Catback výfuk SEAT Ibiza Cupra 1.8 TSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
- Seat/Cupra
- Catback výfuk SEAT Ibiza Cupra 1.8 TSI Milltek Sport - bez rezonátoru / leštěné koncovky
Výrobce:Milltek Sport
Kód:SSXSE136
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:17.04.2019
Dostupnost produktuPoslední kus skladem
Běžná prodejní cena:22 356 Kč
Sleva:10%
Cena s DPH:20 120 Kč
Cena bez DPH:16 628 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Catback výfuk
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje díl bez rezonátoru (hlasitější verze), vedení kolem zadní nápravy s tlumičem výfuku za zadní nápravou a zakončují ho leštěné koncovky výfuku. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR.
Varianta:Bez rezonátoru - hlasitější varianta
Leštěné koncovky Twin GT80 (průměr koncovek 80mm)
Určení:
SEAT Ibiza Cupra 1.8 TSI 142 kW
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 70,00mm (1,5mm tlouštka stěny)
Až o 35% lehčí jak originální výfuk příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s prvním dílem a úpravou řídící jednotky od APR
Zvýrazňuje zvuk motoru
Decentní design, který podtrhuje celkový vzhled automobilu
Milltek Sport:
Britská firma s více jak 30ti letou praxí na poli výroby a vývoje těch nejkvalitnějších výfukových systému. Výfuky Milltek se vyznačují užitím nejkvalitnější T304 nerezové oceli, použitím nejmodernějších výrobních technologií a hlavně díky zvětšenému průměru potrubí a free flow designu i reálnými přírustky výkonu za doprovodu zlepšené zvukové kulisy bez nežádoucího dunění.