Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

APR Stage 3 GTX Turbokit 2,0 TFSI FWD Golf GTI RD30 ED35, Scirocco R, Leon Cupra T3100051

APR Stage 3 GTX Turbokit 2,0 TFSI FWD Golf GTI RD30 ED35, Scirocco R, Leon Cupra

  • Audi
  • TT 8J (06-15)
  • APR Stage 3 GTX Turbokit 2,0 TFSI FWD Golf GTI RD30 ED35, Scirocco R, Leon Cupra

Výrobce:APR

Kód:T3100051

Počet kusů na autě:1Ks

V nabídce od:18.02.2014

Dostupnost produktuPoslední kus skladem

Cena s DPH:266 771

Cena bez DPH:220 472

Doprava po ČR

Doručení Doprava po ČR od 159

Doprava na Slovensko

Doručení Doprava na Slovensko od 269

Doprava EU

Doručení Doprava EU od 780

Jako výsledek více jak desetiletých zkušeností s extrémním přeplňováním motorů VW AUDI, včetně téměř půl dekády zkušeností s přímovstřikovými motory, inženýři od APR posunuli motor 2,0 TFSI na dechberoucí úroveň výkonu, kterou si můžete užít bez kompromisů.

APR s potěšením představuje kompletní Stage III GTX turbokit pro motor 2,0 TFSI EA113. Produkující více jak 405-452hp na 98oct benzín. APR Stage III GTX turbokit posouvá akceleraci motoru 2,0 TFSI do stejné ligy s exotickými supersporty s cenouvkou přes 4 miliony Kč. 

Nový APR Stage 3 GTX turbokit představuje velký skok v použité technologii. Nové GTX turbokity oplívají rychlejší odezvou na sešlápnutí plynu, turbodmychadla nabíhají o stovky otáček dříve a je tak k dispozici širší pásmo využitelných otáček. To vše díky nejnovějším turbodmychadlům GTX od Garrettu a naším pokrokům v úpravách řídících jednotek. Další vylepšení palivového systému dále zvýšilo spolehlivost a hladké jízdní vlastnosti na úroveň, jakou byste očekávali od originálních dílů již z výroby. Tyto úpravy a nároky na vysokou kvalitu komponent vyústily v nárůst o 200-222 Hp oproti sériovému výkonu. Jakmile usylšíte exotické zavrčení z vašeho výfuku, očekávejte vzrušující příval přetížení při zrychlení, které Vám vykouzlý úsměv na tváři!


Výkon:

Tento turbokit se nabízí jak pro 200hp motory s K03 turbodmychadlem, tak pro silnější s K04 turbodmychadlem, které se nabízely s výkony 220-280hp.

Výsledný výkon při použití 95 oktanového benzínu u 147kW varianty motoru:

Výsledný výkon při použití 98 oktanového benzínu u 147kW varianty motoru:

Výsledný výkon při použití 95 oktanového benzínu u 162-206kW varianty motoru:

Výsledný výkon při použití 98 oktanového benzínu u 162-206kW varianty motoru:

Výsledný výkon při použití 95 oktanového benzínu s přídavnou nízkotlakou LPFP palivovou pumpou u 162-206kW varianty motoru:

Výsledný výkon při použití 98 oktanového benzínu s přídavnou nízkotlakou LPFP palivovou pumpou u 162-206kW varianty motoru:


APR Stage III GTX Turbokit komponenty:

Zde si představíme všechny komponenty kitu trochu podrobněji:

Jádrem APR Stage III GTX Turbokitu je turbodmychadlo GTX2867R, které využává nejmodernější technologie od dodavatele turbodmychadel výtězným týmům v Le Mans Garrett Honeywell. Turbo je vybaveno nejnovějším deseti lopatkovým billet odlehčeným hliníkovým kompresorovým kolem, které je ukotveno v domku (CHRA) s dvojitými kuličkovými ložisky, které jsou chlazené jak olejem, tak vodou. Inženýři u APR strávili nespočet hodin testováním několika turbodmychadel, aby nakonec vybrali toto, které se ideálně hodí pro požadovaný výkon, spolehlivost a dobrý průběh výkonu. Výsledkem je turbokit, který má brzký náběh turbodmychadla s dobrou odezvou na plyn již v nízkých otáčkách a přitom produkuje špičkový maximální výkon vyšší, než který mají AUDI R8.

