APR Stage K04 323hp 454Nm chiptuning KTM XBOW 2,0 TFSI
- Ostatní vozy
- APR Stage K04 323hp 454Nm chiptuning KTM XBOW 2,0 TFSI
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-2.0T-K04-PS
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:10.10.2018
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Běžná prodejní cena:31 072 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:26 412 Kč
Cena bez DPH:21 828 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR představuje tuningový program pro motor 2,0 TFSI 200hp, který se nachází v AUDI A3 a TT, VW Golf 6 GTI, VW Passat, VW Scirocco, SEAT Leon, Škoda Octavia RS (do 2008) a dalších.
APR s potěšením představuje ultimátní úpravu Řídící jednotky pro motor 2,0 TFSI. Po měsících dlouhých nocí ladění a mnoho hodinách testování, znovu ladění a znovu testování přináší na trh úpravu Řídící jednotky špičkové úrovně. Díky rozsáhlému výzkumu a vývoji, APR přichází s výkonným upgradem sériové jednotky na úroveň Stage 2 bez ztráty jízdních vlastností a spolehlivosti. S touto úpravou můžete očekávat velké zvýšení točivého momentu v nízkých a středních otáčkách, zlepšení reakcí na sešlápnutí plynu a hladší a výkonější průběh výkonu až k červenému poli omezovače.
APR K04 úprava Řídící jednotky je precizně překalibrovaný motorový management, který zohledňuje provedné mechanické úpravy v podobě úpravy dosazení K04 turbodmychadla. Upravuje tlak nasávaného vzduchu, časování předstihu a přesný poměr paliva a vzduchu ve válcích s ohledem na tyto hardwarové úpravy tak, aby se docílilo zvýšení výkonu s hladkým průběhem při zachování spolehlivosti jako by tak auto vyjelo už z továrny. APR úprava řídící jednotky byla vyvinuta, aby splňovala OEM a Tier 1 specifikace pro dodavatele motorových komponent, včetně kritérií pro namáhání dílů a výkonostních specifikací. Úprava je nabízena pro různé specifikace paliva, podle oktanového čísla, abyste vytěžili maximum z paliva, které máte dostupné ve vašem okolí. APR patentovaný systém EMCS vám dává možnost ovládat chod motoru dalšími funkcemi a možnostmi, které se nainstalovaly do Řídící jednotky.
Přehled APR úprav
APR Stage I Úprava Řídící jednotky je ideální první úprava, která nepřinese jen zvýšené maximální hodnoty výkonu na 253hp a 410Nm, ale podstatně zvýši výkon v celém spektru otáček až o 61koní a 111Nm.
APR Stage 1 úprava Řídící jednotky je jedna z nejlepších úprav v přepočtu ceny na každého přidaného koně pro motor 2,0 TSI, která mu dopřeje trochu více ostrosti, jakou by měl mít již z výroby, aniž by se motor hnal ke svým limitům. S průběhem výkonu, jako by byl z výroby a vylepšenými jízdními vlastnostmi, vyplní APR Stage I úprava Řídíci jednotky slabší místo v jinak excelentním autě.
Nabízíme i optimalizovanou úpravu pro automobily s Volkswagen Racing sportovním sáním, která přidává dalších 7hp a 3Nm maximálního výkonu, rapidně zlepšuje reakce motoru, náběh turbodmychadla a přidává citelný nárust výkonu ve středních otáčkách. Viz druhý graf.
APR Stage II zvyšuje výkon až na 274hp a 425Nm. Tato úprava vyžaduje APR RSCTM výfukový systém. Ideální ve spojení se sportovním sáním VWR nebo Carbonio RAM AIR sání. Upgrade na úpravu APR Stage II je pro majitele úpravy APR Stage I zdarma.
APR K04 Upgrade je úprava Řídící jednotky speciálně překalibrované pro použití většího K04 turbodmychadla. Požadované úpravy jsou APR K04 Turbokit, APR RSCTM Downpipe systém a Volkswagen Raacing sportovní sání. Důrazně doporučené úpravy jsou pak APR RSCTM Catback výfukový systém a APR Intercooler kit.
Poznámka:
- Všechny úpravy jsou dostupne v několika verzích podle oktanového čísla benzínu, který máte v okolí. Podporovány jsou 95, 98 a 104 oktanové paliva.
