APR Stage 1 Úprava řídící jednotky motoru zvýšení výkonu chiptuning Porsche 911 GTS 992 3,0T
- Porsche
- APR Stage 1 Úprava řídící jednotky motoru zvýšení výkonu chiptuning Porsche 911 GTS 992 3,0T
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-30T-GTS-992
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:25.11.2022
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Běžná prodejní cena:66 790 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:56 771 Kč
Cena bez DPH:46 919 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR představuje tuningový program pro Porsche 911 GTS 3.0T 992
APR pokročilá úprava řídící jednotky má největší přínos u zvýšení výkonu vozu a je tak nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 3,0T H6. Tato úprava plně využije výkonový potenciál tohoto motoru a výrazně tak zvedne jeho výkon a točivý moment. Úprava se nahrává do sériové řídící jednotky bez nutnosti dalších úprav.
APR fáze úprav:
APR chiptuning podporuje několik druhů paliva a je kompatibilní jak s plně sériovým vozem, tak s vozem osazeným dalšími hardwarovými díly jako jsou lepší sání nebo výfuk. Vzhledem k tomu, že originální výfuk nevytváří velké restrikce, tak nebylo potřeba vytvářet plnohodnotnou Stage 2 úpravu a úprava výfuku je kompatibilní se Stage 1.
Porsche přepínání módů:
Každá úprava nabízí mnoho zlepšení nejen, co se týče maximálních hodnot výkonu. Využitím přepínání módů Normal, Sport a Sport Plus získáte různé úrovně výkonu při zachování unikátních charakteristik pro tyto módy. Režim Sport a Sport Plus vám zprostředkuje maximální výkon, zatímco režim Normal zprostředkuje pouze střední zvýšení výkonu oproti sériovému naladění, ovšem s velkým důrazem na komfort a spotřebu paliva. Wet-mode nabídne pak pro větší bezpečí plně sériový výkon. Vešker úpravy mají optimalizované hodnoty přeplňování, dávkování paliva, časování zapalvání, nastavování vačkových hřídelí a dalších pro dosažení skvělého výkonu a točivého momentu za všech podmínek.
Vylepšení jízdních vlastností:
V režimu Sport Plus APR dokázalo snížit prodlevu turbodmychadla při znovu sešlápnutí plynového pedálu tím, že turbodmychadla neustále udržují mírný přetlak v tlakovém vedení. Další skvělou úpravou je úprava nastavení plynového pedálu, který bude mít po úpravě lieární chod, který přispěje k přesnému dávkování výkonu. Dale se aktivovala funkce "Left food braking" (přibržďování levou ohou při sešlápnutém plynovém pedálu - u sériového auta se plynový pedál při současném sešlápnutí brzdy deaktivovává) a "brake boosting", které dále zlepšují možnosti a požitek z řízení. Omezovač rychlosti byl samozřejmě také deaktivován. Úprava je optimalizovaná pro použití větších kol, aby asistenty nezasahovaly do řízení motoru a nesnižovaly točivý moment po instalaci aftermarket větších kol. Nakonec byl optimalizován i systém Start Stop, jehož funkce byla obrácena a auto tak startuje s vypnutým Start Stop systémem, který se dá tlačítkem aktivovat.
Vlastnosti úpravy:
- Zvýšení výkonu na 530-540 hp a 686-693 Nm
- Maximální navýšení výkonu v průběhu otáček +67-72hp a 121-123 Nm
- Podpora paliv 95-100octan + možnost E85
- Optimalizovaný launch control pro lepší starty
- Na Wet-mode zachován tovární výkon pro zvýšení stability, bezpečnosti a gripu
- Posunut limit otáček pro vytáčení motoru na Neutrál
- Optimalizované chlazení motoru s přidanými bezpečnostními prvky pro maximální bezpečnost
- Vylepšený chod výfukových klapek pro získání lepšího průběhu výkonu a zvuku
- Není vyžadován žádný další HW pro dosažení výkonových hodnot
- Úprava je kompatibilní s vylepšeným sání, intercooler, zadním dílem výfuku
- Úprava se nahrává přes OBD zásuvku
- Možnost kdykoliv úpravu vrátit do továrního nastavení a následně zpět na APR úpravu kvůli servisním prohlídkám
Výkonové tabulky APR Stage 1:
Úprava Stage 1 pro 95 oktanový benzín:
Úprava Stage 1 pro 98 oktanový benzín:
Shrnutí úpravy:
Určení:
Porsche 911 GTS (992)
Světová špička mezi kalibračními experty:
3,0T H6 využívá moderní řídící jednotku Continental SDI 21, která se stará o správné řízení motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku turbodmychadla, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.
Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka inteligentbně upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.
Jak se APR liší od ostatní konkurence:
Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami, APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.
Platba a provední úpravy
Po objednání termínu přistavíte vůz k úpravě. Jakmile bude úprava hotova, tak po zkušební jízdě budete mít možnost zaplatit hotově nebo okamžitým převodem. Po objednání přes eshop budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena na adrese naší provozovny Českobrodská 179, Praha 9 - Běchovice, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE