DIGITUN Stage 3 Zvýšení výkonu chiptuning Cupra Leon Formentor SEAT Tarraco 2,0 TSI 180 kW MQB EVO EA888 Gen4 DNPA
- Seat/Cupra
- Leon KL1/KL8 (2020 - )
- Motor
- DIGITUN Stage 3 Zvýšení výkonu chiptuning Cupra Leon Formentor SEAT Tarraco 2,0 TSI 180 kW MQB EVO EA888 Gen4 DNPA
Výrobce:DIGITUN
Kód:DIGI_20TSI4G_MQB_S3
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:08.08.2023
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Cena s DPH:20 800 Kč
Cena bez DPH:17 190 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Digitun Stage 3
Úprava řídící jednotky motoru je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování, nastavení vačkových hřídelí a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru bez nutnosti dalších mechanických zásahů. Jedná se o chiptuning na míru motoru, to znamená, že zde potřebujeme vůz na celý den, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu.
Určení a zvýšení výkonu:
Motor 2,0 TSI 180kW -> 295-320kW & 500-540Nm
- u 6ti stupňové manuální převodovky můžeme nabídnout variantu se sníženým točivým momentem na cca 460-480Nm pro zachování maximální živostnosti originální spojkové sady
- u 7mi stupňové automatické převodovky DQ381 není žádné omezení
Vyžadované komponenty:
1) a) Originální turbodmychadlo Continental ze silnějšího motoru 2,0 TSI (206-245 kW)
b) Turbodmychadlo Garrett Powermax 2260
c) Turbodmychadlo Garrett Powermax 2563
2) Upravané sání motoru pro větší proudění vzduchu k turbodmychadlu
3) Intercooler kit pro dostatečné chlazení nasávaného vzduchu
Tato varianta splňuje emisní limity
Volitelná funkce Pops & Bangs:
Odstraněním filtru pevných částic lze docílit jak ještě vyššího výkonu, tak také více motorsport zvukového projevu, který je u mnohých našich klientů vyhledávaný. Zvláště pak střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení (u manuální převodovky) a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta.
4) Vyžadován první díl výfuku pro odstranění OPF. Může být jak se sportovním katalyzátorem, tak bez katalyzátoru.
Tato úprava nesplňuje emise a není určena pro provoz na pozemních komunikacích.
Modely:
AUDI A3 8Y 2,0 TSI 180 kW
AUDI Q5 2,0 TSI 180 kW 2021+
AUDI TT 2,0 TSI 180 kW 2021+
Cupra Leon 2,0 TSI 180 kW 2020+
Cupra Formentor VZ
SEAT Tarraco
Škoda Octavia 4 RS
Škoda Kodiaq RS
VW Golf 8 GTI
Video: