Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT CI100033

APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT

  • Seat/Cupra
  • Ateca
  • Motor
  • APR Karbonové uzavřené sání pro 1,8 & 2,0 TSI MQB Škoda Octavia 3 RS, VW Golf GTI R SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT

Výrobce:APR

Kód:CI100033

Počet kusů na autě:1Ks

V nabídce od:13.10.2018

Dostupnost produktuNa objednávku

Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.

Cena s DPH:14 196

Cena bez DPH:11 732

Doprava po ČR

Doručení Doprava po ČR od 159

Doprava na Slovensko

Doručení Doprava na Slovensko od 269

Doprava EU

Doručení Doprava EU od 780

APR Kit sportovního sání 1,8 & 2,0 TSI Gen3 2013-2020

APR karbonové sání je atraktivní, vysoce výkonný upgrade pro nejnovější motory 1,8 TSI a 2,0 TSI, které se nacházejí ve vozidlech postavených na nové MQB platformě.

Konstrukce seriového sání má velmi dobrý základ pro vysoký výkon, ovšem většina těchto předpokladů byla obětována, aby splnila jiné cíle. S požadavky, aby seriové sání stačilo pouze na seriový výkon, aby bylo maximálně tiché a jednoduché na výrobu, tak je zde velký prostor pro zlepšení.

APR karbonové sání zvyšuje výkon primárně zlepšením průchodu vzduchu skrze sací trakt, a to při stále adekvátní filtraci. S tímto sáním můžete očekávat vyšší výkon i točivý moment v celém spektru otáček a citlivější reakce na pohyby plynového pedálu. Zlepšený byl také zvukový projev a mnozí můžou v závislosti na jízdním stylu očekávat i nižší spotřebu.

   

    

 


Vývoj:

Ne až tak na trhu běžné, APR během vývoje nešetřilo a vyrobilo několik prototypových sání s několika druhy tvarů. Vše za pomoci své Sterolitografické 3D tiskárny a dalšími nástroji pro urychlení prototypového vývoje. Při tom bylo testováno i ideální spojení tvaru sání s několika druhy vzduchových fitrů. Vše bylo testování jak nasimulováním díky specializovaným programům, tak i ověřeno při průtokové analýze, na zátěžové motorové brzdě a v neposlední řadě i v reálném provozu.

  


Testování průtoku vzduchu skrze různé filtry:


Testování průtoku vzduchu skrze filterbox:


Návrh a zpracování:

Aby se dosáhlo vyššího výkonu než u seriového sání, bylo potřeba zajistit, aby se zvýšil průtok vzduchu, který bude nové sání schopno pojmout. Aby se toho docílilo, APR mechaničtí inženýři se zaměřili na zmenšení rozdílu vstupního a výstupního tlaku, redukci turbulencí, maximalizaci efektivity filtrační jednotky a udržení nízké teploty nasávaného vzduchu tak nízko, jak jen to je možné.


Zlepšení tlakového poměru:

Ve snaze zajistit ideální poměr tlaku (1:1) mezi sací a výstupní částí ze sání, tak APR karbonové sání obsahuje několik klíčových charakteristik:

Závitová filtrační komora:

Prostřednictvím CFD optimalizace a ověření při průtokové analýze, se tvar filtrační komory utvořil do uzavírající se spirály, která využívá setrvačnosti vzduchu ke zvýšení tlaku na povrch filtru. To vytváří rovnoměrné rozložení tlaku na celý povrch filtru, než kdyby proud vzduchu cílil pouze na jedno místo, čímž se docílilo maximalizace využití filtračního média.

V porovnání s mnoha jinými druhy popularních stylů sání, APR karbonové sání dovoluje užití menšího kompaktního filtru s mnohem lepší filtrací, než jakou nabízejí konkurenční sání s více jak dvojnásobným filtrem.

Vysokotlaký přívod vzduchu a odstíněný design:

Oproti tradičním otevřeným filtrům, tvar APR sání umožňuje nasávat vzduch pouze z předního okraje vozidla pod kapotou. Díky tomu se nasává vzduch z prostoru relativně vysokého tlaku. Jak se zvyšuje rychlost auta, tak se zvyšuje i tlak vzduchu v této oblasti a to dále více pomáhá zvýšit efektivitu sacího traktu.

 

 


Zmenšení turbulencí:

Narušení proudění a turbulence v konečném důsledku snižují účinnost sacího traktu a snižují tak výkon. APR sací systém má dvoufázový postup ke zlepšení proudění vzduchu v této oblasti.

Usměrňující zahlé lopatky:

Jakmile vzduch vstoupí do sání, směrové lopatky zajistí jeho správné a plynulé proudění v celé délce nasávací části až k celé ploše filtru, oproti jeho usměrnění pouze na malou část. To má za následek snížení turbulencí a vytvoření souvislého tlaku na celé ploše filtru, který dále zvyšuje účinnost. Jak se filtr po čase špiní, tak výkon v tomto případě klesá daleko pomaleji díky rovnoměrnější filtraci oproti mnohým konkurenčním sáním.

