Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
- Ostatní vozy
- Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXFD175
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:26.02.2020
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky - 39 702 Kč
- Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovkyCena: 39 702 Kč
- Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - s rezonátorem / leštěné koncovkyCena: 42 010 Kč
- Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - bez rezonátoru / černé koncovkyCena: 42 057 Kč
- Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - bez rezonátoru / titanové koncovkyCena: 44 278 Kč
- Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - s rezonátorem / černé koncovkyCena: 44 366 Kč
- Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - bez rezonátoru / titanově modré koncovkyCena: 46 114 Kč
- Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - s rezonátorem / titanové koncovkyCena: 46 586 Kč
- Catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Milltek Sport - s rezonátorem / titanově modré koncovkyCena: 48 421 Kč
Běžná prodejní cena:46 708 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:39 702 Kč
Cena bez DPH:32 812 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Milltek Sport catback výfuk Ford Mustang 2.3T EcoBoost Fastback
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje díl bez rezonátoru (hlasitější verze), nebo díl s rezonátorem (tišší varianta), vedení kolem zadní nápravy a tlumiče výfuku za zadní nápravou. Zakončuje ho několik variant koncovek výfuku. Díky zvětšenému průměru vedení a zlepšení průtoku spalin skrz vedení, zlepšuje jak výkon, tak hlavně i zvukový projev. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sport.
Varianty:
Milltek Sport nabízí několik variant catback výfuků pro Ford Mustang 2.3T EcoBoost Fastback. Základní rozdělení je podle počtu tlumičů, kde verze bez rezonátoru nemá středový tlumič, který je nahrazen trubkou. Tato verze je nejhlasitější, což nemusí každému vyhovovat.
Druhá verze je s rezonátorem. Díky tomu je tato verze tišší, což je vhodné při častém cestování na delších cestách nebo když vzadu často vozíte pasažéry.
Rozdělení je zároveň dle provedení koncovek výfuku.
1) Varianta bez rezonátoru, leštěné koncovky
2) Varianta bez rezonátoru, černé koncovky
3) Varianta bez rezonátoru, titanové koncovky
4) Varianta bez rezonátoru, titanově modré koncovky
5) Varianta s rezonátorem, leštěné koncovky, ECE schválení
6) Varianta s rezonátorem, leštěné koncovky, ECE schválení
7) Varianta s rezonátorem, leštěné koncovky, ECE schválení
8) Varianta s rezonátorem, titanově modré koncovky, ECE schválení
Varianta:
Bez rezonátoru - hlasitější
Leštěné kulaté koncovky výfuku GT100 (průměr koncovek 100 mm)
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
Ford Mustang 2.3T EcoBoost Fastback (2015-2018)
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 70,00 mm (1,5 mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.