APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning AUDI RS4 & RS5 B9 2,9T EA839
- Audi
- RS4 B9 (2018- )
- APR Stage 1 úprava řídící jednotky chiptuning AUDI RS4 & RS5 B9 2,9T EA839
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-29T-EA839-B9
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:19.10.2020
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Běžná prodejní cena:37 467 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:31 847 Kč
Cena bez DPH:26 320 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR představuje tuningový program pro motor 2,9 TFSI V6 331kW EA839, který se nachází v AUDI RS4 a RS5.
APR úprava řídící jednotky je nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 2,9 TFSI. Tyto úpravy dramaticky zvýší jak výkon, tak i točivý moment motoru, čímž získáte mnohem rychlejší a zábavnější vůz. Zlepšení je možné skrze APR optimalizaci seriové řídící jednotky vozu tak, aby se využil plný potenciál motoru. Úprava se nahrává do seriové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku, řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat.
Vlastnosti úpravy:
Výšší výkon a točivý moment v celém spektru otáček
Odstranění omezovače rychlosti
Různé stage, úrovně zvýšení výkonu v závislosti na dodatečných HW úpravách
Naladění na různá paliva 95 / 98 / 102 oktan a E85
Zrychlení akcelerace vozu a snížení prodlevy od plynového pedálu
Lineární chod plynového pedálu
Zvýšení maximálních otáček motoru
Zvýšené otáček vytočení motoru při stání vozu
Inverze Start/Stop funkce - primárně bude start/stop vyplnutý
Úprava otevírání výfukových klapek pro lepší zvukový projev
Zvýšená bezpečnost skrze dodatečně naprogramované bezpečnostní limitery v řídící jednotce
Úprava je optimalizována s ohledem na snížení spotřeby při klidné jízdě
Ukazatel přeplňování byl přeprogramován, aby ukazoval akurátní hodnoty
Úprava se nahrává skrze OBD zásuvku. Řídící jednotka se nemusí rozebírat
Fáze APR úprav:
APR úpravy řídící jednotky jsou dostupné pro různé druhy paliva a jak pro seriový motor, tak i pro motor s různými hardwarovými modifikacemi. Optimalizace řídící jednotky je kalibrovaná jak pro použití se sériovým motorem, tak pro použití s motorem osazeným performance díly jako jsou Sportovní sání, Intercooler kity, Catback výfuky a dalších díly.
APR Stage 1
APR Stage 1 úprava řídící je první krok k dosažení vysokého výkonu. Tato jednoduchá úprava nevyžaduje žádné dodatečné hardwarové úpravy na motoru a je dostupná ve výkonech 488-550hp a 728-771Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Vělký nárust výkonu je dostupný hlavně ve středních otáčkách. To jsou hodnoty, které udělají auto vyjímečně rychlé za všech okolností.
Abyste získali ještě více výkonu, tak vozidlo může být vybaveno Sportovním sáním, Intercooler kitem, Carback výfukem nebo dalšími jednoduchými úpravami, bez nutnosti doladění řídící jednotky.
Výkonová křivka verze pro 95 oktanový benzín:
Výkonová křivka verze pro 98 oktanový benzín:
Výkonová křivka verze pro Ethanol E85:
*maximální zvýšení výkonu je porovnáno na základě měření seriových hodnot APR a ne hodnot udávaných VW
*Měřeno na APR vlastním Dynapack Dynamometru na US 2016 VW Golf MK7 R DSG, za použití SAEJ1349 korekce a zprůměrování několika měření. Výsledky se můžou lišit podle klimatických podmínek, jiných druhů převodovek, kondice auta, teploty, kvality paliva, druhy výkonové brzdy a jejího nastavení a díky dalším vlivům.
Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník
Světová špička mezi kalibračními experty:
Motor 2,9 TFSI využívá moderní řídící jednotku Bosch MG1 pro správnost chodu motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku turbodmychadla, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.
Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.
Jak se APR liší od ostatní konkurence:
Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami, APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlími reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.
Další funkce APR Úprav:
Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.
APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.
APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.
Platba a provední úpravy
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.
Zakazníkům se také líbí
Performance Intercooler kit Audi RS4 / RS5 (B9/F5) - Wagner Tuning
200001162
65 197 Kč
Dodáme Vám do 5 ti dní
Performance Intercooler kit BMW M3 M4 G80 M2C X3M X4M F98 S58 3.0T R6 - Wagner Tuning
200001187
113 598 Kč
Dodáme Vám do 5 ti dní
Performance Intercooler kit včetně sacích svodů BMW M340i M440i G20 G22 B58 3.0T R6 - Wagner Tuning
200001175
70 892 Kč
Dodáme Vám do 5 ti dní
Zvětšené vedení stlačeného vzduchu BMW M340i M440i G20 G22 B58 3.0T R6 - Wagner Tuning
210001175.WT
14 154 Kč
Dodáme Vám do 5 ti dní
Zvětšené vedení stlačeného vzduchu BMW M340i M440i G20 G22 B58 3.0T R6 - Wagner Tuning
210001175.OEM
14 154 Kč
Dodáme Vám do 5 ti dní
Zvětšený vstup do turbodmychadla pro LM650 turbo BMW M340i M440i G20 G22 B58 3.0T R6 - Wagner Tuning
002001075
10 249 Kč
Dodáme Vám do 5 ti dní