Catback výfuk Audi S3 8P (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / černé koncovky Twin GT80B
- Audi
- S3 8P (06>12)
- Výfuk
- Catback výfuk Audi S3 8P (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / černé koncovky Twin GT80B
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXAU351
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:07.11.2018
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Catback výfuk Audi S3 8P (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / černé koncovky Twin GT80B - 19 537 Kč
- Catback výfuk Audi S3 8P (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky Twin 80 JetCena: 14 743 Kč
- Catback výfuk Audi S3 8P (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky Twin GT80Cena: 16 629 Kč
- Catback výfuk Audi S3 8P (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné koncovky Twin 80 JetCena: 17 620 Kč
- Catback výfuk Audi S3 8P (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / černé koncovky Twin GT80BCena: 19 537 Kč
- Catback výfuk Audi S3 8P (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné koncovky Twin GT80Cena: 19 836 Kč
- Catback výfuk Audi S3 8P (3dv.) 2.0 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / černé koncovky Twin GT80BCena: 22 744 Kč
Běžná prodejní cena:21 707 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:19 537 Kč
Cena bez DPH:16 146 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Catback výfuk
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje díl bez rezonátoru (nejhlasitější verze), nebo variantu s rezonátorem (tiší varianta), vedení kolem zadní nápravy a tlumič výfuku za zadní nápravou. Zakončuje ho několik variant koncovek výfuku. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR.
Varianty:
Milltek Sport nabízí několik variant catback výfuků pro Audi S3 8P quattro (3dv.) 2.0 TFSI. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je nejhlasitější, což nemusí každému vyhovovat.
Druhá verze je s rezonátorem a ta navíc obsahuje dva absorbční tlumiče. Díky tomu je tato verze velmi tichá, což je vhodné při častém cestování na delších cestách nebo když vzadu často vozíte pasažéry.
Rozdělení je zároveň dle provedení koncovek výfuku.
1) Varianta bez rezonátoru s leštěnými koncovkami Twin GT80
2) Varianta bez rezonátoru s leštěnými koncovkami Twin 80 JET
3) Varianta bez rezonátoru s černými koncovkami Twin GT80B
4) Varianta s rezonátorem a leštěnými koncovkami Twin GT80, ECE schválení
5) Varianta s rezonátorem a leštěnými koncovkami Twin 80 JET, ECE schválení
6) Varianta s rezonátorem a černými koncovkami Twin GT80B
Varianta:
Bez rezonátoru - hlasitější
Černé koncovky Twin Ceramic GT80B (průměr koncovek 80mm)
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
Audi S3 8P quattro 2.0 TFSI (2006-2012)
- pasuje pouze na 3dv. verzi
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 69,85mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 2)
Zvýrazňuje zvuk bez nežádoucího dunění
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.