APR Stage 1 410hp 606Nm chiptuning AUDI TT RS RS3 2,5 TFSI
- Audi
- RS3 8P (10-13)
- Motor
- APR Stage 1 410hp 606Nm chiptuning AUDI TT RS RS3 2,5 TFSI
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-2.5T-PS
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:10.10.2018
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Běžná prodejní cena:24 030 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:20 425 Kč
Cena bez DPH:16 880 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
ÚAPR s potěšením představuje ultimátní úpravu Řídící jednotky pro motor 2,5 TFSI v AUDI TT RS a RS3. Po měsících dlouhých nocí ladění a mnoho hodinách testování, znovu ladění a znovu testování přináší na trh úpravu Řídící jednotky špičkové úrovně. Díky rozsáhlému výzkumu a vývoji, APR přichází s výkonným upgradem sériové jednotky na úroveň Stage 1 bez ztráty jízdních vlastností a spolehlivosti. S touto úpravou můžete očekávat velké zvýšení točivého momentu v nízkých a středních otáčkách, zlepšení reakcí na sešlápnutí plynu a hladší a výkonější průběh výkonu až k červenému poli omezovače.
Motor 2,5 TFSI, díky svému inovovanému motorovému managementu, představal novou výzvu pro inženýry z APR. Významná část času při vývoji tohoto softwaru byla věnována zkoumání motoru a hledání jeho limitů, aby se našlo optimum pro naladění plnícího tlaku, předstihu a přesný poměr mixu paliva a vzduchu. Výsledkem je ohromující křivka a hodnoty točivého momentu, která drtí konkurenční produkty a přináší příval obrovské síly jako u žádného jiného podobného produktu.
APR Stage 1 úprava Řídící jednotky je precizně překalibrovaný motorový management, aby se docílilo zvýšení výkonu s hladkým průběhem při zachování spolehlivosti jako by tak auto vyjelo už z továrny. APR úprava řídící jednotky byla vyvinuta, aby splňovala OEM a Tier 1 specifikace pro dodavatele motorových komponent, včetně kritérií pro namáhání dílů a výkonostních specifikací. Úprava je nabízena pro různé specifikace paliva, podle oktanového čísla, abyste vytěžili maximum z paliva, které máte dostupné ve vašem okolí. APR patentovaný systém EMCS vám dává možnost ovládat chod motoru dalšími funkcemi a možnostmi, které se nainstalovaly do Řídící jednotky.
Stage I úprava Řídící Jednotky
APR Stage I úprava Řídící jednotky přináší jak zvýšení maximálního výkonu na 410 koní a 606 Nm, tak zvedá výkon až o 76 koní a 129 Nm, které jsou k dispozici ve středních a vyšších otáčkách.
Jednoduchým přidáním APR Downpipe výfuku popřípadě u TT RS kompletního RSC Turboback výfuku můžete využít výhody dalšího prostoru pro vyšší výkon snadnou úpravou Řídící jednotky na APR Stage II. Tento upgrade je pro majitele APR Stage I zdarma a od této úpravy lze čekat výkon podle dalších úprav od 431 koní a 645 Nm.
APR Stage 1 úprava Řídící jednotky je jedna z nejlepších úprav v přepočtu ceny na každého přidaného koně pro motor 2,5 TFSI, která mu dopřeje trochu více ostrosti, jakou by měl mít již z výroby, aniž by se motor hnal ke svým limitům. S průběhem výkonu, jako by byl z výroby a vylepšenými jízdními vlastnostmi, vyplní APR Stage I úprava Řídíci jednotky slabší místo v jinak excelentním autě.
Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byli schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.
APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.
APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.
APR Motorsport upravilo omezovač otáček tak, aby dovolilo motoru se nechat vytočit až k omezovači, aniž by Řídící jednotka omezila výkon již o několik otáček dříve. Výsledkem je více výkonu až k omezovači a definovatelný pocit, jeký je možné vidět u aut AUDI Quattro GMBH jako jsou RS4, RS5 a R8.
APR Left Foot Braking Vám dovolí více kontroly nad plynovým pedálem. U seriového motoru je přerušen signál od plynového pedálu, pokud se sešlápne zároveň jak plynový, tak brzdový pedál. Left Food Braking je časná technika používaná v motorsportu a umožňuje řidiči převzít kompletní kontrolu nad autem, která se na závodní dráze velice hodít. Tuto možnost lze na přání nepovolit.
Výkon podle oktanového čísla
Úprava je nabízena pro různé specifikace paliva, podle oktanového čísla. Zde můžete shlédnout výkonostní tabulky v závislosti na použitém palivu.
Úprava pro 95 oktanový benzín:
Úprava pro 98 oktanový benzín:
Doporučené další úpravy
APR Stage I je určena pro seriové auto. I tak ale lze lehce vylepšit výkon a ostrost motoru dodatečnými úpravami:
1) Volkswagen Racing sportovní sání
2) APR Intercooler kit - pouze u TT RS
- s těmito komponentami můžete dosáhnout ještě vyššího výkonu
Upgrade
V případě, že si od nás necháte upravit Řídící jednotku APR Stage 1 a do budoucna budete plánovat dosazení APR Cast Downpipe výfuku, budete mít možnost updatu řídící jednotku na APR Staage 2 zdarma. Při použití jiného výfuku než od APR je za upgrade řídící jednotky menší poplatek:
Platba a provední úpravy
* tato tabulka nezohledňuje případné slevové akce
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky.
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.