DIGITUN Stage 3 s Pops and Bangs úprava řídící jednotky motoru 1,8 TSI 132 kW MQB
- Audi
- TT 8S (2015- )
- Motor
- DIGITUN Stage 3 s Pops and Bangs úprava řídící jednotky motoru 1,8 TSI 132 kW MQB
Výrobce:DIGITUN
Kód:DIGI3_18TSI_MQB
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:06.08.2022
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Cena s DPH:14 800 Kč
Cena bez DPH:12 231 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Digitun Stage 3 & Pops and Bangs
Úprava řídící jednotky motoru je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru tak, aby využil dodané sportovní díly. Jedná se o chiptuning na míru motoru, to znamená, že zde potřebujeme vůz na cca 1-3 dny, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu.
Vyžadované komponenty:
Větší turbodmychadlo IS20 / IS38 / Hybridní turbodmychadlo
- v případě použití IS20 turbodmychadla a zachování originálního prvního dílu výfuku, kdy se vymění pouze turbodmychadlo, tak lze zachovat emise vozu a bezproblémovost na STK.
- U turbodmychadel IS38 a větší je potřeba dalších úprav jako úprava sání, intercooleru a výfuku.
Volitelná funkce Pops & Bangs:
Sériový katalyzátor by pops and bangs vlastnost nevydržel a časem by došlo k jeho zničení. Jakmile se vymění za sportovní, případně se vyndá úplně, tak je možné aktivovat fuknci střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení (u manuální převodovky) a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta.
Pro Pops and Bangs je třeba dosadit i 1. díl výfuku (downpipe) se sportovním katalyzátorem, případně bez katalyzátoru. Pokud tuto funkci nevyžadujete, pak nebude potřeba a vůz se naladí i se seriovým katalyzátorem (pouze s IS20 Turbodmychadlem).
Určení a zvýšení výkonu:
Motor 1,8 TSI při použití IS20 turbodmychadla 132kW -> 210-220 kW
- u 6ti stupňové manuální převodovky můžeme nabídnout variantu se sníženým točivým momentem na cca 350-370Nm pro zachování maximální živostnosti originální spojkové sady
- u 6ti stupňové automatické převodovky DQ250 (u 4x4 verze) není žádné omezení. Její úpravu ale doporučujeme.
- u 7mi stupňového DSG DQ200 je potřeba upravit i SW převodovky, aby si poradila se zvýšeným točivým momentem. Zde je příplatek 4500 Kč
Motor 1,8 TSI při použití IS38 turbodmychadla 132kW -> 250-270 kW
- nelze zachovat seriovou downpipe, její vedení má malý průměr. Pro zachování emisí lze použít originální downpipe z Golf 7R pro 4x4 nebo SEAT Leon Cupra pro FWD. Jinak je potřeba dosadit průchodnějsí Downpipe
- u 6ti stupňové manuální převodovky MQ250 úpravu nedoporučujeme. Výkon nezvládne. Můžeme nabídnout přestavbu na MQ350 z Cupry včetně samosvoru. Přestavba se dle dílů pohybuje 50-70tis Kč.
- u 6ti stupňové automatické převodovky DQ250 (u 4x4 verze) je potřeba upravit i SW převodovky, aby si poradila se zvýšeným točivým momentem. Zde je příplatek 6000 Kč
- u 7mi stupňového DSG DQ200 úpravu nedoporučujeme. Výkon nezvládne.
Motor 1,8 TSI při použití většího hybridního turbodmychadla 132kW -> 300-330 kW
- nelze zachovat seriovou downpipe, její vedení má malý průměr. Je potřeba dosadit průchodnějsí Downpipe
- u 6ti stupňové manuální převodovky MQ250 úpravu nedoporučujeme. Výkon nezvládne. Můžeme nabídnout přestavbu na MQ350 z Cupry včetně samosvoru. Přestavba se dle dílů pohybuje 50-70tis Kč.
- u 6ti stupňové automatické převodovky DQ250 (u 4x4 verze) je potřeba upravit i SW převodovky, aby si poradila se zvýšeným točivým momentem. Zde je příplatek 6000 Kč
- u 7mi stupňového DSG DQ200 úpravu nedoporučujeme. Výkon nezvládne.