DINAN Tepelný výměník Heat exchanger BMW M3 F80 M4 F82 F83 M2 Competition F87
- Ostatní vozy
- BMW
- M2 F87 Competition
- Motor
- DINAN Tepelný výměník Heat exchanger BMW M3 F80 M4 F82 F83 M2 Competition F87
Výrobce:Dinan
Kód:D780-0001A
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:02.10.2019
Dostupnost produktuDodáme Vám do 21 ti dní
Cena s DPH:26 919 Kč
Cena bez DPH:22 247 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Zvětšený tepelný výměník DINAN pro BMW M3, M4 a M2 Competition
Teplo je nepřítel výkonu. Čím chladnější je vzduch, který proudí do motoru, tím výšší výkon, díky lepší efektivitě, získáte. Ano, takto jednoduché to je.
Během testování se prokázalo, že nedostatečné chlazení je při zvyšování výkonu velký problém. Sériový chladící systém byl přehřátý již při třetím, za sebou jdoucím, měření. Teploty nasávaného vzduchu (IAT) se tak nebezpečně zvýšily, až muselo dojít k zásahu řídící jednotky, který musela snížit výkon, aby nedošlo k nebezpečnému detonačnímu spalování. Oproti tomu s DINAN tepelným výměníkem se teploty držely stabilně v bezpečných mezích a to i po sedmi za sebou jdoucích měření.
Výměna tepelného výměníku je finančně nejefektivnější způsob, jak snížit teplotu nasávaného vzduchu. Originální chladič stlačeného vzduchu se nechladí nápororovým chlazením, ale je chlazený chladící kapalinou, kterou chladí vpředu uprostřed umístěný hlavní tepelný výměník, který je doplněn ještě menším chladičem na straně u řidiče. Testováním všech těchto chladičů prokázalo, že nejlevnější a hlavně velmi účinné řešení je lepší hlavní tepelný výměník.
Výsledný efekt je zvýšení výkonu o 10hp a 27Nm.
Vlastnosti:
Vyšší výkon i točivý moment
O 60% větší objem chladiče a o 19% větší čelní chladící plocha
40mm tloušťka oproti sériovému 24mm
Průměrné snížení teploty chldícího média o 9°C
Průměrné sméžení teploty nasávaného vzduchu o 6°C
Výrazné snížení možnosti přehřátí chladícího systému
Uložené v gumových silentblocích pro snížení vibrací
Testováno jak na běžných silnicích, tak na závodní dráze pro ověření funkčnosti za extrémních podmínek