Catback výfuk Renault Megane Mk2 RS 225 / 230 Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
- Ostatní vozy
- Renault
- Renault - Megane mk2 (02-08)
- Výfuk
- Catback výfuk Renault Megane Mk2 RS 225 / 230 Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXRN401
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:06.11.2013
Dostupnost produktuDodáme Vám do 14 ti dní
Běžná prodejní cena:19 487 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:17 539 Kč
Cena bez DPH:14 495 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Milltek Sport catback výfuk Renault Megane Mk2 RS 225 / 230
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje díl bez rezonátoru (hlasitější verze), vedení kolem zadní nápravy a tlumič výfuku za zadní nápravou. Zakončují ho leštěné koncovky výfuku. Díky zvětšenému průměru vedení a zlepšení průtoku spalin skrz vedení, zlepšuje jak výkon, tak hlavně i zvukový projev. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli.
Varianta:
Bez rezonátoru - hlasitější
Leštěné kulaté koncovky výfuku GT80 (průměr koncovek 80 mm)
Určení:
Renault Megane Mk2 RS 2.0T 225 (2004-2009)
Renault Megane Mk2 RS 2.0T 230 R26 / R26R (2006-2009)
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 70,00 mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky Stage 1)
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.