Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 8P Sportback 2,5 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
- Audi
- RS3 8P (10-13)
- Výfuk
- Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 8P Sportback 2,5 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXAU322
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:21.02.2019
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 8P Sportback 2,5 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky - 33 846 Kč
- Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 8P Sportback 2,5 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovkyCena: 33 846 Kč
- Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 8P Sportback 2,5 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / černé koncovkyCena: 36 227 Kč
- Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 8P Sportback 2,5 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné koncovkyCena: 38 020 Kč
- Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 8P Sportback 2,5 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / titanové koncovkyCena: 40 075 Kč
- Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 8P Sportback 2,5 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / černé koncovkyCena: 40 401 Kč
- Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 8P Sportback 2,5 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / titanové koncovkyCena: 44 248 Kč
Běžná prodejní cena:37 607 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:33 846 Kč
Cena bez DPH:27 972 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Klapkový Catback výfuk AUDI RS3 2.5 TFSI
Vyroben z kvalitní nerezové oceli, Napojuje se za seriovými katalyzátory a obsahuje středový díl s rezonátorem nebo bez rezonátoru (dle verze), vedení kolem zadní nápravy a je zakončen tlumičem výfuku s kulatými koncovkami v leštěném, černém nebo titanovém provedením. Výfuk obsahuje ventil pro ovládání toku spalin a tím i hlasitost výfuku. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR.
Druhy:
Milltek Sport nabízí několik variant catback výfuků pro AUDI RS3 2.5 TFSI Sportback S tronic. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je hlasitější, což nemusí každému vyhovovat.
Druhá verze je s rezonátorem a ta zachovává středový tlumič. Díky tomu je tišší, což je vhodné při častém cestování na delších cestách. Další rozdíl je dle provedení koncovek:
1) Varianta bez rezonátoru s leštěnými koncovkami výfuku
2) Varianta bez rezonátoru s černými koncovkami výfuku
3) Varianta bez rezonátoru s titanovými koncovkami výfuku
4) Varianta s rezonátorem a s leštěnými koncovkami výfuku
5) Varianta s rezonátorem a s černými koncovkami výfuku
6) Varianta s rezonátorem a s titanovými koncovkami výfuku
Varianta:
Bez rezonátoru - hlasitější
Kulaté koncovky Twin GT90 (90mm) s leštěným stříbrným povrchem
S ventilem pro ovládání hlasitosti výfuku
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
AUDI RS3 (8P) 2.5 TFSI Sportback S tronic 250 kW / 340 PS (2011-> 2012)
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 76,20mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.