 

Zdrsnění povrchu:

Když vzduch proudí skrze hladké potrubí, tak rychlost proudění u hladkých stěn je podstatně pomalejší než u středu. V konečném důsledku tak vytváří mezní vrstvu, která změnšuje průřez volně plynoucího vzduchu a vytváří tak odpor. Chcete-li minimalizovat tento efekt jak jen to je možné, je potřeba udržet vnitřní povrch mírně hrubý. Jako takový pak ztenčí turbulentní vrstvy a předchází tak zvětšení mezní vrstvy, jak se bude proudění zvětšovat.

 


Zajištění nízkých teplot nasávaného vzduchu:

Teplota nasávaného vzduchu hraje kritickou roli ve výkonu motoru, zvláště pak u přeplňovaných motorů, kde dochází ke zvýšení teploty dvakrát. Jak stlačením turbodmychadlem, tak pak stlačením při kompresní fázi motorového cyklu.

Ve snaze udržet teploty nasávaného vzduchu na co nejnižší hladině, APR kit sání nasává vzduch z nejchladnějšího bodu na autě, který se nachází v přední části před radiátorem. Vzduch tak putuje skrze přívodní vedení, přes filtr a vedením k turbodmychadlu skrze utěsněnou konstrukci sání, která zabraňuje nasátí horkého vzduchu zpod kapoty. A konečně i karbonová kompozitní konstrukce je tvořena tenkým stěnami zapékaných vláken, které dále zlepšují izolační vlastnosti.


Filtrace:

APR požadavky volaly po sacím filtračním médiu, které by oplývalo vysokou účinností filtrace, vysokou propustností a zároveň mělo dlouhé servisní intervaly. I když některé tradiční papírové a dokonce i pěnové filtry mohou oplývat jednou nebo i více vlastnostmi, tak pouze několikavrstevný bavlněný filtr byl schopen dosáhnout všech tří. Proto je tento filtr důležitou součástí sacího traktu. S rovnoměrnou distribucí vzduchu skrze usměrňovací lopatky a tvar uzavírající se spirály, se prodlužuje životnost, servisní intervaly, efektivita a dobrá propustnost filtračního média.
 
 

Zvuk:

Ve snaze vyjít vstříc většině zákazníků, aby nebyli rušeni zvuky způsobené přeplňováním, a také díky možnosti užití jednoho sání na všech modelech, jak ekonomických, tak sportovních, MQB platformy, vzniklo originální sání, které mnozí považují za velice tiché a nevýrazné pro sportovně orientované auto. Požadavky APR na konstrukci sání vyžadovaly pouze reálný zvuk nasávání vzduchu skrze turbodmychadlo a zvuk odpuštění vzduchu přepouštěcím ventilem při náhlém sundání nohy z plynového pedálu. Vlastní tuhost uhlíkových vláken kompozitního materiálu přejímá mírné rezonance ze sání turbodmychadla a dovoluje tak slyšet čistý a řízný tón z motoru, aniž by měl rušivou a "levně" znějící náturu.


Vzhled:

Po otevření kapoty je zřejmé, proč jsou karbonová sání od APR tak vyhledávaná. Díky konstrukci z uhlíkových vláken, sání ideálně zapadne do motoru vysokovýkonného vozu tak, jako třeba u vozů AUDI Quattro GMBH. Vzhled velice přitahuje pozornost a dolaďuje tvar motorového prostoru, i když údělat sání na pohled krásným nebyl prvotní záměr.

  


Instalace:

APR kit sání je dodáváno nastrojené a připravené k přímé instalaci za použití minima nářadí. Po odmontování originálního sacího traktu, APR sání padne přímo na místo a napojí se na originální vedení k turbodmychadlu a k přední příčce za použití původního originálního příslušenství. Nepřidává tak do motorového prostoru žádné další sponky a hadice, které by mohly být náchylné k selhání. Jelikož toto sání přesně zaujme místo originálního sání, tak bude do budoucna plně kompatibilní s dalšími upgrady od APR, včetně velkého APR Stage III turbokitu.


Změřený výkon:

Výkon na klice motoru seriové sání vs sání APR:

Nárůst výkonu v celém spektru otáček:

Hodnoty byly naměřené ve vývojovém centru APR na vlastním Dynapack Dynamometru s US VW Golf 7 GTI DSG, za použití SAEJ1349 korekce. Tyto grafy jsou průměrem několika měření. Hodnoty výkonu na klice jsou vypočteny z výkonu na kole. Výsledek se může lišit v závislosti na přírodních podmínkách, převodovce, kondici vozidla, teplotě, kvalitě paliva, duhu a nastavení motorové brzdy a dalším vlivům.


Určení:

Všechna vypsaná vozidla s motory EA888 gen3 1,8 TSI & 2,0 TSI (kromě 2,0 TSI 140 kW EA888 gen3B)

AUDI A3 + S3
AUDI TT + TTS
SEAT Ateca Cupra
SEAT Leon + Cupra
Škoda Octavia + RS
Škoda Superb
VW Arteon
VW Golf
VW Passat B8
VW Touran

V případě, že je vozidlo vybaveno vedením sekundárního vzduchu, je potřeba dokoupit maly filtr CI100020A za 947kč.

Zde návod, jak zjistit, zdali je tento filtr potřeba: Sekundární vedení vzduchu


 
APR
Inspirace
Workshop
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00