Supersprint Catback výfuk SEAT Leon Cupra 5F 280 - bez rezonátoru / oválné koncovky
- Supersprint Catback výfuk SEAT Leon Cupra 5F 280 - bez rezonátoru / oválné koncovky
Výrobce:Supersprint
Kód:SS-916013-889604-764615
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:18.05.2015
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Vyberte si variantu
Supersprint Catback výfuk SEAT Leon Cupra 5F 280 - bez rezonátoru / oválné koncovky - 44 789 Kč
- Supersprint Catback výfuk SEAT Leon Cupra 5F 280 - bez rezonátoru / oválné koncovkyCena: 44 789 Kč
- Supersprint Catback výfuk SEAT Leon Cupra 5F 280 - bez rezonátoru / kulaté koncovkyCena: 48 381 Kč
- Supersprint Catback výfuk SEAT Leon Cupra 5F 280 - s rezonátorem / oválné koncovkyCena: 55 462 Kč
- Supersprint Catback výfuk SEAT Leon Cupra 5F 280 - s rezonátorem / kulaté koncovkyCena: 59 053 Kč
Cena s DPH:44 789 Kč
Cena bez DPH:37 016 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Catback výfuk:
Vyroben z kvalitní nerezové oceli, obsahuje středový díl, rozvětvení u zadní nápravy a dva zadní tlumiče. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Supersprint a úpravou řídící jednotky od APR
Varianty:
Supersprint nabízí dvě varianty, které se liší počtem tlumičů výfuku. Ty ovlivňují výsledný zvuk a hlasitost.
- Bez rezonátoru - nejhlasitější
- S rezonátorem - tišší
Dále jsou v nabídce dva druhy koncovek.
- Oválné 145x95mm
- Dvě dvojité kulaté 80mm
Varianta:
Bez rezonátoru
Oválné koncovky
Určení:
SEAT Leon Cupra 280 5F
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 76mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
145x95mm oválné koncovky
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky na fázi APR Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk bez nežádoucího dunění