APR Horní řemenice kompresoru AUDI S4 S5 B8 3,0 V6 TFSI
- Audi
- S5 B8 (07-16)
- APR Horní řemenice kompresoru AUDI S4 S5 B8 3,0 V6 TFSI
Výrobce:APR
Kód:MS100135
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:13.10.2018
Dostupnost produktuPoslední kus skladem
Cena s DPH:9 147 Kč
Cena bez DPH:7 560 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR Horní řemenice kompresoru AUDI S4 S5 B8 3,0 V6 TFSI
APR, jako první na světě, představuje upravené řemenice kompresoru, ke kterým má i své softwarové naladění.
APR řemenice kompresoru a klikové hřídele dramaticky zvyšují výkon a točivý moment motoru tím, že jiným zpřevodováním zvýší otáčky samotného kompresoru, který tak dokáže motoru dodat daleko více vzduchu. APR Stage 2 úprava řídící jednotky je vyžadována a zajistí správnou funkci motoru s těmito nově přidanými díly. Řemenice jsou prodávany odděleně a dovolují tak zvýšit výkon postupně nebo jen na požadovanou úroveň. Navíc tyto řemenice jsou nezbytné pro APR Ultracharger upgrade škrtící klapky, který ve finále s oběmi řemenicemi dokáže získat z motoru maximum výkonu tím, že se odstraní i poslední restrikce u vstupu do kompresoru.
APR Řemenice kompresoru
APR řemenice kompresoru snižuje průměr kopresorového kola ze seriových 63,25mm na 57,75mm. Ve výsledku tak dokáže čistě jen toto kolo roztočit kompresor o 9,5% rychleji. Ve spojení s APR Stage 2 úpravou řídící jednotky to pak znamená velký skok jak u výkonu, tak i u točivého momentu. Řemenice je vyrobena z nerezi CNC opracováním a potažena černou barvou pro nenápadný vzhled. Pro starší motory se montuje nalisováním MS100135 a na novějších motorech je uchycení pomocí čtyř šroubů MS100139.
APR Spodní řemenice pro klikovou hřídel
APR spodní řemenice klikové hřídele (MS100133) zvětšuje průměr kola ze seriových 162mm na 187mm. Tento rozdíl v průměru kola zajistí to, že se kompresor bude otáčet o 15,4% rychleji. Ve výsledku tak dokáže čistě jen toto kolo roztočit kompresor o 9,5% rychleji. Ve spojení s APR Stage 2 úpravou řídící jednotky to pak znamená velký skok jak u výkonu, tak i u točivého momentu. Tato řemenice zachovává originální řemenici pro pohon rozvodového řemene a jednoduše se přišroubuje na ni. Řemenice je vyrobena z lehkého hliníku CNC opracováním a potažena černou barvou pro nenápadný vzhled.
Poznámka: U motorů 3,0 TFSI Gen2 se SIMOS 16 řídící jednotkou je tuto řemenici možné spojit pouze s řemenicí kompresoru ve dvojí kofiguraci. U starších motorů jí lze použít i samotnou bez kompresorové řemenice.
APR Dvojité řemenice
Vylepšení obou, jak kompresorové, tak i klikové řemenice, zvýši otáčky kompresoru o 26,4% oproti seriovým řemenicím. Tato rychlost byla zvolena po důkladném testování na výkonové brzdě, kdy se testovaly různé průměry řemenic a různé urychlení kompresoru. Výsledkem tohoto vývoje je tak ještě větší zvýšení výkonu a hlavně i razantní zvýšení točivého momentu v celém spektru otáček. Jedná se tak o maximální zvýšení výkonu, kdy se mění pouze řemenice a úprava řídící jednotky. V další fázi úprav již řemenice nejsou překážkou a ještě vyššího výkonu lze dosáhnout instalací APR Ultracharger systému.
APR Stage 2 úprava řídící jednotky
APR Stage 2 úprava řídící jednotky je vytvořena pro hladký chod s jednou, či objemi řemenicemi tak, aby využila plný výkonový potenciál tohoto vylepšení. Tato úprava je nadstavba nad APR Stage 1 úpravu. V případě, že již máte APR stage 1 úpravu, tak platíte jen doplatek rozdílu cen mezi APR Stage 1 a 2 úpravou.
Zvýšení otáček kompresoru
Výkonové taulky:
APR Stage 2 úprava a pouze jedna řemenice na 95 oktanový benzín:
APR Stage 2 úprava a pouze jedna řemenice na 98 oktanový benzín:
APR Stage 2 úprava a obě řemenice na 95 oktanový benzín:
APR Stage 2 úprava a obě řemenice na 98 oktanový benzín:
Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník nebo se jen podívejte níže na výkonové tabulku
* Pro automatickou převodovku je potřeba APR úprava převodovky pro dosažení výkonu nad seriovým omezovačem otáček.
Určení
Řemenice:
Vyžadované produkty
Tento produkt je navrhnut pro APR S Tronic TCU úpravu, díky které lze u automatické převodovky dosáhnout maximálního výkonu ve vysokých otáčkách. NGK BKR9EIX zapalovací svíčky s upraveným odtrhem na 0,6mm +/- 0,05mm a utáhlé momentem 30Nm jsou vyžadovány. APR Supercharger cooling system je vysoce doporučený při použití s oběmi řemenicemi. Teplota nasávaného vzduchu musí zůstat pod 75° C pro dosažení udávaných hodnot výkonu. APR Karbonové sání je také důrazně doporučeno pro dosažení udávaných hodnot výkonu při použití s oběmi řemenicemi. Pro nejlepší výsledky doporučuje APR odstranit ze sání sněžné přepážky.
Instalační kit
Původní řemenice je nalisována na hnací hřídel kompresoru a je téměř nemožné jí sundat, aniž by došlo k její poškození nebo poškození kompresoru pokud se nebude postupovat obzvláště opatrně.
APR instalační kit je navrhnut tak, aby zapouzdřil řemenici a mohl se na ní vyvinout rovnoměrný tlak, až by se docílilo její sundání. Tento nástroj je tak kompaktní, že nebude potřeba odstrojit přední část vozidla a ušetří tak čas montáže. V sadě je začlaněn i nástroj, díky kterému tento proces zvládne jeden technik.
Kompletní instalační manuál zahrnuje všechny kroky instalace od začátku až do konce, což dělá montáž velice jednoduchou jak pro APR distributory, tak pro techniky ve Vaší preferované dílně.
* možnost naší montáže je v přípravě
Tento instalační kit je v prodeji samostatně.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.