- Nenechte se zmást slabšími úpravci. Úprava softwaru DSG převodovky není v případě APR úpravy výkonu nutná, aby se dosáhlo udávaných hodnot výkonu a točivého momentu.
Přehled výkonů u jednotlivých úprav:
Hardwarové nároky
Úprava softwaru na fázi Stage K04 není určena pro seriové auto, ale vyžaduje drobné úpravy:
1) APR K04 Turbokit
2) APR Downpipe výfukový systém FWD popřípadě BCS Turboback výfukpro Octavia II RS
3) Volkswagen Racing sportovní sání
Doporučené další úpravy
1) GFB DV+ upgrade originální Diverter Ventilu
- s těmito komponenty můžete dosáhnout ještě vyššího výkonu
Upgrade
Pokud máte již upravenou Řídící jednotku na APR Stage I nebo II, pak máte možnost upgradu na verzi pro K04 Turbodmychadlo za 8134Kč
Určení
Všechny vozy s motorem 2,0 TFSI 200hp - není určeno pro novější TSI
AUDI A3
AUDI TT
SEAT Leon
SEAT Altea
Škoda Octavia RS - přec faceliftem do 2008
VW Golf V GTI
VW Jetta 2,0 TFSI
Volkswagen Passat
Volkswagen Scirocco
Volkswagen Tuguan
Změřený výkon námi upravených aut:
Další funkce APR Úprav
Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.
APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.
APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.
APR EMCS programy a vlastnosti
APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System přináší možnost výběru programů a funkcí pro Vaší seriovou Řídící jednotku, bez nutnosti dokupování dalšího externího zařízení. Ostatní společnosti se pokusily napodobit EMCS neohrabanými přídavnými přepínacími zařízeními, které pouze nahrazují nebo násobí části základního nastavení. Nicméně EMCS má schopnost kompletně přepsat celý kód řídících map, takže každá mapa má kompletní sadu precizního nastavení. APR EMCS funkce a programy je možné aktivovat jednoduše skrze páčku ovládání tempomatu, přičemž tato páčka bude stále sloužit jako ovladač tempomatu.
Přepínání programů: dovolí uživateli měnit čtyři různé nastavení motoru a funkce, bez nutnosti míti externí hardware
Seriové nastavení: Vybráním seriového nastavení, je řídící jednotka resetována do původního továrního nastavení. Motor tak pojede přesně tak, jako před úpravou APR
APR výkonové mapy: APR nabízí možnost nastavení na konkrétní paliva, od běžných premiových až po závodní benzín. Každé nastavení je kompletně překalibrováno tak, aby maximálně využilo danné oktanové specifikace paliva
APR Valet mode: Tento ekonomický mód od APR chrání Vaše vozidlo, aby se z něj nestala nákladná hračka pro výjmečné osoby. Aktivováním tohoto módu se sníží výkon, maximální otáčky i maximální rychlost
Fault Code Erase: Tato schopnost dovolí uživateli smazání a resetování chybových hlášek a adaptací Řídící jednotky bez nutnosti použití speciálních zařízení.
Security Lockout: Možnost uzamknutí jednotky předejde zneužití APR EMCS funkcí neautorizovanou osobou. Pokud je tato funkce zapnuta, EMCS nebude viditelná dokud se nevyvolá zadáním 2-4 místného hesla.
Anti-Theft: Pokud je aktivováný, tak Anti-Theft znefunkční startér a to i když je originální klíč v zapalování. Vozidlo tak bude znehybněno do doby, než se zadá bezpečnostní 2-4 místné heslo.
APR Mobile
APR Mobile je jednoduchá a výkonná mobilní aplikace, která posouvá tuningové úpravy zase u kus dále.
APR Mobile aplikace se instaluje na mobilní chytré telefony, tablety a další zařízení, které má možnost bezdrátového připojení k Řídící jednotce motoru. Jakmile jste připojení, můžete snadno měnit nastavení a funkce APR EMCS. Můžete si měnit nahrané programy, zobrazit chybové hlášky a mazat je, nalogovat data z Řídící jednotky v reálném čase a s vysokou datovou propustností. To jsou vše možnosti, které nenajdete nikde jinde na trhu než u APR. Aplikace slouží také k dostávání nejnovějších zpráv od APR, k vyhledání nejbližšího dealera APR a k prohlížení historie logování motoru.
Ochrana proti krádeži
Platba a provední úpravy
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.