Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

APR Stage 1 252hp 410Nm chiptuning KTM XBOW 2,0 TFSI DPP-2.0T-PS

APR Stage 1 252hp 410Nm chiptuning KTM XBOW 2,0 TFSI

  • Ostatní vozy
  • APR Stage 1 252hp 410Nm chiptuning KTM XBOW 2,0 TFSI

Výrobce:APR Chiptuning

Kód:DPP-2.0T-PS

Počet kusů na autě:1Ks

V nabídce od:10.10.2018

Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks

Běžná prodejní cena:17 264

Sleva:15%

Cena s DPH:14 674

Cena bez DPH:12 128

Doprava po ČR

Doručení Doprava po ČR od 159

Doprava na Slovensko

Doručení Doprava na Slovensko od 269

Doprava EU

Doručení Doprava EU od 780

APR představuje tuningový program pro motor 2,0 TFSI EA113 170-200hp (BWA, AXX atd), který se nachází ve vozech AUDI A3 a TT, VW Golf 5 GTI, VW Passat, VW Scirocco, SEAT Leon FR, Škoda Octavia RS (do 2008) a dalších.

APR úprava řídící jednotky je nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 2,0 TFSI. Tyto úpravy dramaticky zvýší jak výkon, tak i točivý moment motoru, čímž získáte mnohem rychlejší a zábavnější vůz. Zlepšení je možné skrze APR optimalizaci seriové řídící jednotky vozu tak, aby se využil plný potenciál motoru. Úprava se nahrává do seriové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku, řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat. 

Fáze APR úprav:

APR úpravy řídící jednotky jsou dostupné v několiká fázích (stageích), které jsou kalibrované pro různé druhy paliva a jak pro seriový motor, tak i pro motor s různými hardwarovými modifikacemi. Jednotlivé optimalizace řídící jednotky jsou kalibrované pro použití s APR Cast Downpipe výfukovým systémem, APR vysokotlakou palivovou pumpou a s APR Odstraněním vířivých klapek. Všechny úpravy jsou kalibrované pro případné použití lepšího sání vzduchu, intercooleru (chladiče stlačeného vzduchu), Catback výfuku popřípadě i pro další menší úpravy, které Vám rádi doporučíme. Základní APR Stage 1 úprava je nabídnuta i ve verzi se sníženým točivým momentem a výkonem, která je určena pro zachování maximální životnost seriové spojky u manuální převodovky nebo pro motory s vysokým nájezdem.


APR Stage 1

APR Stage 1 úprava řídící jednotky nevyžaduje žádné sportovní díly, je tak určená pro naprosto sériový vůz a produkuje 240-251hp a 375-400Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Nárust výkonu 42-52hp a 80-100Nm je dostupný ve středních otáčkách. Tato úprava je určena pro naprosto seriový vůz, nicméně i tak je kompatibilní s lepším sáním vzduchu, intercoolerem a catback výfukem. Speciální kalibrace pro vozy osazené APR RFD kitem pro odstranění vířivých klapek je také k dostupná. K dispozici je i úprava se sníženým točivým momentem pro prodloužení životnosti originální spojky u manuální převodovky, kde je točivý moment limitován na 333-347Nm.

Úprava pro 95 oktanový benzín:

Úprava pro 98 oktanový benzín:


Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník

Úprava pro 95 oktanový benzín se sníženým točivým momentem: 

Úprava pro 98 oktanový benzín se sníženým točivým momentem: 

Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník


APR Stage 2

APR Stage 2 úprava řídící jednotky je kalibrovaná pro použití s APR Prvním dílem výfuku a Sportovním sáním (pro dosažení maximálního udávaného výkonu) a produkuje 259-271hp a 375-400Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Nárust výkonu 44-57hp a 80-103Nm je dostupný ve středních otáčkách. Tato úprava vyžaduje výše jmenované díly, ke kterým je možné navíc přidat i lepší intercooler nebo catback výfuk. Speciální kalibrace pro vozy osazené APR RFD kitem pro odstranění vířivých klapek je také k dostupná.