Každě turbodmychadlo je sestrojeno a nastaveno přímo u APR, aby se zajistila bezproblémová montáž s přímým napojením na výtlak, výfuk, chlazení a mazání. 

Sereiový motorový řídící management, založený na řídící jednotce MED9, je zodpovědný za správný chod motoru za všech podmínek. Se započítáváním kompenzací pro různá prostředí a měnících se podmínkách zatížení, je tovární Řídící jednotka mnohem komplexnější a inteligentnější než řídící jednotky ve vozech jiných značek.

 Díky značnému množství změn, které jsou v APR Stage III GTX Turbokitu, strávili inženýři z APR měsíce kalibrováním motorového managementu tak, aby motor šel hladce stejně, jako by auto již takto vyjelo od výroby. Díky APR vlastním perfektním kalibračním nástrojům, precizního sostwaru pro nalogování hodnot a plnému přístupu do všech struktur Řídící jednotky mohli inženýři od APR učinit vhodné a chytré změny s cílem zajistit bezchybné jízdní vlastnosti a vynikající výkon bez kompromisů.

APR technologie EMCS s funkcemi možností přepínání mezi programi Vám dovoluje držet kontrolu nad Řídící jednotkou pouze konečky prstů a volit si tak mapy podle aktuálního natankovaného paliva nebo snížení výkonu ve valet módu, aby se ochránilo Vaše auto před zneužitím ze strany jiných osob. Tato technologie je patentovaná firmou APR a nenajdete jí nikde jinde na světě. Tomu se říká výkon bez kompromisů!

Výfukové svody. APR vsadilo na odlévané metodou vytavitelného modelu ze superslitiny inconelu 625 s přísadami chromu a niklu, které mají unikátní APR seqenční uspořádání jednotlivých svodů s pulzním efektem. Na rozdíl od ručně svařovaných trubkových svodů, inkonel vydrží daleko větší teploty a je navrhnut tak, aby vydržel extrémní teplotní změny bez roztažení, stahování, tavení nebo praskání pod extrémním zatížením. Tento materiál se nachází pouze v nejvyšších soutěžích motorsportu, kde je spolehlivost zásadní pro úspěch a vítězství.

Tyto inkonelové svody se vyznačují vysokým uchováním teploty výfukových plynů, které dopomáhají turbodmychadlu k bleskovým reakcím tím, že udržují vysokou rychlost výfukových plynů. Zajištěním, že každý z pulzů dorazí do sběrného kolektoru bez kolize je kritické pro bleskové reakce a okamžitý přísun točivého momentu. Za pomoci 3D modelování se softwarem pro výpočet dynamiky kapalin, APR inženýři navrhli různě krátké kánálky jednotlivých svodů, které vytváří sekvenční pulsy výfukových plynů bez jakýchkoliv kolizí. Snížení protitlaku vysokopropustným návrhem dále přispělo k vysokému výkonu

  celého turbokitu.

 Všechny svody jsou odlévané ve Spojených státech a opracované v ústředí APR na vlastních CNC obráběcích strojích, aby se zajistila ta nejvyšší kvalita a tolerance při výrobě. Tyto odolné odlité svody redukují nechtěný hluk v kabině a nechávají slyšet pouze exotický a výkoný zvuk z výfuku za autem. 

Všechny tyto charakteresitiky plynoucí z návrhu designu bez kompromisů se projevují i v doživotní záruce na tento díl.

