Představujeme Vám další velmi vyváženou kompletní úpravu vozu VW Golf 7R 2,0 TSI 300hp.
Zde se k vozu přistoupilo velmi komplexně, aby se zlepšila nejen dynamika, ale i jízdní vlastnosti. Díky tomu je auto nyní velmi vyvážené a hlavně zábavné jak na rovince, tak i v zatáčkách. Auto si zachovává běžnou uživatelskou přívětivost, není problém s autem jezdit denně, naopak je auto daleko příjemnější. Vyšší výkon chtějí všichni, ale je důležité, aby měl dobrý průběh, upravila se citlivost plynového pedálu, auto necukalo, aby se prostě řidič s motorem nemusel prát, ale aby se dobře doplňovali. Toto sladění je společně s maximálními výkony u APR priorita a proto APR stojí na vrcholu tuningového řetězce.
Ale zpět k vozu, APR stage 2 je mírně pokročilá úprava, která zachovává seriové turbodmychadlo a seriový vnitřek motoru. Mění se pouze restriktivní věci okolo, jako jsou výfuk, chladič a sací trakt. Tyto věci jsou dymenzovány na spoustu věcí, jen ne pro maximální výkon. Tak tak zvládají seriových 300 koní. Jejich priorita je jinde. Udělat motor co nejtišší, nejgumovější (tím rozuměnjte aby nebyl ostrý, aby ho mohl řídit naprosto každý), aby plnil až nesmyslné emisní regule a podobně. Pokud si chce člověk auto užívat a využívat ho více aktivně, tak se výměně těchto komponent nevyhne, protože právě tyto komponenty stojí mezi zábavou a "nezáživností".
Co se týče podvozku, tak zde se také přistoupilo k mírně pokročilé úpravě. Dosadily se sportovní pružiny, stabilizátory a silentbloky přední nápravy. To spolu s ostřeji naladěnou geometrií má nyní za následek, že auto je více zábavné, je méně nedotáčivé a dokáže zprostředkovat daleko více adrenalinu. To vše při velkém zachování komfortu.
Tento kompletní balík úprav posouvá toto auto o veliký kus dále. Ale stále se drží toho, pro co je auto určeno. Je určeno pro běžný provoz a tam funguje nejlépe. Motor je příjemný, necuká nekouše, podvozek není uskákaný, je stále pohodlný, ale v zatáčkách a při prudkém brždění dokáže auto kompletně proměnit v zábavnou "pocket rocket"
Graf výkonu:
Video:
Galerie:
Použité komponenty
APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT
CI100033
14 196 Kč
Na objednávku
APR Karbonové vedení pro sání 1,8 & 2,0 TSI EA888 Škoda Octavia RS Superb VW Golf GTI R Cupra AUDI A3 S3
CI100033-B
6 742 Kč
Skladem
Klapkový catback výfuk VW Golf 7 R 2,0 TSI Milltek Sport - s rezonátorem / oválné leštěné koncovky
SSXVW257
63 438 Kč
57 094 Kč
Skladem