Úprava pro 95 oktanový benzín: v

Úprava pro 98 oktanový benzín: v

Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník


APR Stage 2+

APR Stage 2+ úprava řídící jednotky je kalibrovaná pro použití s APR Prvním dílem výfukuAPR Vysokotlakou palivovou pumpou a Sportovním sáním (pro dosažení maximálního udávaného výkonu) a produkuje 278-285hp a 414-435Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Nárust výkonu 68-78hp a 120-140Nm je dostupný ve středních otáčkách. Tato úprava vyžaduje výše jmenované díly, ke kterým je možné navíc přidat i lepší intercooler nebo catback výfuk. Speciální kalibrace pro vozy osazené APR RFD kitem pro odstranění vířivých klapek je také k dostupná.

Úprava pro 95 oktanový benzín: v

Úprava pro 95 oktanový benzín: v

Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník


APR Shrnutí výkonu všech úprav:


Určení

Všechny vozy s motorem 2,0 TFSI EA113 170-200hp - není určeno pro novější TSI EA888

AUDI A3
AUDI TT
SEAT Leon
SEAT Altea
Škoda Octavia RS - před faceliftem
VW Golf V GTI
VW Passat B6
VW Scirocco


Další funkce APR Úprav

Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.

 APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.

 APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.


APR EMCS a další funkce

 APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System přináší možnost výběru programů a funkcí pro Vaší seriovou Řídící jednotku, bez nutnosti dokupování dalšího externího zařízení. Ostatní společnosti se pokusily napodobit EMCS neohrabanými přídavnými přepínacími zařízeními, které pouze nahrazují nebo násobí části základního nastavení. Nicméně EMCS má schopnost kompletně přepsat celý kód řídících map, takže každá mapa má kompletní sadu precizního nastavení. APR EMCS funkce a programy je možné aktivovat jednoduše skrze páčku ovládání tempomatu, přičemž tato páčka bude stále sloužit jako ovladač tempomatu.

Přepínání programů: dovolí uživateli měnit čtyři různé nastavení motoru a funkce, bez nutnosti míti externí hardware

Seriové nastavení: Vybráním seriového nastavení, je řídící jednotka resetována do původního továrního nastavení. Motor tak pojede přesně tak, jako před úpravou APR

APR výkonové mapy: APR nabízí možnost nastavení na konkrétní paliva, od běžných premiových až po závodní benzín. Každé nastavení je kompletně překalibrováno tak, aby maximálně využilo danné oktanové specifikace paliva

APR Valet mode: Tento ekonomický mód od APR chrání Vaše vozidlo, aby se z něj nestala nákladná hračka pro výjmečné osoby. Aktivováním tohoto módu se sníží výkon, maximální otáčky i maximální rychlost

Fault Code Erase: Tato schopnost dovolí uživateli smazání a resetování chybových hlášek a adaptací Řídící jednotky bez nutnosti použití speciálních zařízení.

Security Lockout: Možnost uzamknutí jednotky předejde zneužití APR EMCS funkcí neautorizovanou osobou. Pokud je tato funkce zapnuta, EMCS nebude viditelná dokud se nevyvolá zadáním 2-4 místného hesla.

Anti-Theft: Pokud je aktivováný, tak Anti-Theft znefunkční startér a to i když je originální klíč v zapalování. Vozidlo tak bude znehybněno do doby, než se zadá bezpečnostní 2-4 místné heslo.


APR Mobile

APR Mobile je jednoduchá a výkonná mobilní aplikace, která posouvá tuningové úpravy zase u kus dále.

APR Mobile aplikace se instaluje na mobilní chytré telefony, tablety a další zařízení, které má možnost bezdrátového připojení k Řídící jednotce motoru. Jakmile jste připojení, můžete snadno měnit nastavení a funkce APR EMCS. Můžete si měnit nahrané programy, zobrazit chybové hlášky a mazat je, nalogovat data z Řídící jednotky v reálném čase a s vysokou datovou propustností. To jsou vše možnosti, které nenajdete nikde jinde na trhu než u APR. Aplikace slouží také k dostávání nejnovějších zpráv od APR, k vyhledání nejbližšího dealera APR a k prohlížení historie logování motoru.


Platba a provední úpravy

Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011


Homologace:

APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE


Cena


Úprava na zkoušku

Všechny úpravy řídící jednotky provedeny skrz přímé nahrání lze zdarma na 6 hodin vyzkoušet. Po složení zálohy budete mít možnost 6 hodin otestovat nové nastavení auta a auto pak případně vrátit do originální stavu bez jakéhokoliv poplatku.


Přímé přeprogramování

APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.


Bezpečnost, záruka a vrácení peněz

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.

Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky. 

Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.


 
APR
Inspirace
Workshop
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00