APR Stage 1 Úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Fabia II RS 1,4 TSI 132kW
- Škoda
- Fabia 2 5J (2007-2014)
- APR Stage 1 Úprava řídící jednotky chiptuning Škoda Fabia II RS 1,4 TSI 132kW
Výrobce:APR Chiptuning
Kód:DPP-1.4Twin-PS
Počet kusů na autě:1Ks
V nabídce od:03.12.2013
Dostupnost produktuSkladem více než 5 Ks
Běžná prodejní cena:12 124 Kč
Sleva:15%
Cena s DPH:10 306 Kč
Cena bez DPH:8 517 Kč
Doručení Doprava po ČR od 159 Kč
Doručení Doprava na Slovensko od 269 Kč
Doručení Doprava EU od 780 Kč
APR s potěšením představuje ultimátní úpravu řídící jednotky pro motor 1,4 TSI Twincharger!
APR úprava řídící jednotky je nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 1,4 TSI. Tyto úpravy dramaticky zvýší jak výkon, tak i točivý moment motoru, čímž získáte mnohem rychlejší a zábavnější vůz. Zlepšení je možné skrze APR optimalizaci seriovu řídící jednotky vozu tak, aby se využil plný potenciál motoru. Úprava se nahrává do sériové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku, řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat.
APR Stage 1
APR Stage 1 úprava řídící jednotky je první krok k získání vyššího výkonu. Tato základní úprava je určena pro naprosto sériové auto, nepotřebuje tak další dodateční díly a i přesto vyprodukuje až 211hp a 325Nm za použití 98 oktanového paliva.
APR Stage 2
APR Stage 2 úprava je další krok k dosažení ještě vyššího výkonu. Tato úprava už se neobejde bez dalších dílů, jelikož je kalibrovaná pro dosazený sportovní první díl výfuku (downpipe) se sportovním katalyzátorem, popřípadě bez katalyzátoru. Ve spojení s díly jako jsou lepší sportovní sání a lepších chladič stlačeného vzduchu (intercooler) pak dokáže vyprodukovat až 229hp a 350Nm
Výkony:
APR Stage 1
Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník nebo se jen podívejte dole na tabulku.
APR Stage 2
Točivý moment je v grafech uveden v librách. Pro přepočet na Nm použijte tento převodník nebo se jen podívejte dole na tabulku.
Shrnutí:
Úprava na zkoušku:
Úpravu jsme Vám schopni prezentovat i na zkoušku. Kdy se Váš vůz upraví, provede se zkušební jízda se kterou pokud budete spokojeni, tak si úpravu po zaplacení ponecháte. Pokud by Vám z jakéhokoliv důvodu úprava nevyhovovala, pak Vám bude do auta nahrána zpět seriová úprava a vy budete moci odjet s autem ve stejném stavu, jako jste přijeli, aniž byste cokoliv platili.
Doporučené další úpravy:
V přípravě...
Světová špička mezi kalibračními experty:
1,4 TSI využívá moderní řídící jednotku BOSCH MED 17 pro správnost chodu motoru. Zjednodušeně se jedná o počítač, který říká motoru jak správně pracovat. Tuningový software, jako je APR Stage X úprava, říká motoru jak mít více výkonu. To se děje skrze zvýšení tlaku turbodmychadla, úpravu časování předstihu, úpravu polohy vačkové hřídele, nastavení mixu vzduchu a paliva a dalších.
Tato řídící jednotka je velmi komplikovaná. Aniž by řidič tušil, tak řídící jednotka upravuje nastavení motoru tak, aby se zachoval jeho hladký chod. Oproti jiným řídícím jednotkám v jiných modelech, tato řídící jednotka při precizním naladění eliminuje nutnost ladění na míru pro dosažení maximální výkonu, i za dramaticky měnících se klimatických podmínek.
Jak se APR liší od ostatní konkurence:
Tato řídící jednotka motoru je velmi výkonná a komplexní, ale na druhou stranu je také extrémně náročná na plné pochopení. Menší úpravci, kteří nemají takové vývojové zázemí nebo rychloobrátkové firmy, které chrlí kvanta úprav pro různe modely rozličných značek, nemají šanci jí plně pochopit, a aby jí mohli upravit, tak jí musí zjednodušit. Tím ale odstraní její přednosti, které z ní dělají tak komplexní a pokročilý motor management. Výsledkem je nekompletní produkt, který často vyžaduje úpravy ze strany uživatele, aby získal maximální výkon a to ještě v určitém fixním prostředí, kde se zrovna ladilo. Oproti tomu APR kalibrační inženýři strávili téměř dekádu neustálým zdokonalováním úprav, a to za plného pochopení všech struktur této řídící jednotky, aby mohli "odemknout" plný potenciál výkonu, který je zde k dispozici. S kompletním porozuměním a přístupem do všech struktur řídící jednotky, ke všem mapám, podmapám a k sekcím, které pracují s proměnnými podmínkami, APR inženýři využili každé příležitosti, které tato řídící jednotka umí nabídnout. Výkon je zde zvednut ve všech směrech a za všech podmínek. Nyní je umožněno využívání vysokého výkonu s rychlými reakcemi na sešlápnutí plynu a zároveň je úprava velmi uživatelsky přívětivá a hladká při běžném denním ježdění. Precizní zvládnutí regulace plnícího tlaku turbodmychadla přispívá k působivě předvídatelnému chování motoru, jelikož turbo nabíhá velmi rychle a dokáže dodat konstantně vysoký výkon. A konečně i pokročilé rutiny pro ochranu motoru jsou zde zachovány. To umožňuje řídící jednotce, aby neustále kontrolovala a upravovala plnění a přesný mix paliva a vzduchu tak, aby se motor řádně chladil a chránil. To vše aniž by tyto procesy nějak negativně ovlivnily požitek z jízdy.
Další funkce APR Úprav:
Kromě vylepšení výkonu a točivého momentu, inženýři u APR byly schopni, díky dalšímu dolaďování, zrychlit čas při akceleraci. Zmenšílo se zpoždění zapalování, které vedlo k lepší odezvě od pedálu, aniž by se ovlivnila jeho citlivost.
APR úprava Řídící jednotky zvyšuje omezovač rychlosti tak, aby Vás neomazoval při bleskových průjezdech na závodních okruzích nebo na dálnicích, kde by Vás tento limiter mohl dosti omezovat a kazit Vám tak Vaší zábavu.
APR úprava řídící jednotky bere veliký zřetel na několik parametrů spojených se spotřebou paliva, zvláště pak v režimu jízdy po dálnicích nebo při pomalejší jízdě. V závislosti na kvalitě paliva a Vašem jízdním stylu můžete očekávat mírné snížení spotřeby.
Platba a provední úpravy
Lze objednat a zaplatit předem bankovním převodem nebo přes PayPal a následně se jen domluvit na termínu úpravy nebo zaplatit hotově na místě při úpravě, v tom případě při placení zvolte platbu dobírkou. Po objednání budete kontaktováni a dohodne se termín úpravy, která bude provedena v prostorách naší prodejny na adrese Českobrodská 240, Běchovice, Praha 9, 19011
Homologace:
APR úpravy řídících jednotek (chiptuning) zatím nejsou homologované pro provoz na pozemních komunikacích dle homologace v rámci hromadné přestavby vozidel. Bohužel dle našeho názoru aktuální homologace nikterak neřeší kvalitu úprav, čehož mnozí slabší úpravci zneužívají. Většina APR úprav jsou v západních zemích jako je Německo homologovány, splňují emisní limity a schválení zde v ČR lehce brání legislativa. Nicméně i toto plánujeme do budoucna řešit. Nenechte se proto zmást a chtějte kvalitní úpravu. Zde máme naše REFERENCE
Přímé přeprogramování
APR DirectPort Programing: je patentovaná technologie, kdy každý distributor APR připojený k internetu má přístup k nejnovějším verzím softwaru. APR jako první přišlo s přímým přehráním programu do Řídící jednotky, které bez zbytečných zásahů do hardwaru auta a přidáváním dalších zařízení do složité a drahé elektroniky přehraje data v Řídící jednotce. Nemusí se tedy vyndavat Řídící jednotka z vozu.
Bezpečnost, záruka a vrácení peněz
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují doživotní záruku na nahraný software a kdykoliv se objeví nová verze softwaru, máte možnost přehrání nové verze bez dalších poplatků.
Všechny APR úpravy Řídíci jednotky zahrnují možnost vrácení originálního nastavení a peněz do 30ti dnů. Pokud budete z jakýchkoliv důvodů nespokojeni s touto úpravou, budou Vám vráceny peníze a vaše auto dostane zpět originální nastavení Řídící jednotky
Všechny APR úpravy jsou kódovány, aby nebylo možné jejich odcizení podvodnými společnostmi.
Performance VW x APR Alabama from CGFilm on Vimeo.