Náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v Milltek Sport - průchozí
- Ostatní vozy
- Renault
- Clio Mk3 (2005 - 2012)
- Výfuk
- Náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v Milltek Sport - průchozí
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXRN302
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:09.03.2020
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Vyberte si variantu
Náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v Milltek Sport - průchozí - 2 087 Kč
Běžná prodejní cena:2 320 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:2 087 Kč
Cena bez DPH:1 725 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Milltek Sport náhrada katalyzátoru Renault Clio Mk3 197 2.0 16v
Nahrazuje sériový katalyzátor průchozím dílem, nebo dílem se sportovním katalyzátorem. Umožňuje dosažení maximálního toku výfukových plynů bez jakéhokoliv omezení.
Varianty:
Milltek Sport nabízí dvě varianty místo sériového katalyzátoru pro Renault Clio Mk3 197 2.0 16v.
1) Průchozí varianta bez katalyzátoru "De-cat"
2) Varianta se sportovním "Hi-Flow" katalyzátorem
Varianta:
Bez katalyzátoru "De-cat"
S napojením pro Milltek Sport catback výfuk
- pro ostaní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
Renault Clio Mk3 197 2.0 16v (2006-2009)
Upozornění:
Verze bez katalyzátoru je určena pouze pro Motorsport a díky absenci katalyzátoru není povolena pro běžný silniční provoz.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 63,50 mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.