Rádi bychom Vám představili další projekt, který posouvá Octavii RS245 na úplně jinou úroveň. S výkonem 400hp a 530Nm je vůz tak silný, že zvládne i magickou 300km/h hranici. To vše, díky trochu lehké magie od nás v podobě APR úpravy řídící jednotky, většího turbodmychadla a dalších kvalitních dílů. Oproti konkurenčním úpravám jsou naše úpravy zaměřené hlavně na denní použitelnost vozu a jednou z hlavních předností je omezení výkonu na první dva převodové stupně tak, aby byl vůz vždy na hraně s trakcí. Díky tomu nebudete zbytečně pálit pneumatiky při každénm rozjezdu, ten bude maximálně plynulý a vy získáte nejrychlejší akceleraci. Navíc se zde výkon velmi dobře dávkuje skrze upravené nastavení plynového pedálu. Jeho chod je zde velmi lineární, bez prodlevy jako u sériového vozu a zákazník tak může využít svých 400hp opravud naplno.
Octavia RS245 má lehce odlišný motor 2,0 TSI, který díky absenci nepřímých vstřikovačů má o trochu menší potenciál, hlavně co se týče točivého momentu. I tak jsme zde získali velkou porci výkonu a točivého momentu. To by se nám nepodařilo bez kvalitního naladění řídící jednotky a obřích zkušeností, které s těmito motory máme.
Auto k nám bylo dovezené v sériovém stavu a my se tak mohli pustit do zvýšení výkonu. Středobodem této úpravy bylo originální větší turbodmychadlo IS38, ke kterému jsme přidali lepší vysokotlakou palivovou pumpu Autotech, která dokáže dodat dostatečné množství paliva k přímým vstřikovačům, dále se namontovalo kompletní sání a intercooler od APR, kompletní výfukový systém od Milltek Sport a celé se to završilo kvalitní úpravou řídící jedntoky od APR. Aby zvýšenému výkonu stíhala i převodovka, tak ta prošla softwarovou úpravou Stage 2+ od TVS Engineering, díky které zvládne přenést až 600Nm, řadí rychlejí, nastavil se plně manuální režim a v režimu D se nepodtáčí motor. To je velmi důležité, protože takové podtáčení motoru spolu se svíčkami na konci životnosti, může stát za destrukcí pístu z důvodů detonačního hoření v nízkých otáčkách.
Aby stíhal i pdvozek, tak byly namontovány sportovní pružiny od Racingline Performance, tužší stabilizátory od KW, silentbloky předních ramen a zadního vlečného ramene od SuperPro a silentbloky uložení přední i zadní nápravnice od Racingline Performance. O dokonalý brzdný účinek se starají také větší motnoblock 380mm brzdy od Racingline, které se skrývají za paprsky APR Flow Form lehkých kol.
Použité komponenty
Zvýšení výkonu
APR Stage 3 IS38 úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Octavia RS245 VW Golf 7 GTI Performance 245 2,0 TSI 180kW
DPP-2.0T-MQB-STG-IS38
25 045 Kč
Skladem více než 5 Ks
TVS Engineering Stage 2+ software řídící jednotky převodovky DQ380 DQ381
DQ380stg2+
21 573 Kč
Skladem více než 5 Ks
Originální Turbodmychadlo IHI IS38 pro 400hp Škoda Octavia, VW Golf 7 GTI
OEM-IS38
29 899 Kč
Dodáme Vám do 10 ti dní
APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT
CI100033
14 196 Kč
Na objednávku
APR Karbonové vedení pro sání 1,8 & 2,0 TSI EA888 Škoda Octavia RS Superb VW Golf GTI R Cupra AUDI A3 S3
CI100033-B
6 742 Kč
Skladem
APR silikonová hadice chladící kapaliny 1,8 & 2,0 TSI Škoda Octavia RS, VW Golf 7 R GTI Performance S3
CI100033-A
1 354 Kč
Na objednávku
1. díl výfuku Škoda Octavia III RS 2,0 TSI Downpipe Milltek Sport - s katalyzátorem a EC schválením
SSXSK018
66 337 Kč
59 704 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
Milltek Sport Catback sportovní výfuk Škoda Octavia 3 RS 5E 2.0 TSI RS220 RS230 RS245 - bez rezonátoru
SSXSK021
31 902 Kč
28 712 Kč
Poslední kus skladem
Úprava podvozku
VWR sportovní pružiny Škoda Octavia III RS - Racingline Performance
VWR31G70RW
7 821 Kč
Dodáme Vám do 14 ti dní
SuperPro Sada silentbloků přední nápravy s upraveným odklonem a záklonem předních kol Octavia III RS, Golf 7 GTI R, AUDI A3, SEAT Leon
KIT5360CADJK
5 187 Kč
Na objednávku