APR Stage I & II chiptuning Porsche Cayman Boxster S 987 3,4 H6
- Porsche
- Boxster 987 (2004-2012)
- APR Stage I & II chiptuning Porsche Cayman Boxster S 987 3,4 H6
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-3.4L-987-PS
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:10.10.2018
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Běžná prodejní cena:19 229 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:16 345 Kč
Cena bez DPH:13 508 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Po více jak 10 let nebyl nikdo schopný byť jen napodobit to, čeho APR v oblasti úprav Řídících jednotek dosáhlo. APR neustále se rozšiřující tým inženýrů a techniků přerušil mizérii "ladění výkonu" tím, že vyvinul své vlastní patentované technologie, aby se docílilo toho nejkvalitnějšího naladění. APR tak udělalo revoluci v tzv chip tuningu, díky inovacím, které nemají v tomto odvětví obdoby. Je zde pouze jedna firma, jeden úpravce, který nabízí tak rafinovanou a komplexní úpravu Řídící jednotky s tolika dalšími možnostmi. Je zde pouze APR.
Další krok musí být učiněn:
Od počátečního návrhu a vývoje až po technické vymoženosti, žádný jiný tuner nenabízí stejně inovativní a uživatelsky příjemné řešení, jaké dostanete od APR. Mnoho měsíců strávili inženýři u APR laděním a vývojem nejlepší úpravy Řídící jednotky pro Porsche 987 Cayman S jakou můžete získat. U APR šli daleko nad rámec "pouhé" úpravy palivové mapy a úpravy časování. Typický software pro logování dat z Řídící jednotky používaný většinou tunerů dokáže získávat pouze 4 proměnné 3x za sekundu. APR vlastní software dokáže naráz zachytit až 30 proměnných při obnovovací frekvenci 22Hz. To je až 55 krát více dat shromážděných za sekundu.
Další kroky, které ostatní neumějí:
Při dramatickém zvýšení výkonu musel být také brán zřetel na zachování uživatelsky příjemného chování automobilu. Nerovnoměrný zátah nebo cukání motoru, to jsou věci, které se softwarem od APR nedostanete právě proto, že jsou auta precizně naladěna podle aktuálních podmínek. Toto je rozdíl, kde se projevuje 55 krát vyšší propustnost dat, se kterou APR může pracovat, a kterou ucítíte v hladkém chodu Vašeho motoru. To APR pomáhá napodobit charakter motoru, jaký byste čekali od továrního naladění. Takovéto přecizní naladění na trhu jinde nenaleznete. To jsou ty kroky, které ostatní neumí.
Každý APR distributor, kdekoliv po celém světě:
APR úprava Řídící jednotky pro Porsche Carrera S 997 obsahuje patentovanou technologii EMCS (Enhanced Modular Chiping System). Další kroky nekončí jen u vývoje map do Řídící jednotky. Vývoj u APR daleko předčil cokoliv nabízeného všemi tunery po celém světě. APR upustilo od klasických metod "flashnutí" chipů v Řídící jednotce již v devadesátých letech a postoupilo na další úroveň v úpravách Řídících jednotek. Už tak nejste omezeni pouze přehráním jednoho programu druhým, ale s patentovanou technologií EMCS můžete mít nyní v Řídící jednotce až 4 různé mapy a další funkce, které si můžete sami přepínat podle svých potřeb.
Výkon:
Díky patentované technologii EMCS budete mít možnost mít až čtyři verze softwaru podle oktanového čísla použitého paliva až po seriové nastavení viz tabulka pod grafem.
* výkon s APR RSCTM Catback výfukovým systémem
Určení:
Porsche Cayman S 987 3,4 H6
Porsche Boxster S 987 3,4 H6
Verze úprav:
APR nabízí úpravu Řídící jednotky jak pro seriové auto, tak pro auta vybavená lepším výfukovým systémem a dalšími úpravami, které mohou ještě více zvýšit výkon motoru a tím tak dále zlepšit jízdní vlastnosti automobilu.
Doporučené další úpravy:
1) APR RSCTM výfukový systém
Další funkce APR Úprav:
Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.
APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.
APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.
APR EMCS programy a vlastnosti
APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System přináší možnost výběru programů a funkcí pro Vaší seriovou Řídící jednotku, bez nutnosti dokupování dalšího externího zařízení. Ostatní společnosti se pokusily napodobit EMCS neohrabanými přídavnými přepínacími zařízeními, které pouze nahrazují nebo násobí části základního nastavení. Nicméně EMCS má schopnost kompletně přepsat celý kód řídících map, takže každá mapa má kompletní sadu precizního nastavení. APR EMCS funkce a programy je možné aktivovat jednoduše skrze páčku ovládání tempomatu, přičemž tato páčka bude stále sloužit jako ovladač tempomatu.
Přepínání programů: dovolí uživateli měnit čtyři různé nastavení motoru a funkce, bez nutnosti míti externí hardware
Seriové nastavení: Vybráním seriového nastavení, je řídící jednotka resetována do původního továrního nastavení. Motor tak pojede přesně tak, jako před úpravou APR
APR výkonové mapy: APR nabízí možnost nastavení na konkrétní paliva, od běžných premiových až po závodní benzín. Každé nastavení je kompletně překalibrováno tak, aby maximálně využilo danné oktanové specifikace paliva
APR Valet mode: Tento ekonomický mód od APR chrání Vaše vozidlo, aby se z něj nestala nákladná hračka pro výjmečné osoby. Aktivováním tohoto módu se sníží výkon, maximální otáčky i maximální rychlost
Fault Code Erase: Tato schopnost dovolí uživateli smazání a resetování chybových hlášek a adaptací Řídící jednotky bez nutnosti použití speciálních zařízení.
Security Lockout: Možnost uzamknutí jednotky předejde zneužití APR EMCS funkcí neautorizovanou osobou. Pokud je tato funkce zapnuta, EMCS nebude viditelná dokud se nevyvolá zadáním 2-4 místného hesla.
Anti-Theft: Pokud je aktivováný, tak Anti-Theft znefunkční startér a to i když je originální klíč v zapalování. Vozidlo tak bude znehybněno do doby, než se zadá bezpečnostní 2-4 místné heslo.
Platba a provední úpravy:
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.