APR Stage 3 úprava řídící jednotky až 650hp chiptuning Porsche 911 991.2 3.0T
- Porsche
- 911 Gen 991.2 (2016-2019)
- Motor
- APR Stage 3 úprava řídící jednotky až 650hp chiptuning Porsche 911 991.2 3.0T
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-991.2-3.0T-STG3 PS
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:05.06.2020
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Cena s DPH:87 663 Kč
Cena bez DPH:72 449 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR představuje tuningový program pro základní Porsche 911 3,0T
APR Stage 3 pokročilá úprava řídící jednotky je další krok u zvýšení výkonu, která vyžaduje dosazení větších turbodmychadel z modelu GTS. Žádné další úpravy nejsou třeba, nicméně při dosazení účinnějších chladičů stlačeného vzduchu (intercoolerů) máme k dispozici ještě silnější naladění viz níže.
APR fáze úprav:
APR nabízí dva stupně naladění a to pro vůz, který je stále ještě osazen sériovými chladiči stlačeného vzduchu (intercoolery), tak silnější naladění pro vůz osazený účinějšími intercoolery. Úpravy podporují několik druhů paliva a jsou kompatibilní jak s plně sériovým vozem / vozem osazeným lepšími intercoolery, tak s vozem osazeným dalšími hardwarovými díly jako jsou lepší sání nebo výfuk.
Porsche přepínání módů:
Každá úprava nabízí mnoho zlepšení nejen, co se týče maximálních hodnot výkonu. Využitím přepínání módů Normal, Sport a Sport Plus získáte různé úrovně výkonu při zachování unikátních charakteristik pro tyto módy. Režim Sport a Sport Plus vám zprostředkuje maximální výkon, zatímco režim Normal zprostředkuje pouze střední zvýšení výkonu oproti sériovému naladění, ovšem s velkým důrazem na komfort a spotřebu paliva. Vešker úpravy mají optimalizované hodnoty přeplňování, dávkování paliva, časování zapalvání, nastavování vačkových hřídelí a dalších pro dosažení skvělého výkonu a točivého momentu za všech podmínek.
Vlastnosti:
V režimu Sport Plus APR dokázalo snížit prodlevu turbodmychadla při znovu sešlápnutí plynového pedálu tím, že turbodmychadla neustále udržují mírný přetlak v tlakovém vedení. Další skvělou úpravou je úprava nastavení plynového pedálu, který bude mít po úpravě lieární chod, který přispěje k přesnému dávkování výkonu. Dale se aktivovala funkce "Left food braking" (přibržďování levou ohou při sešlápnutém plynovém pedálu - u sériového auta se plynový pedál při současném sešlápnutí brzdy deaktivovává) a "brake boosting", které dále zlepšují možnosti a požitek z řízení. Omezovač rychlosti byl samozřejmě také deaktivován. Úprava je optimalizovaná pro použití větších kol, aby asistenty nezasahovaly do řízení motoru a nesnižovaly točivý moment po instalaci aftermarket větších kol. Nakonec byl optimalizován i systém Start Stop, jehož funkce byla obrácena a auto tak startuje s vypnutým Start Stop systémem, který se dá tlačítkem aktivovat.
Bezpečnost:
Vzhledem k tomu, že je zde mnoho majitelů, kteří často používají své Porsche na závodních okruzích, tak bezpečnost naladění stála na prvním místě při vývoji této kalibrace řídící jednotky. APR pořídilo svůj vlastní vůz Porsche 991, který osadilo extrémně drahým diagnostickým zařízením, aby mohli sledovat veškeré hodnoty, které sériová elektronika nijak nepokrývá. Dosadily se senzory měřící tlak, teploty, průtoky a další na několik důležitých míst na motoru. Díky datům z těchto přidaných senzorů mohli APR inženýři nastavit naladění řídící jednotky v bezpečných mezích, které tyto senzory jasně ukázaly. Nad rámec sériových ochranných mechanismů, dokázalo APR přidat na základě takto získanných dat ještě další, které posouvají bezpečnost motoru na novou úroveň. Celkový tepelný management motoru byl optimalizován tak, aby maximálně snížil teploty v motorovém prostoru a teploty nasávaného vzduchu. Dále se implementovala ochranná funkce proti přehřátí motorového oleje, která se aktivuje, pokud by se teploty blížily nebezpečným hodnotám. Stejnou teplotní ochranu získaly i katalyzátory a turbodmychadla, kdy při přiblížení k mezním hodnotám teplot se automaticky deaktivuje funkce střílení do výfuku. Ta je jinak aktivní pouze ve Sport a Sport Plus módu. Další ochrana se stará o zamezení podtáčení motoru a vytáčení těžkých kvaltů z nízkých otáček, kde můžou vznikat LSPI, tojest detonace při nízkých otáčkách, při vysokém zatížení. Další ochrana turbodmychadla spočívá v precizním naladění průběhu výkonu a zamezení surgování turbodmychadel. Optimalizováno bylo také vstřikování paliva, které neslouží jen k dosažení maxima výkonu, ale také se stará o předejetí detonací a propadů výkonu.
APR Stage 3:
APR Stage 3 je další krok, který vede ke zvýšení výkonu. Tato pokročilá úprava vyžaduje dosazení větších turbodmychadel z modelu GTS a produkuje 520-582hp a 710-766Nm v závislosti na oktanové specifikaci paliva a zvolené mapě. Vůz může být osazen lepším sáním motoru a lepším výfukovým systémem.
Výkonové tabulky APR Stage 3 pro vůz se sériovými chladiči:
Úprava Stage 3 Sport a Sport Plus mode pro 95 oktanový benzín a sériové intercoolery :
Úprava Stage 3 Sport a Sport Plus mode pro 98 oktanový benzín a sériové intercoolery :
Úprava Stage 3 Sport a Sport Plus mode pro palivo E85 a sériové intercoolery :
Úprava Stage 3 Normal mode pro 95 oktanový benzín a sériové intercoolery :
Úprava Stage 3 Normal mode pro 98 oktanový benzín a sériové intercoolery :
Úprava Stage 3 Normal mode pro palivo E85 a sériové intercoolery :
Výkonové tabulky APR Stage 3 pro vůz s účinnějšími mezichladiči:
Úprava Stage 3 Sport a Sport Plus mode pro 95 oktanový benzín a vylepšené intercoolery :
Úprava Stage 3 Sport a Sport Plus mode pro 98 oktanový benzín a vylepšené intercoolery :
Úprava Stage 3 Sport a Sport Plus mode pro palivo E85 a vylepšené intercoolery :
Shrnutí APR úprav:
Určení:
Porsche 911 3,0T
Světová špička mezi kalibračními experty:
3,0T H6 využívá moderní řídící jednotku Continental SDI 21, která se stará o správné řízení motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku turbodmychadla, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.
Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka inteligentbně upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.
Jak se APR liší od ostatní konkurence:
Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami, APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.
Platba a provední úpravy
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě. Po objednání přes eshop budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena na adrese naší provozovny Českobrodská 179, Praha 9 - Běchovice, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky.
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.