skrze přehrátí řídící jednotky po kabelu skrze OBD-II zásuvku bez nutnosti fyzické demontáže řídící jednotky.
APR úprava řídící jednotky motoru má největší přínos výkonu v poměru k ceně za úpravu. Úprava výrazně zvyšuje jak výkon, tak i točivý moment a dokáže tak vůz přetvořit v daleko rychlejší a zábavnější auto. To je možné díky APR nejnovější kalibraci řídící jednotky, která plně využije veškeré možnosti motoru.
APR Fáze úprav
APR úpravy řídící jednotky jsou dostupné v několika fázích od Stage 1 až po Stage 2+ s výkony přes 500hp a dokáží tak využít i další přidané díly jako jsou Řemenice kompresoru nebo APR Ultracharger systém. Všechny stage jsou kompatibilní s díly jako jsou APR Karbonové sání, APR Supercharger Cooling system nebo další menší vylepšení.
APR Stage 2
APR Stage 2 úprava řídící jednotky je další krok k dosažení ještě vyššího výkonu. Tato úprava je kalibrovaná pro použití s APR řemenicí kompresoru, řemenicí klikové hřídele nebo s kombinací těchto řemenic, které dokáží roztočit kompresor rychleji a tím se dostane do motoru více vzduchu. Pro získání ještě trochu většího výkonu můžete sáhnout po sportovním sání nebo po APR Supercharger Cooling system. Tyto věci ještě lehce podpoří výkon, aniž by byla nutná další kalibrace řídící jednotky vozu.
S APR řemenicí kompresoru je možné dosáhnout výkonu 437-455hp a 523-535Nm točivého momentu, který je zvýšený v celém spektru otáček. Pokud je použita spodní řemenice klikové hřídele, místo řemenice kompresoru, pak bude nárůst ještě lehce vyšší.
Úprava na 95 oktanový benzín:
Úprava na 98 oktanový benzín:
Při použití obou APR řemenic jak kompresorové, tak i řemenice na klikové hřídeli, pak se výkon a točivý moment rapidně zvýší na 445-468hp a 560-580Nm. Pro ještě vyšší výkon a odstranění poslední výkonové restrikce v systému, lze přidat ještě APR Ultracharger systém škrtící klapky, která odemkne plný potenciál této úpravy.
Úprava na 95 oktanový benzín:
Úprava na 98 oktanový benzín:
* APR Supercharger Cooling System je vysoce doporučen a v teplejších krajinách nezbytný k dosažení udávaných hodnot výkonu. APR Úprava automatické převodovky může být nezbytná, aby se motor mohl vytáčet do vyšších otáček, kde má právě maximum výkonu.
APR Stage 2+ Ultra
Jako první na světě APR představuje ultimátní úpravu řídící jednotky pro motor 3,0 TFSI, APR Stage 2+ Ultracharger, která je kalibrovaná pro použití s APR Ultracharger systémem zvětšené škrtící klapky a oběmi APR řemenicemi. APR Supercharger Cooling Systém je nezbytní pro dosažení maximálních udávaných hodnot a APR karbonovým sáním můžete ještě dále podpořit výkon motoru.
Tato úprava produkuje obdivuhodných 478-498hp a 577-600Nm točivého momentu. Obrovský nárůst výkonu a točivého momentu je možné cítit v celém spektru otáček a přetvoří tak auto ve vyjímečně rychlý vůz za všech podmínek.
Úprava na 95 oktanový benzín:
Úprava na 98 oktanový benzín:
* Úprava je kalibrována pro použití s NGK Iridium BKR9EIX zapalovacími svíčkami a s APR Supercharger Cooling System, který zajistí, aby teplota nasávaného vzduchu byla pod 75°C, a tím tak bylo dosáhnuto udávaných hodnot výkonu. APR Karbonové sání je velmi doporučeno a doporučujeme nahradit i seriové katalyzátory, které mohou být v této fázi úprav také restrikcí. APR Úprava automatické převodovky může být nezbytná, aby se motor mohl vytáčet do vyšších otáček, kde má právě maximum výkonu.
Shrnutí výkonu
Vlastnosti APR úprav
Světová špička mezi kalibračními experty:
3,0 TFSI využívá moderní řídící jednotku Continental Simos 8 pro správnost chodu motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku kompresoru, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.
Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.
Jak se APR liší od ostatní konkurence:
Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami, APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož tlak ve vedení vzduchu nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix jak paliva, tak vzduchu, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.
Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byli schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.
APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.
APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.
APR Motorsport upravilo omezovač otáček tak, aby dovolilo motoru se nechat vytočit až k omezovači, aniž by Řídící jednotka omezila výkon již o několik otáček dříve. Výsledkem je více výkonu až k omezovači a definovatelný pocit, jeký je možné vidět u aut AUDI Quattro GMBH jako jsou RS4, RS5 a R8.
