LO360 Renault Megane RS250 hybridní turbodmychadlo - Loba Motorsport
- Ostatní vozy
- LO360 Renault Megane RS250 hybridní turbodmychadlo - Loba Motorsport
Výrobce:LOBA Motorsport
Kód:SW10366
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:04.11.2013
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Cena s DPH:74 074 Kč
Cena bez DPH:61 218 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
LOBA LO360 hybridní turbodmychadlo
Nové originální turbodmychadlo, upravéne od LOBA Motorsport do podoby hybridního turbodmychadla LO360. Precizně upravený obal kompresorového kola na pětiosém CNC obráběcím stroji jak za účelem dosazení většího kola kompresoru, tak byl zlepšen i celkový průtok vzduchu. Stejným strojem byla upravena i výfuková část, také za účelem zlepšení proudění spalin a kvůli redukci zpětných tlaků za turbodmychadlem. Kompresorové kolo je vyrobené z jednoho kusu kovaného a následně obrobeného hliníku. Díky tomu se vyznačuje extrémní lehkostí v porovnání s původním kolem, a to i přes to, že je větší. Spolu se speciální geometrii lopatek a menší hmotností pak toto kolo dokáže dát jak vyšší výkon v širším spektru otáček, má rychlejší reakce na sešlápnutí plynového pedálu, tak vyniká i větší odolností vůči vnějším vlivům. Následně jsou dosazeny zesílené ložiska a celé turbo je precizně vybalancováno.
S dalšími úpravami a odladěnou řídící jednotkou, dokáže toto turbodmychadlo poskytnout výkon 360 koní
Díky o 25% lehčímu komproserovému kolu má toto turbodmychadlo dřívější náběh a rychlejší reakce než seriové turbodmychadlo.
Vlastnosti:
Speciální LOBA motorsport zvětšené billet kompresorové kolo
CNC upravený obal kompresorového kola
Precizně slícováno s menšími vůlemi než u originálního turbodmychadla
Zesílené ložiska
Precizně vyváženo
Aplikace:
Renault Megane RS
Doporučené další HW úpravy:
Ideální ve spojení s účinnějším intercoolerem, turboback výfukem a sportovnějším filtrem.
LOBA Motorsport GMBH
Německá firma, která se roku 2002 začala zabývat úpravami motorů 2,7 bi-turbo v tehdejší AUDI S4 a RS4. Postupem času začala její portfolio rozšiřovat i na další automobily a vyvýjet své vlastní produkty, které díky vysokému důrazu na kvalitu materiálů, zpracování a propracovanému designu, patří mezi to vůbec nejkvalitnější, co lze na dnešním trhu najít.