APR úprava řídící jednotky chiptuning Porsche Macan 2,0 TSI
- Porsche
- Macan 955.2 (2019+ )
- Motor
- APR úprava řídící jednotky chiptuning Porsche Macan 2,0 TSI
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-2.0T-MQB-IS20-SP
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:05.06.2020
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Cena s DPH:16 696 Kč
Cena bez DPH:13 799 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR představuje ultimátní úpravu řídící jednotky pro třetí generaci motoru 2,0 TSI, která se nachází v Porsche Macan. APR úprava řídící jednotky je nabízena v několika variantách podle oktanového čísla a je konvenčně prováděna přehráním softwaru skrze OBD-II zásuvku, aniž by se muselo jednotky fyzicky nějak dotknout.
APR úprava řídící jednotky je nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 2,0T. Tyto úpravy dramaticky zvýší jak výkon, tak i točivý moment motoru, čímž získáte mnohem rychlejší a zábavnější vůz. Zlepšení je možné skrze APR optimalizaci seriové řídící jednotky vozu tak, aby se využil plný potenciál motoru. Úprava se nahrává do seriové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku, řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat.
Fáze APR úprav:
APR úpravy řídící jednotky jsou dostupné pro různé druhy paliva a jak pro seriový motor, tak i pro motor s různými hardwarovými modifikacemi. Úprava je kalibrovaná pro hladký chod jak s DSG převodovkou, tak samozřejmě i s manuální převodovkou. Úpravu řídící jednotky je možné doplnit o další performance produkty jako jsou lepší sportovní sání, chladiče, výfuky atd, bez nutnosti dodatečné úpravy řídící jednotky motoru. S výběrem těchto komponent vám případně rádi poradíme.
APR Stage I výkon:
APR Stage 1 úprava řídící jednotky nevyžaduje žádné sportovní díly, je tak určená pro naprosto sériový vůz a produkuje 310-318hp a 490-526Nm v závislosti na oktanové specifikaci použitého paliva, viz grafy níže. Nárust výkonu 64-70hp a 108-120Nm je dostupný ve středních otáčkách. Tato úprava je určena pro naprosto seriový vůz, nicméně i tak je kompatibilní s lepším sáním vzduchu, intercoolerem a catback výfukem.
Výkonová křivka verze Stage 1 pro 95 oktanový benzín:
Výkonová křivka verze Stage 1 pro 98 oktanový benzín:
Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník
Shrnutí výkonu APR úprav
Doporučené další úpravy:
Světová špička mezi kalibračními experty:
2,0 TSI využívá moderní řídící jednotku Continental Simos 18 pro správnost chodu motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku turbodmychadla, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.
Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka inteligentně upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.
Jak se APR liší od ostatní konkurence:
Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili roky neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami, APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.
Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se negativně ovlivnila jeho citlivost.
APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomezoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Váš zážitek z jízdy.
APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.
APR Left Foot Braking Vám dovolí více kontroly nad plynovým pedálem. U seriového motoru je přerušen signál od plynového pedálu, pokud se sešlápne zároveň jak plynový, tak brzdový pedál. Left Food Braking je častá technika používaná v motorsportu a umožňuje řidiči převzít kompletní kontrolu nad autem, která se může na závodní dráze velice hodít. Tuto možnost lze na přání nepovolit.
Vozy s pohonem předních kol mají speciální naladění, které eliminuje nekontrolovatelný prokluz kol při rozjezdu. Na první dva převodové stupně je omezený točivý moment tak, aby byly rozjezdy příjemnější, bez nekontrolovatelného prokluzu předních kol, čímž se zabraňuje rychlé degradaci pneumatik. U APR to nazývají "Výkon bez kompromisů!".
Určení:
Porsche Macan 2.0T 185kW
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.