Jsme největší úpravce koncernových vozu v Čr a Sk

DIGITUN Stage 3 s Pops and Bangs úprava řídící jednotky motoru 2,0 TSI IS20 162/169/180 kW MQB DIGI3_20TSI_MQB

DIGITUN Stage 3 s Pops and Bangs úprava řídící jednotky motoru 2,0 TSI IS20 162/169/180 kW MQB

  • Škoda
  • DIGITUN Stage 3 s Pops and Bangs úprava řídící jednotky motoru 2,0 TSI IS20 162/169/180 kW MQB

Výrobce:DIGITUN

Kód:DIGI3_20TSI_MQB

Počet kusů na autě:1Ks

V nabídce od:08.08.2022

Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks

Cena s DPH:17 000

Cena bez DPH:14 050

Doprava po ČR

Doručení Doprava po ČR od 159

Doprava na Slovensko

Doručení Doprava na Slovensko od 269

Doprava EU

Doručení Doprava EU od 780

Digitun Stage 3 & Pops and Bangs

Úprava řídící jednotky motoru je individuální naladění řídící jednotky, které přesnými zásahy v podobě zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla, dávky paliva, časování vstřiikování, zapalování a dalších zajistí zvýšení výkonu motoru tak, aby využil dodané sportovní díly. Jedná se o chiptuning na míru motoru, to znamená, že zde potřebujeme vůz na cca 1-3 dny, abychom docílili ideálního a spolehlivého naladění. Po kontrole motoru se začíná základním naladěním, které se následně dle logování hodnot (reálných dat z motoru) dolaďuje do finálního stavu. 

Vyžadované komponenty:

1) Větší turbodmychadlo IS38 / Garret Powermax / Hybridní turbodmychadlo
2) Upravané sání motoru pro větší proudění vzduchu k turbodmychadlu
3) Kompletní výfuk
4) Větší intercooler 
5) U nejvyšších variant je potřeba posílit palivovou soustavu a čidla pro sledování plnícího tlaku.
- tato varianta nesplňuje emisní limity

Volitelná funkce Pops & Bangs:

Sériový katalyzátor by pops and bangs vlastnost nevydržel a časem by došlo k jeho zničení. Jakmile se vymění za sportovní, případně se vyndá úplně, tak je možné aktivovat fuknci střílení výfuku při deceleraci, při přeřazení (u manuální převodovky) a při tůrování na místě. Intenzitu a délku střílení můžeme nastavit individuálně dle přání klienta.

Určení a zvýšení výkonu:

Motor 2,0 TSI při použití IS38 turbodmychadla 162/180kW -> 270-290 kW

Motor 2,0 TSI při použití Garrett Powermax Stage 1 turbodmychadla 162/180 kW -> 325-340 kW

Motor 2,0 TSI při použití většího hybridního turbodmychadla TTE535 / LM500 / LM575 162/180 kW -> 370-410 kW
 


 
APR
Inspirace
Workshop
Českobrodská 179
Praha - Běchovice
19011

+420 721 121 000

Po-Čt: 9:00-12:00 a 13:00-17:00
Pá: 9:00-12:00 a 13:00-16:00