Klapkový catback výfuk AUDI S8 D4 4.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / titanové koncovky
- Audi
- S8 D4 (2011-2017)
- Výfuk
- Klapkový catback výfuk AUDI S8 D4 4.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / titanové koncovky
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXAU467
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:14.10.2019
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Klapkový catback výfuk AUDI S8 D4 4.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / titanové koncovky - 100 652 Kč
- Klapkový catback výfuk AUDI S8 D4 4.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / černé koncovkyCena: 92 085 Kč
- Klapkový catback výfuk AUDI S8 D4 4.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovkyCena: 92 085 Kč
- Klapkový catback výfuk AUDI S8 D4 4.0 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / černé koncovkyCena: 99 098 Kč
- Klapkový catback výfuk AUDI S8 D4 4.0 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné koncovkyCena: 99 098 Kč
- Klapkový catback výfuk AUDI S8 D4 4.0 TFSI Milltek Sport - bez rezonátoru / titanové koncovkyCena: 100 652 Kč
- Klapkový catback výfuk AUDI S8 D4 4.0 TFSI Milltek Sport - s rezonátorem / titanové koncovkyCena: 107 664 Kč
Běžná prodejní cena:111 836 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:100 652 Kč
Cena bez DPH:83 183 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Milltek Sport Sportovní Catback výfuk AUDI S8 vč. Plus D4 4,0 V8 TFSI
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje díl bez rezonátoru (hlasitější verze), nebo variantu s rezonátorem (tišší varianta), vedení kolem zadní nápravy s tlumiči výfuku za zadní nápravou. Výfuk obsahuje ventily pro ovládání toku spalin a tím i hlasitosti. Zakončuje ho několik variant koncovek výfuku. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s úpravou řídící jednotky od APR.
Druhy:
Milltek Sport nabízí několik variant catback výfuků pro AUDI S8 D4 4.0 TFSI. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je nejhlasitější, což nemusí každému vyhovovat.
Druhá verze je s rezonátorem a ta navíc obsahuje dva absorbční tlumiče. Díky tomu je tato verze velmi tichá, což je vhodné při častém cestování na delších cestách nebo když vzadu často vozíte pasažéry.
Rozdělení je zároveň dle provedení koncovek výfuku.
1) Varianta bez rezonátoru s leštěnými kulatými koncovkami výfuku
2) Varianta bez rezonátoru s černými kulatými koncovkami výfuku
3) Varianta bez rezonátoru s titanovými kulatými koncovkami výfuku
4) Varianta s rezonátorem a leštěnými kulatými koncovkami výfuku
5) Varianta s rezonátorem a černými kulatými koncovkami výfuku
6) Varianta s rezonátorem a titanovými kulatými koncovkami výfuku
Varianta:
Bez rezonátoru - nejhlasitější
Titanové kulaté koncovky GT100 (průměr koncovek 100 mm)
S ventily pro ovládání hlasitosti výfuku
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
AUDI S8 D4 4.0 TFSI (2011-2017)
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 70,00mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 2)
Zvýrazňuje zvuk bez nežádoucího dunění
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.