APR Left Foot Braking Vám dovolí více kontroly nad plynovým pedálem. U seriového motoru je přerušen signál od plynového pedálu, pokud se sešlápne zároveň jak plynový, tak brzdový pedál. Left Food Braking je časná technika používaná v motorsportu a umožňuje řidiči převzít kompletní kontrolu nad autem, která se na závodní dráze velice hodít. Tuto možnost lze na přání nepovolit.
Ceny
Vyžadované komponenty:
APR Stage 1
Žádné
Doporučené další úpravy:
APR Supercharger Cooling System
APR Stage 2
Doporučené další úpravy:
APR Supercharger Cooling System
APR Stage 2+ Ultra
APR Ultracharger system
APR Supercharger Cooling System
NGK BKR9EIX zapalovací svíčky
Doporučené další úpravy:
Videa
APR EMCS programy a vlastnosti
APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System přináší možnost výběru programů a funkcí pro Vaší seriovou Řídící jednotku, bez nutnosti dokupování dalšího externího zařízení. Ostatní společnosti se pokusily napodobit EMCS neohrabanými přídavnými přepínacími zařízeními, které pouze nahrazují nebo násobí části základního nastavení. Nicméně EMCS má schopnost kompletně přepsat celý kód řídících map, takže každá mapa má kompletní sadu precizního nastavení. APR EMCS funkce a programy je možné aktivovat jednoduše skrze páčku ovládání tempomatu, přičemž tato páčka bude stále sloužit jako ovladač tempomatu.
Přepínání programů: dovolí uživateli měnit čtyři různé nastavení motoru a funkce, bez nutnosti míti externí hardware
Seriové nastavení: Vybráním seriového nastavení, je řídící jednotka resetována do původního továrního nastavení. Motor tak pojede přesně tak, jako před úpravou APR
APR výkonové mapy: APR nabízí možnost nastavení na konkrétní paliva, od běžných premiových až po závodní benzín. Každé nastavení je kompletně překalibrováno tak, aby maximálně využilo danné oktanové specifikace paliva
APR Valet mode: Tento ekonomický mód od APR chrání Vaše vozidlo, aby se z něj nestala nákladná hračka pro výjmečné osoby. Aktivováním tohoto módu se sníží výkon, maximální otáčky i maximální rychlost
Fault Code Erase: Tato schopnost dovolí uživateli smazání a resetování chybových hlášek a adaptací Řídící jednotky bez nutnosti použití speciálních zařízení.
Security Lockout: Možnost uzamknutí jednotky předejde zneužití APR EMCS funkcí neautorizovanou osobou. Pokud je tato funkce zapnuta, EMCS nebude viditelná dokud se nevyvolá zadáním 2-4 místného hesla.
Anti-Theft: Pokud je aktivováný, tak Anti-Theft znefunkční startér a to i když je originální klíč v zapalování. Vozidlo tak bude znehybněno do doby, než se zadá bezpečnostní 2-4 místné heslo.
Ovládání EMCS
Platba a provední úpravy
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Určení:
APR Technologický náskok
APR ECU Explorer: APR vyvinutý ECU Exlorer poskytuje vývojovým inženýrům od APR bezkonkurenční výhodu v přístupu k celému systému řízení motoru vozidla. Typické komerční nástroje pro zapisování dat do Řídící jednotky používané většinou tunerů, dovolí přístup pouze maximálně k 12ti provozním sekcím a to při extrémně nízké datové propustnosti. Tyto nástroje také limitují k ovlivnění pouze několika sekcí v celém systému řízení motoru. APR ECU Explorer je schopný upravit veškeré data v řídící jednotce, přes 100 sekcí při datové propustnosti přes 100 logů za sekundu včetně správného synchronizování dat.
APR ECU Composer: APR vyvinutý ECU Composer je užíván pro upravování dat v řídící jednotce. S plným přístupem do každe sekce, každé mapy a možností všech úprav nejsou inženýři u APR omezeni na úpravu pár základních map, jako je to běžné u většiny tuningových společností. ECU Composer posouvá úpravy Řídící jednotky na novou úroveň kvality i rychlosti. Úprava řídící jednotky proto nezabere více jak 10-20 minut.
APR ECU Assembly: APR elektrotechničtí inženýři mají schopnost měnit kódovou strukturu v Řídící jednotce a přidat tak funkce, které nejsou vůbec k dispozici z výrobního závodu. Další změny dovolují třeba vyšší limit točivého momentu, než jakých lze dosáhnout pouze změnou klasické kalibrace Řídící jednotky. To dovoluje APR inženýrům nevyžadovat úpravu softwaru DSG převodovky, aby se dosáhlo udávaného výkonu. To na samém vrcholu znamená, že se dá provozovat auto s úpravou Stage III stejně, jako by se jednalo o seriové auto. Spoustu věcí máte také pod kontrolou vy, díky APR patentované funkci EMCS.
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.