Jsou auta, která někdy dost nemile překvapí. Škoda Kodiaq RS 2,0 TSI je velmi solidní a vybavné auto. Vše vypadá dobře až do chvíle, kdy sešlápnete plynový pedál. Bohužel auto s přídomkem RS a zrychlením ze 100-200km/h za 24s není něco, co by člověk úplně očekával.
S naší Autowerks Digitun Stage 1 úpravou řídící jednotky jsme se dostali z 245hp na 330hp a 460Nm. Zrychlení ze 100-200km/h jsme stáhli o neuvěřitelných 8,5s na 15,78s. V sériovém provedení musí Kodiaq ujet dalších 400m, aby se na tu rychlost dostal. To není zrovna málo a je to jedna z věcí, která zákazníkům na tomto voze nejvíce vadí. Chiptuning rozhodně z Kodiaqa neudělá závodní vůz, co ale udělá je to, že mu přidá dynamiku, která mu žalostně chybí. Hlavně točivý moment v nižších a středních otáčkách je něco, co v běžném provozu oceníte nejvíce. Auto bude chtít zrychlovat již při lehkém přidání plynu místo jen tupého vytáčení motoru do vyšších otáček bez nějaké špetky emocí.
Úpravy:
Digitun Stage 1 úprava řídící jednotky motoru
Racingline Performance Sportovní sání
Racingline Performance Vstup do turbodmychadla
Video:
Použité komponenty
Zvýšení výkonu
DIGITUN Stage 1 Zvýšení výkonu chiptuning Škoda Octavia 4 RS Kodiaq RS 2,0 TSI 180 kW MQB EVO EA888 Gen4
DIGI_20TSI4G_MQB_S1
15 800 Kč
Skladem více než 5 Ks
VWR Zvětšený vstup do turba Turbo inlet System pro 2,0 TSI 180kW MQB EVO - Racingline Performance
VWR120003
7 512 Kč
Poslední kus skladem