1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru
- Seat/Cupra
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXVW511
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:15.07.2020
Dostupnost produktuPoslední kus skladem
Vyberte si variantu
1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru - 14 140 Kč
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoruCena: 14 140 Kč
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - bez katalyzátoru / OEM catbackCena: 14 419 Kč
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - s Race katalyzátoremCena: 22 454 Kč
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - s Race katalyzátorem / OEM catbackCena: 22 731 Kč
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - s HJS sportovním katalyzátoremCena: 30 458 Kč
- 1. odlitý díl výfuku SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF Downpipe Milltek Sport - s HJS sportovním katalyzátorem / OEM catbackCena: 30 737 Kč
Běžná prodejní cena:15 711 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:14 140 Kč
Cena bez DPH:11 686 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
1. odlitý díl výfuku Milltek Sport SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF
Odlitý 1. díl výfuku (Cast downpipe) je novinka u Millteku. Horní část je odlitá do přesného tvaru z vysokojakostní nerezové oceli a zakomponovává sportovní katalyzátor (případně verzi bez katalyzátoru). Zbylá část je vytvořena ohýbaným vedením o průměru 76,20 mm a obsahuje průchozí vedení nahrazující filtr pevných částic. Tento díl má největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s catback výfukem Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR Stage II.
Varianty:
Milltek Sport nabízí několik variant 1. dílu výfuku pro pro SEAT Leon ST Cupra 300 2.0 TSI OPF/GPF.
1) Verze bez katalyzátoru "DeCat", s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro Milltek Sport catback výfuk
2) Verze bez katalyzátoru "DeCat", s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro sériový catback výfuk
3) 1. odlitý díl s Race katalyzátorem, s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro Milltek Sport catback výfuk
4) 1. odlitý díl s Race katalyzátorem, s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro sériový catback výfuk
5) 1. odlitý díl s HJS sportovním katalyzátorem, s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro Milltek Sport catback výfuk
6) 1. odlitý díl s HJS sportovním katalyzátorem, s průchozí náhradou filtru pevných částic (OPF / GPF), pro sériový catback výfuk
Varianta:
Verze bez katalyzátoru "DeCat"
S napojením pro Milltek Sport catback výfuk
- pro ostatní varianty vyberte nahoře z "Variant produktů" správnou verzi.
Určení:
SEAT Leon ST Cupra 300 4x4 2.0 TSI OPF / GPF (2019->)
- pasuje pouze na Combi
- pouze pro modely s filtrem pevných částic OPF / GPF
Vlastnosti:
Vyroben z kvalitní T304 nerezové oceli
Průměr vedení 76,20 mm
Nízkotlaký systém pro maximální nárůst výkonu bez ztráty točivého momentu ve středních otáčkách
Až o 35% nižší hmotnost, která přispívá k lepším jízdním vlastnostem
Vyrobeno podle standardů řízení kvality ISO 9001
Navržen a vyroben ve Velké Británii
Upozornění:
Verze bez katalyzátoru je určena pouze pro Motorsport a díky absenci katalyzátoru není povolena pro běžný silniční provoz.
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.