Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

APR Stage 3 DTR6054 Turbodmychadlo Škoda Octavia Superb VW Golf 7 GTI R Clubsport SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT TTS T4100003

APR Stage 3 DTR6054 Turbodmychadlo Škoda Octavia Superb VW Golf 7 GTI R Clubsport SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT TTS

  • Seat/Cupra
  • Leon 5F (12- )
  • Motor
  • APR Stage 3 DTR6054 Turbodmychadlo Škoda Octavia Superb VW Golf 7 GTI R Clubsport SEAT Leon Cupra AUDI A3 S3 TT TTS

Výrobce:APR

Kód:T4100003

Počet kusů na autě:1Ks

V nabídce od:15.03.2022

Dostupnost produktuSkladem

Cena s DPH:64 338

Cena bez DPH:53 172

Doprava po ČR

Doručení Doprava po ČR od 159

Doprava na Slovensko

Doručení Doprava na Slovensko od 269

Doprava EU

Doručení Doprava EU od 780

APR Stage 3 2,0 TSI MQB DTR6054 Turbokit

APR DTR6054 Turbokit je kompletní řešení zvýšení výkonu pro motor 2,0 TSI EA888 gen3. Součástí balíčku je i naladění řídící jednotky motoru, které produkuje až 443hp a 538Nm na 98 oktanový benzín při zachování emisní kompatibility vozu.


Vlastnosti:

- Nové DTR6054 Turbodmychadlo
- Přímá náhrada kus za kus za originální turbodmychadlo IS20/IS38
- Součástí je i SW úprava řídící jednotky "chiptuning" (nikoliv díl) s naladěním pro danný motor
- Naladění splňuje emisní limity pro danné vozidlo
- O více jak 30% vyšší dodávka vzduchu oproti IS38 Turbodmychadlu
- Dvojitá keramická kuličková ložiska Nemecké výroby
- 60mm kompresorové kolo vyrobené z hliníku 6061 letecké specifikace
- 54mm výfukové kolo vyrobené z niklové slitiny K418
- Ideální A/R pro motory o objemu 2L
- Precizně vyváženo a vybalancováno
- Excelentní reakce turbodmychadla
- Odlitý zvětšený vstup do turbodmychadla
- Anti-Surgovací design vstupu do kompresorové části
- Výfuková skříň z teplotně odolné nerezové 310 slitiny
- Součástí je veškerý potřebný montážní materiál
- Perfektní a bezoproblémová montáž
- Turbo využívá originální Westegate actuator a přepouštěcí ventil "DV" z Vašeho originálního turba


Výkonové parametry:

Výkon na 95 oktanový benzín:

Výkon na 98 oktanový benzín:


Určení:

2,0 TSI 162 kW VW Golf 7 GTI, Škoda Octavia RS, AUDI A3....
2,0 TSI 169 kW VW Golf 7 GTI Performance, Škoda Octavia RS
2,0 TSI 180 kW VW Golf 7 GTI Performance, Škoda Octavia RS
2,0 TSI 180 kW s OPF 2018+ VW Golf 7 GTI Performance, Škoda Octavia RS
2,0 TSI 195 kW Golf 7 GTI Clubsport - výkon snížený na 420 hp pro splnění emisí
2,0 TSI 200 kW s OPF 2018+ Škoda Superb FL, VW Arteon
2,0 TSI 206 kW Škoda Superb před FL, VW Passat, VW Arteon, SEAT Leon Cupra- výkon snížený na 420 hp pro splnění emisí
2,0 TSI 213 kW SEAT Leon Cupra - výkon snížený na 420 hp pro splnění emisí
2,0 TSI 213 kW OPF 2018+ SEAT Leon Cupra, VW Golf GTI TCR
2,0 TSI 221 kW VW Golf 7R, GTI Clubsport S, AUDI S3, SEAT Leon Cupra, AUDI TTS
2,0 TSI 221kW OPF 2018+ AUDI SQ2, SEAT Ateca Cupra, VW T-Roc R
2,0 TSI 230 kW VW Golf 7.5R, AUDI S3 FL, AUDI TTS - výkon snížený na 420 hp pro splnění emisí

- Toto turbodmychadlo slouží jako náhrada za IS12 / IS20 / IS38 turbodmychadla na motorech 1,8 TSI & 2,0 TSI (APR nabízí naladění pouze pro 2,0 TSI, pro 1,8 TSI může samotné turbodmychadlo posloužit jako upgrade, nicméně APR zde k turbu nenabízí naladění řídící jednotky pro motor 1,8 TSI, ten můžeme dodat individuálně třetí stranou)


Vyžadované další komponenty:

Pro doplnění tohoto kitu a dosažení udávaných hodnot je potřeba dosadit i následující díly:

1) Sportovní sání
2) Intercooler kit

Doporučené komponenty:

1) APR Zapalovací svíčky
2) APR Zapalovací moduly



Jedná se o kompletně zbrusu nově navržené a vyrobené turbo, vyvinuté firmou APR LLC. Nemusí se tak Vaše originální turbo nikam posílat na úpravu. Toto řešení Vaše turbodmychadlo kompletně nahradí. Montuje se přesně kus za kus a napojí se na veškeré originální vedení. 



Vzhledem k tomu, že se jedná kompletně od základu nově navržené turbodmychadlo, tak se mohly využít nejnovější technologie na poli turbodmychadel. Základem je ložisková skříň Borg Warner s keramickými ložisky pro excelentní odezvu, která je uložena v zesíleném obalu. Jedná se o kompletně jiné řešení, než jaké mely první revize originálních turbodmychadel, které se nechvalně proslavily svou nespolehlivostí, a které stále využívají dnešní hybridní turbodmychadla. Kryt kompresorového kola byl navrhnut na míru zvětšené turbíně s Anti-Surgovací sací částí a zvětšeným vstupem do turba. Výtlak stlačeného vzuduchu je veden zvětšeným vedením s odstraněným tlumičem pulzů (muffler delete). 



 


 
APR
Inspirace
Workshop
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00