Catback výfuk s klapkami Škoda Superb 2,0TSI 206kw 280hp 4x4 Supersprint - bez rezonátoru
- Škoda
- Catback výfuk s klapkami Škoda Superb 2,0TSI 206kw 280hp 4x4 Supersprint - bez rezonátoru
Výrobce:Supersprint
Kód:SS-917213-776533-917237-917207
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:05.09.2016
Dostupnost produktuNa objednávku
Zboží lze objednat a bude objednáno přímo pro Vás.
Vyberte si variantu
Catback výfuk s klapkami Škoda Superb 2,0TSI 206kw 280hp 4x4 Supersprint - bez rezonátoru - 139 992 Kč
Cena s DPH:139 992 Kč
Cena bez DPH:115 696 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
Supersprint kalpkový výfuk od katalyzátoru po koncovky Škoda Superb 3V 2,0 TSI 206 kW 2013-2018
Vyroben z kvalitní nerezové oceli, obsahuje středový díl, podle verze s rezonátorem nebo bez, rozdvojení u zadní nápravy a zadní tlumiče s klapkami pro ovládání hlasitostí a zpětných tlaků, které zakončují dvojité kulaté koncovky. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Supersprint a úpravou řídící jednotky od APR
Varianty:
Supersprint nabízí dvě varianty, které se liší počtem tlumičů výfuku. Ty ovlivňují výsledný zvuk a hlasitost.
- Bez rezonátoru - nejhlasitější
- S rezonátorem - tišší
Varianta:
Bez rezonátoru
Určení:
Škoda Superb 3 2,0 TSI 4x4 280hp - sedan i combi
Druh:
Catback výfuk - výfuk, který se napojuje až za seriovým katalyzátorem. Díky tomu negativně neovlivňuje emise. Zvýrazňuje zvukový projev, zlepšuje výkon motoru a díky nižší váze zlepšuje jízdní vlastnosti.
Vlastnosti:
Vyroben z nerezové oceli T304 o průměru 76mm (1,5mm tlouštka stěny)
Koncové tlumiče obsahují klapky pro regulaci hlasitosti a zpětných tlaků.
Až o 35% lehčí jak originální výfuk s lepším rozložením hmotnosti příspívá k lepším jízdním vlastnostem.
Dvojité kulaté koncovky, které podtrhují design vozu
Nízkotlaký systém. Po namontování reálný přírustek výkonu (Maximální přírustek ve spojení s úpravou řídící jednotky od APR)
Zvýrazňuje zvuk motoru