Vícevrstvím pletením vyztužené silikonové hadice zajišťují průchozí cestu bez restrikcí pro proudění vzduchu do a od turbodmychadla. Jejich velmi pevná konstrukce zajistí u tlakového i podtlakového vedení stabilitu, při které se vedení nebude ani roztahovat, ani smršťovat a kolabovat, což by vytvářelo restrikce a možné úniky. To dále podporuje bleskové reakce turbodmychadla. Každá hadice je navržena tak, aby přesně padla na své místo do motorového prostoru se všemi potřebnými vyvody pro další příslušenství potřebné pro chod motoru.

APR Easy-Flow design silikonových hadic se vyznačuje schodovým tvarem v místě napojení, aby se docílilo hladkého přechodu mezi jednotlivými díly vedení. Běžné hadice se napojují navlečením na pevné vedení, což vytváří turbulentní a restriktivní vedení. Použtím schodového tvaru, hadice padnou přesně na pevné vedení a vytváří tak přímé bez restriktivní vedení, které je ideální pro proudění vzduchu z turbodmychadla do motoru.

Aby se zajistilo nerestriktivní a hladké proudění vzduchu od turbodmychadla k intercooleru, APR Stage III GTX turbokit obsahuje i precizně odlité zvětšené tlakové vedení u výstupu z turbodmychadla, které si snadno poradí se zvýšeným množstvím proudění vzduchu z většího GTX turbodmychadla.



 

  

Motorový management u 2,0 TFSI se při řízení spoléhá na přesné data proudění vzduchu. Výpočty jsou provedeny na základě měření průtoku vzduchu přes MAF senzor a to je rozhodující komponent u APR Stage III GTX turbokitu.

Malý a restriktivní seriový díl se odstranil a nahradil podstatně větším obalem. Aby se zajistila přesnost, tak obal MAF senzoru je odlit v USA a opracován přímo v ústředí APR na vlastních CNC strojích. Tento dlouhý obal obsahuje plástvový usměrňovač proudění vzduchu, který pomáhá preciznímu a přesnému měření dat proudění vzduchu. Jednoduchým zvětšením tohoto obalu by se ale ničeho nedocílilo, a tak se musela i přesně zkalibrovat Řídící jednotka, aby se využilo plného potenciálu tohoto dílu.

Olejové a chladící vedení

APR vytvořilo i specifické vedení oleje a chladící kapaliny, které přesně sedí pro APR Stage III GTX turbokit a zaručuje roky bezproblémového provozu bez jediného úniku kapalin. Olejové vedení obsahuje pancéřované pletené hadice a nerezové CNC ohýbané pevné vedení pro specifické a čisté vedení přesně ve stylu, jako by toto vedení bylo na autě již z výroby.

  

 

 

Motor 2,0 TFSI vyžaduje vysoký tlak paliva pro vstřikovače, aby mohl palivem adekvátně zásobit válce při velkých zatíženích, kdy je plynový pedál až na podlaze. APR nizkotlaký palivový systém dodá dostatečné množství paliva pro APR vysokotlakou palivovou pumpu, která zajistí potřebný nárůst tlaku paliva pro vstřikovače. Avšak seriový tlakový ventil limituje maximální tlak paliva pro vstřikovače pod požadovanou úroveň. APR vysokotlaký palivový ventil je nastaven tak, aby zvýšil tlak paliva pro vstřikovače na požadovanou úroveň.

APR je díky tomuto schopné uzásobit palivem výkony daleko nad možnostmi APR Stage III GTX turbokitu bez nutnosti přidávat další vstřikovače nepřímého vstřikování. To má za následek hladší odezvy na plynový pedál, bezproblémové starty studeného motoru a méně nespálených uhlovodíků vypouštěných z výfuku oproti jiným palivovým řešením.

Turbodmychadlo Garrett GTX2867R s interním westegatem má jinou přírubu na výfuk oproti seriovému turbodmychadlu. Aby bylo možné bezproblémové napojení na výfuk, APR Stage III GTX turbokit obsahuje i tento první díl výfuku, která přesně padne na zbytek APR výfuku. V případě, že nemáte APR výfuk, bude potřeba doplnit střední sekci APR výfuku.

 

 

 

Každy APR Stage III GTX turbokit obsahuje veškeré drobné příslušenství pro bezproblémovou montáž.

 

 

 

  

Nezáleží na tom, o jak malý díl se jedná. Každá část APR Stage III GTX Turbokitu je precizně zpracovaná. Tento laserově opracovaný a CNC zohýbaný podpůrný držák je toho důkazem.

 

 

 

  

Vhodně vybrané zapalovací svíčky, pro podporu APR Stage III GTX, jsou součástí tohoto turbokitu.

 

 

  


Určení:

- pro vozidla s motory 2,0 TFSI EA113
- pro vozidla s pohonem pouze předních kol. Není určeno pro vozy s pohonem 4x4

AUDI A3 8P
AUDI TT
SEAT Altea s motrem 2,0 TFSI
SEAT Leon FR s motorem BWA
SEAT Leon Cupra
SEAT Leon Cupra R
Škoda Octavia 2 RS s motorem BWA
VW Golf 5 GTI s motorem BWA
VW Golf 5 GTI Edition 30
VW Golf 5 GTI Pirelli Edition
VW Golf 6 GTI Edition 35
VW Scirocco R
VW Passat B6 s motorem 2,0 TFSI


Vyžadované komponenty (prodávány zvlášť):

APR Stage III GTX Turbokit vyžaduje pár dalších komponent, které již možná vlastníte. Pokud tomu tak není, je potřeba je dokoupit zvlášť.

Vysokotlaká palivová pumpa (HPFP):

APR HPFP zvyšuje u motoru 2,0 TFSI dodávku paliva, která je potřebná pro výkonové mety APR Stage III Turbokitu. Tato pumpa je nabízena ve dvou formách. Je možno zakoupit novou pumpu nebo zaslat Vaší pumpu pro přestavbu na APR specifikace.
 

 

S3/Golf 6R vstřikovače:

U slabších motorů BWA a pod se 147kW je potřeba posílit i přímé vstřikovače výměnou za vstřikovače z Golfu 6R/S3

 

Intercooler kit

Důležitá součástí pro APR Stage III GTX kit je APR Intercooler kit, který zajistí efektivní chlazení zvýšeného přísunu stlačeného vzduchu 

 

Sportovní sání:

Pokud ještě nemáte , pak je potřeba pro kompletaci sacího traktu doplnit toto vhodné sání.

 

Midpipe:

APR Midpipe výfukový systém - v případě, že již máte APR RSCTM Turboback výfuk, není tento díl potřeba

 

 Doporučené další komponenty:

- Pro nejlepší výsledky APR doporučuje APR RFD kit, který dále zlepší průběh výkonu a přidá cca 10+ koní maximálního výkonu.

- Pro automobily, pro které APR nenabízí svůj výfukový systém můžeme nabídnout širokou škálu ostatních výfuků od firem BCS Automotive a Milltek.

- Je vysoce doporučeno zesílit vnitřní motorové komonenty jako jsou ojnice za odolnější. Obzvláště při užívání při 98oct a vyššího naladění. APR ani Hothatchshop nenese případnou zodopovědnost za tento typ poškození motoru.

Pro více informací nás kontaktujte na prodej@hothatchshop.cz


Motortrend testuje APR SEMA GTI 2,0 TFSI Stage III:

Kvality APR Stage III Turbokitu si byli jistí i u Volkswagenu, kdy se tento kit nastěhoval pod kapotu konceptu VW Golf GTI Reifnitz, který debutoval na tuningové show ve Wörtheresee viz video ze stavby:


 
APR
Inspirace
Workshop
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00